User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 74
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Wouter vervolg  (gelezen 117819 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #60 Gepost op: december 26, 2009, 14:47:03 »
Oei daan, wat lastig om zulke buien te keren, maar neem aan dat je ouders ondertussen de kinderen ook wel beter kennen en kunnen begrijpen waarom ze zo doen? Wat ontzettend jammer voor Veerle dat haar dag daardoor zo vervelend is verlopen. Heeft ze van het logeren nog wel genoten?

Veerle is ook heel gevoelig meiske he? Ze wil zo graag de gezelligheid en de knusheid en dan zijn twee opstandige kleine brusjes wel heel overheersend. Hoe hebben jullie (marco en jij) het die dag getrokken? Kon je je humeur nog een beetje bewaren?

Neem die tijd samen even hoor!! Hebben jullie hard nodig en nog harder verdiend!

:knuf: nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #61 Gepost op: december 26, 2009, 15:35:28 »
Veerle komt niet thuis,ze gaat mee naar mijn broer en schoonzusje met mijn ouders,ze heeft vanmorgen ook uitgeslapen had ze hard nodig.
Ik heb net nog een heel gesprek gehad met mijn moeder,en die zei al dat we ons niet hoefde te schamen,marco is aan het werk en die komt zo thuis.
chelsea en ik zijn net wakker,wouter slaapt nog dus we doen het heel rustig aan,heb ook niet tegen chelsea gezegd dat het nog kerst is

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #62 Gepost op: december 26, 2009, 16:43:16 »
Je hoeft je ook niet te schamen meis, is toch niet jouw schuld??? Die twee kleintjes moeten nog leren hoe ze met deze spanningen en speciale dagen om kunnen gaan, dat kan je hun nu nog niet leren, heeft tijd nodig.

Je doet het naar je beste kunnen meis!!!! En dat weten je ouders ook! Is het MKD tijdens kerst dicht? Of is het een optie om volgend jaar één dag te "boeken" zodat je zelf met Veerle wel van één kerstdag kunt genieten? Of andere (stabiele) opvang te regelen? Kan me zo voorstellen dat jullie ook wel eens aan een gezellige feestdag toe zijn.

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #63 Gepost op: december 26, 2009, 16:52:44 »
Volgend jaar doen we het zeker anders,gelukkig heb ik nog een heel jaar om daar over na te denken.
Helaas is het mkd dicht,eigenlijk is ze volgende week vrij,maar ik kan bellen als het niet gaat en dan kan chelsea en wouter ook nog komen,maar dat gaat tegen al mijn moeder gevoel in.

Marco is nu thuis en staat lekker te koken,de kaarsjes zijn aan,chelsea zit boven te spelen wouter kijkt thomas,even wat rust

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #64 Gepost op: december 26, 2009, 16:58:54 »
Hey lieve Daan,

Snap dat het tegen je moedergevoel in gaat, zou ik ook zo voelen.. maar aan de andere kant, de stabiliteit en de regelmaat is goed voor je twee jongsten en de rust in huis en de extra aandacht voor Veerle is goed voor oudste en voor jullie zelf. Misschien een mooie gulden middenweg zien te vinden?

Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om je kinderen uit handen te geven, maar als het voor de kinderen goed is en het beschermt jullie zelf tegen oververmoeidheid en doordraaien... dan is het toch geen verkeerde keuze? Als ze het nou niet leuk zouden hebben daar, dan zou het anders zijn. Maar denk niet dat je hier fout aan doet, puur en alleen al nadenken over hoe het anders zou kunnen...

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Wouter vervolg
« Reactie #65 Gepost op: december 26, 2009, 20:32:02 »
Hey lieve Daan, je hoeft je niet schuldig te voelen!!
Enne Kyan gaat volgende week ook gewoon een dag naar het kdv ondanks dat Guido en ik wel thuis zijn.
Lekker even een dagje rust en voor Kyan ook fijn om daar naar toe te gaan en beetje in het ritme te blijven (kee nu wel 1 keer ipv 2 keer in de week met de vakantie) dus ik zou het als het kan wel doen.
Al is het maar omdat de regelmaat voor je kids fijn is, maar jij mag ook wel een dagje vakantie!

Dikke  :knuf: Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #66 Gepost op: december 26, 2009, 20:33:02 »
En alles ligt plat.het eten was lekker,alleen marco en ik hebben gegeten wouter eet al bijna 14 dagen niet meer warm,chelsea klaagt over bukpijn en heeft alleen wat appelmoes gegeten,en vroeg zelf om 19.00uur of ze naar bed mocht.
Wouter en marco vlak daarna,marco heeft morgen weer dagdienst dus die moet er morgen weer vroeg uit.
Net nog contact met de hp,wouter heeft gister zijn vingers tussen de deur gehad,chelsea deed de slaapkamer deur dicht zodat wouter niet op hun kamer kon komen en toen zaten zijn vingers er nog tussen,hij genruikt ze haast niet en je mag er niet aan komen.
Ik kon wel lnags komen maar pas erg laat,wouter lag zo lekker te slapen,dus heb ik afgesproken als het morgen nog zo is dat ik dan lnags kan komen.
Ik zit effekes in een dipje gaat zo wel over,meiden bedankt voor je aanwezigheid ook op deze dagen

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Wouter vervolg
« Reactie #67 Gepost op: december 26, 2009, 20:34:18 »
Och lieve schat, zou graag nu ff in de auto stappen om een wijntje met je te drinken!!

Dikke kus!
Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Wouter vervolg
« Reactie #68 Gepost op: december 26, 2009, 20:39:01 »
Vanuit het oosten even een hele stevige virtuele  :knuf: voor je, Daan!

  :knuf: Babette


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #69 Gepost op: december 26, 2009, 22:06:14 »
@Ageeth,dat wijntje heb ik inmiddels gehad ben even naar de buren gelopen even mijn gal kunne spugen,lucht wel weer op
@babette thanks meiske

Morgen weer een nieuwe dag

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #70 Gepost op: december 26, 2009, 22:09:10 »
Lieve Daan, zou je zo graag echt een knuffel willen geven!!!

Het waren van die dagen dat het gewoonweg niet liep zoals je graag zou willen...

 :knuf: :knuf: :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #71 Gepost op: december 27, 2009, 12:22:02 »
Morgen toch maar even met wouter langs de huisarts,je mag wel aan zijn vinger komen maar er zit een bultje op en hij houdt zijn vingers toch een beetje raar.
Chelsea was vanmorgen weer erg vroeg wakker om 04.00uur dus die heeft er al weer aardigw at uurtjes op zitten

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #72 Gepost op: december 27, 2009, 12:36:14 »
Toch wat stuk van binnen misschien? Of doet het gewoon zeer... kan hij alle vingers nog wel buigen en bewegen Daan? Probeer vandaag eens goed te bekijken wat hij wel en niet met die hand kan/wil doen. En overleg eventueel even met de HP, misschien hebben zij wel liever dat er vandaag nog een foto gemaakt wordt, zodat ze snel genoeg kunnen ingrijpen zonder hem extra pijn te moeten doen.

Hoop dat Chelsea en Wouter straks nog even lekker samen gaan slapen, kan jij misschien ook nog even terug onder de wol. Sterkte vandaag meis!!! Je hebt het niet makkelijk....

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Anneke mv 3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 888
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #73 Gepost op: december 27, 2009, 14:16:01 »
Hoi Daan, hoe gaat het verder vandaag?

Hopenlijk hebben jullie nog even de rust kunnen pakken. En de vingrs van Wouter?
Hoe is het met Veerle is ze alweer thuis en hoe heeft ze het gehad?
 :knuf:

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #74 Gepost op: december 27, 2009, 15:03:01 »
veerle kwam gister weer thuis,ze miste ons,veerle en chelsea zijn nu heerlijk boven aan het spelen met de playmoble een hele stad aan het bouwen.
Wouter is bij mij beneden aan het spelen met de duplo,en dat gaat ook lekker,ik mag wel aan zijn handje komen en hij gebruikt zijn handje ook wel,maar roept wel auw als ik er aan kom.

Morgen moet ik werken en gaat marco met hem naar de dokter.
Mraco en ik hadden gister ook woorden over de kerst etc,gelukkig belde hij me net op om sorry te zeggen hij vondt niet dat hij relastisch was gister dus dat zit gelukkig weer goed,als hij thuis komt halen we lekker chinees