User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 73
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Wouter vervolg  (gelezen 117471 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #75 Gepost op: december 27, 2009, 16:06:58 »
Klinkt als een lekker dagje Daan, konden alle dagen maar zo zijn he?

Handje heeft aardige opdoffer gehad, hopelijk alleen gekneusd, maar aangezien hij hem wel gebruikt, zal het wel meevallen. Hopelijk hebben Marco en jij vanavond even tijd voor elkaar en blijven de kids lekker slapen....

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #76 Gepost op: december 29, 2009, 21:52:40 »
Toch maar even met wouter langs de huisarts gewwets,voor zijn handje,bleek een kneuzing te zijn gelukkig maar,verklaart wel dat het hem toch wel flink zeer doet.
Wouter is vandaag naar de kapper geweest,manneke was weer zo overstuur,en he meisje dat hem knipte doet het zo leuk,ze had mij en veerle vanmorgen geknipt,tranen liepen over zijn wangen,emo mama ook bijna natuurlijk,na het knippen kreeg wouter een snoepje van petra en al na snikkend liep hij achter me aan naar buiten naar de fiets.

@Nynke bedankt voor je lieve kaart  :bloosmeer:

Ik heb nu een heel heftig kapsel,van achter stekels en vooraan iets langer echt stoer,veerle heeft weer een korte bob lijn

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #77 Gepost op: december 29, 2009, 22:10:38 »
foto's!!!!! Alsjeblieft?????

Wouter nog moeite met afscheid nemen van zijn haartjes? Groeien echt wel weer aan hoor! Maar is zo moeilijk om te beseffen als je nog zo klein bent, hoe groot hij ondertussen ook is! Blij dat het alleen een kneuzing is, maar uit ervaring kan ik vertellen dat het nog lang kan blijven opspelen. Gelukkig genezen kinderen sneller dan volwassenen.

Graag gedaan meis, enneh besef je dat ik niets terug verwacht, je hebt het niet makkelijk (en je hebt mijn adres niet geloof ik hihihihi) je verdient hier en daar een extra steuntje! Niet schuldig voelen, weet dat je ook aan mij denkt en da's belangrijker dan een gedachteloos geschreven kaartje die de meesten sturen....

 :knuf: :knuf: :knuf:

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #78 Gepost op: januari 01, 2010, 19:30:04 »
 :???: Mannetje is weer aan de diarree en heeft weer verhoging,maar even kijken hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
Oud en nieuw vond wouter erg leuk,met papa op stap en kijken bij het carbiet schieten,wouter is niet bang voor vuurwerk.
om 00.15uur werd wouter en chelsea wakker en hebben nog even mee kunnen genieten van het vuurwerk dat papa en vrienden buiten aan het aftseken waren

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Wouter vervolg
« Reactie #79 Gepost op: januari 02, 2010, 22:58:19 »
Gatsie, Daan. Ik hoop zo dat je mannetje een gezonder jaar tegemoet gaat. Niet bang voor vuurwerk dus, stoere kerel! Jochem heeft aan het begin van de avond (de 31e) nog heel stoer gekeken toen zijn papa wat afstak, maar werd 's nachts doodsbang wakker van al dat geknal. Bleh, vind er zelf ook niets aan en dat zal hij wel aanvoelen.

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #80 Gepost op: januari 02, 2010, 23:06:24 »
Oei alweer diarree, hoop dat zijn billetjes heel blijven dit keer! Verhoging kan bij diarree horen, darmpjes behoorlijk van slag dus al het bloed gaat daar dan ook heen om alles te kunnen verwerken. Hoop dat als de darmen tot rust komen, de verhoging ook weer verdwijnt.

Renée vond het vuurwerk ontzettend mooi, is ook nog mee naar buiten geweest en lag op mijn schoot (was op muurtje gaan zitten) omhoog te kijken naar alle lichtspelingen. Tot ze doorhad dat dat ook naar beneden kon vallen.... toen wilde ze toch wel weer graag naar binnen. Om even later ook met papa nog even buiten te kijken. hihi niks zo veranderlijk als een klein meiske!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Wouter vervolg
« Reactie #81 Gepost op: januari 03, 2010, 10:08:52 »
Hoe gaat het nu met Wouter?

:knuf: Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #82 Gepost op: januari 03, 2010, 15:48:46 »
Wel redelijk weer,nog niet getempd de ene keer diarree luier en de andere is weer gewoon dus het zal gelukkig wel met een sisser aflopen denk ik,wouter en ik hebben net heerlijk geslapen marco is aan het werk door de sneeuw naar harderwijk er ligt hier wel 10cm.
Gistre moest marco ook werken ik heb gewacht tot hij thuis kwam een half uur later dan normaal vanwege de sneeuw.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #83 Gepost op: januari 05, 2010, 20:58:03 »
Diarree is nog niet over en meneer is net een aardbei,helemaal onder de uitslag maar alleen in zijn gezicht,op zijn kin kleine bultjes,hij heeft verhoging 37.8 en grijpt weer naar zijn oren,kijk wel even hoe hij morgen wakker wordt anders maar even langs de huisarts.
In overleg met het mkd ga ik een dagboekje bijhouden van wouter wat hij precies allemaal eet en hoeveel hoe is zijn gedrag,diaree etc koorts,is handig voor het mkd en ook voor de immunoloog

Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #84 Gepost op: januari 05, 2010, 21:41:59 »
Balen hoor dat ventje iedere keer wat. Bah!!! Id die uitslag niet iets van de 4e 5e 6e ziekte? Sterkte! :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Wouter vervolg
« Reactie #85 Gepost op: januari 05, 2010, 21:58:19 »
Jeetje...naar!
Goed idee om dagboekje bij te houden!
Een allergie kan ook nog de extra roet in het eten gooien...blijft een gevoelig jongentje.
Hoop dat hij vannacht beetje goed slaapt en morgen weer iets beter is.

Succes meis! Denk aan je!
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #86 Gepost op: januari 05, 2010, 22:59:19 »
Fijn dat je nu toch de tijd neemt een dagboekje bij te houden, lijkt mij een hele goede stap (maar dat wist je al) Weet dat het een behoorlijke klus lijkt (en ook wel is, je moet er even aan denken om iedere keer alles op te schrijven) maar je ziet vrij gauw of het toch verband kan houden.

Hoop dat hij zich morgen toch wat beter voelt dan vandaag, maar oortjes na laten kijken is nooit verkeerd.

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #87 Gepost op: januari 06, 2010, 12:28:39 »
Ik ben ook ziek griep,ik heb koorts heb een mooie rode kop,normaal ben ik bleek,wouter ligt weer op bed,is dus echt niet lekker,misschien heb ik hem aangestoken.

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Wouter vervolg
« Reactie #88 Gepost op: januari 06, 2010, 12:53:47 »
Shoot...mama zijn betekend meestal dat je niet ziek kan worden...hoop dat je een beetje rust gegund wordt!
Beterschap meis!
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #89 Gepost op: januari 06, 2010, 13:25:13 »
Heeeeeeeel veel beterschap Daan!! Ook voor Wouter!  :knuf: :knuf:
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)