User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 65
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Wouter vervolg  (gelezen 117485 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Wouter vervolg
« Gepost op: november 28, 2009, 10:17:31 »
redelijke nacht gehad,maar hij heeft weer koorts...veerle knapt nu op en hoest haast niet meer is alleen na inspanning compleet buiten adem wouter ook.
als het straks droog is toch maar even met wouter naar de winkel even eruit.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:wouter
« Reactie #1 Gepost op: november 28, 2009, 23:13:29 »
Weer koorts, balen Daan! Het buiten adem zijn herken ik wel, kon ook lange tijd niet te veel inspanning verrichten en de meiden ook. Lagen nog lang iedere dag uitgeteld op de bank als ze naar school geweest waren.

Ik ga dit draadje even afsplitsen (bij jouw laatste berichtje, aangezien 124 pagina's toch wel wat erg groot wordt...) Mensen die oude draadje door willen lezen: http://www.borstvoeden.nl/forum/kind-en-gezondheid/wouter-t3224.0.html

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #2 Gepost op: november 29, 2009, 18:43:52 »
Wat ernstig al zoveel pagina's over mijn kereltje hihihi,blijkt wel dat jullie veel medeleven hebben

Offline Sigrid

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.479
    • koken...
Re:Wouter vervolg
« Reactie #3 Gepost op: november 29, 2009, 20:03:04 »
jullie verdienen het gewoon  :knuf:
MV Hannes (08/02/04) en Marije (16/04/2005) en Jasmijn (27/12/2007) en meter van Enriqué


'Ik wens de rust om te accepteren wat niet te veranderen is
de kracht om te veranderen wat niet te accepteren is
en de wijsheid om het verschil tussen beide te ontdekken'

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #4 Gepost op: december 05, 2009, 09:23:47 »
En de spanning begint iets toe te nemen,ik ben blij dat we vanavond nog eerst lekker pakjse avond vieren en dan op naar dinsdag

Offline yfke

  • First class twat!
  • Forum Admin
  • *****
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #5 Gepost op: december 05, 2009, 10:38:57 »
geniet vandaag samen 

 :knuf: :knuf: :knuf:
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #6 Gepost op: december 05, 2009, 11:44:55 »
Lieve Daan

Dinsdag komt nu idd behoorlijk dichterbij, was het maar vast donderdag nietwaar??? Maarja eerst vanavond nog maar even heerlijk genieten!!!! Heb je veel leuke dingen kunnen halen voor de kinderen?? Zondag en maandag kan hij er iig nog heerlijk mee spelen, zal de gedachten ook nog wel wat verzetten!!!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Wouter vervolg
« Reactie #7 Gepost op: december 05, 2009, 20:51:37 »
 :knuf: :knuf: :knuf: meis!
Enne we gaan snel afspreken live!

Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #8 Gepost op: december 06, 2009, 21:06:06 »
Heerlijke pakjes avond gehad,wouter was erg blij met zijn thomas en cars speeldoed en daar heeft hij de hele avond mee gespeeld achter mijn vader,verder ging alles langs hem heen de meiden zijn ook goed verwend.
Ben nu al bezig het huis in kerst sfeer te brengen,marco gaat morgen een boom halen dan staat dat al,ik weet niet hoe de rest van de week gaat en dan hebben we de boom tenminste al gehad.
De meiden gaan dinsdag nacht bij mijn ouders slapen ik kan bij wouter blijven in het zkh en marco kan gewoon gaan werken,en zijn basis is in dat zkh dus hij komt voordat zijn dienst begint nog even aanwaaien.
Morgen moet ik nog werken en wouter gaat lekker naar het mkd

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Wouter vervolg
« Reactie #9 Gepost op: december 06, 2009, 21:30:21 »
Spannend meis, wel fijn dat je het zo goed hebt geregeld alvast.
Hoop dat het mee gaat vallen!!

Knuf Ageeth...enne veel plezier met versieren van de boom!
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #10 Gepost op: december 06, 2009, 22:02:12 »
Wat heerlijk dat de kinderen zo genoten hebben!!! Hoe vond Chelsea pakjesavond???

Dat je nu al aan kerst kunt denken, knap hoor! Ik ben nog aan het bekomen van sinterklaas... en boom komt waarschijnlijk aankomend weekend pas, eerst nog paar dagen bijkomen van en spelen met cadeaus van gisterenavond.

Lekker dat de meiden bij je ouders kunnen slapen, geeft jou iets meer rust!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #11 Gepost op: december 08, 2009, 20:25:46 »
 :goed: :YEAH: We zijn alweer thuis,wouter deed het boven verwachting erg goed.
Wouter ging boos onder nacorse en kwam er zo ook weer uit,onder dwang hebben de zusters hem laten drinken en vervolgens viel wouter als een baby in slaap,knietjes onder de buik kontje omhoog en tukken terwijl alle kindjes om hem hen gilde van de pijn en aan het spugen waren.
Wouter heeft amper gespuugd,rond 10.00uur mochten we naar de kinderafdeling en kwam wouter op een kamer te liggen met een paar tieners,wat we erg vreemd vonden ivm middag dutje etc.
Wouter liep door de gang om de kerstboom te bewonderen en bleef drinken en at zelfs een water ijsje,marco en ik waren erg verbaasd,we waren met drie tassen naar het zkh gegaan,om het ons zo aangenaam mogelijk te maken.
Rond 12.00uur zag ik onze kinderarts lopen en hebben we een gesprek gehad,marco en ik durfden het aan om hem mee naar huis te nemen en vonden het eigenlijk zonde voor wouter om in het zkh te blijven.
kno arts werd gebeld en na overleg kregen we groen licht en mochten we naar huis,de gevreesde nabloeding is uit gebleven.
Wel moeten we oppassen voor een eventuele infectie aan de wond,maar dat kan ook pas optreden na een paar dagen.
We moeten aan de bel trekken als we het niet vertrouwen en de koorts erg extreem wordt en als wouter dan niet meer wil drinken en eten.
Dus op naar huis,lekker thuis een middag dutje gedaan.
Rond vijf uur kreeg wouter een dip,we hebben hem een zetpil gegeven.
De meiden blijven vannacht wel bij mijn ouders omdat we wouter vanancht elk uur moeten laten drinken en als er eventuele complicaties zijn dat we vannacht weg kunnen.
Marco ligt nu heerlijk samen met wouter te slapen in ons bed in ons huis en niet in het zkh,meiden ik ben blij

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re:Wouter vervolg
« Reactie #12 Gepost op: december 08, 2009, 20:43:58 »
Super dat het zo meegevallen is, en wat fijn dat hij al lekker mee naar huis mocht!
Goed hoor dat hij meteen al wilde drinken en zelfs een ijsje wilde eten!  :goei:
Ik hoop dat de nacht ook goed gaat.

Liefs Joyce  :knuf:

Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #13 Gepost op: december 08, 2009, 20:53:59 »
Wat heerlijk dat het boven verwachting goed is gegaan Daan!  :knuf: Succes vannacht.

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #14 Gepost op: december 08, 2009, 21:58:24 »
WOW nu al thuis???? Jeez, dat is een meevaller waar we al helemaal niet meer op gehoopt hadden met Wouter zijn "wet van Murphy" geschiedenis! Wat heerlijk om thuis te kunnen herstellen!!!! Meis, als ik je één ding mag aanraden... wacht niet tot hij een dip krijgt, maar zet de pijnstilling op tijd, zodat het eigenlijk niet uitgewerkt raakt.

Ben ik met Anne de eerste dagen mee de mist in gegaan, eerste dag nog verdoving van operatie + dikke zetpil, tweede dag fiks slechter en het gevecht begon. Totdat ik door had dat ze de pijnstilling echt nog wel nodig had en hem vaker ben gaan zetten. Mijn huisarts zei toen ooit eens dat een overdosis paracetamol pas in het blikveld komt als je veel hogere dosissen over langere periode zou geven. Ik heb me wel aan normale dosis gehouden, maar zette hem om de 5-5,5 uur ipv om de zes. Dat hielp al ontzettend veel en ze begon eindelijk redelijk te drinken. Had me gewoon echt verkeken op de eerste dag, waar ze bij thuiskomst een broodje wegwerkte (ze wilde persé een broodje eten), tweede dag was echt drama.

Hele dikke kus voor je dappere zoontje!!! En hopelijk nog een beetje nachtrust voor jullie vannacht! Gaan jullie het in ploegen doen???

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.