User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 178
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Aanrader (veel zakdoeken nodig)  (gelezen 1853 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Aanrader (veel zakdoeken nodig)
« Gepost op: november 01, 2009, 11:20:19 »
Hi,

Binnenkort komt my sister's keeper uit, dat is echt een zwaar aangrijpende film, super goed geacteerd, ik heb bijna de helft van de film zitten brullen, maar ja ik ben dan ook echt een jankbal, en heb mensen in mijn naaste omgeving die kanker hebben of hebben gehad.
Echt hele mooie film, zorg wel dat je een zak tissues bij je hebt.
X

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Aanrader (veel zakdoeken nodig)
« Reactie #1 Gepost op: november 01, 2009, 20:45:45 »
Heb hem op mijn "zeker nog eens zien, maar dan zonder vent" lijstje gezet. Haha, kan er ook wat van, janken om een film. Zat maandag Grey's Anatomy te kijken, stroomden ze ook weer over mijn wangen.

Ga hem zeker huren, Joyce.

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Aanrader (veel zakdoeken nodig)
« Reactie #2 Gepost op: november 01, 2009, 22:18:52 »
Ben hem maar ff aan het downloaden, hou niet zo van wachten  ;-)

Ben alleen benieuwd of ik hem ook echt ga kijken, komt wel iets te dicht bij huis vermoed ik..
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline BiggBoss

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.298
  • Geslacht: Man
Re:Aanrader (veel zakdoeken nodig)
« Reactie #3 Gepost op: november 02, 2009, 03:57:47 »
Durf te wedden dat het bagger is vergeleken met Stepmom uit 1998 http://www.imdb.com/title/tt0120686/

Wedden?

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Aanrader (veel zakdoeken nodig)
« Reactie #4 Gepost op: november 02, 2009, 07:43:09 »
Die was heftig... jaja ik heb ooit films gekeken!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Aanrader (veel zakdoeken nodig)
« Reactie #5 Gepost op: november 02, 2009, 22:26:38 »
Ai, Stepmom  :snotter: :snotter: :snotter: :snotter:


Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanrader (veel zakdoeken nodig)
« Reactie #6 Gepost op: november 03, 2009, 07:51:01 »
Ik heb het boek van Stepmom zo vaak gelezen en vond de film toen wat tegen vallen. Heb ook twee boeken val Kluun gelezen (wat een egoïstisch typetje is dat zeg) en kreeg er geen tranen van zoals velen maar werd er nijdig van. Wat een egotripper zeg. Ga dus ook niet naar de film. Ben ook helemaal GEEN Carice van Houtenfan!

Joyce, de film waar jij het over hebt ken ik niet, ga straks een googelen!  :knuf:

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Aanrader (veel zakdoeken nodig)
« Reactie #7 Gepost op: november 08, 2009, 22:45:23 »
Sorry baas, het is geen bagger. Heb net My sisters keeper gekeken en hij is indrukwekkend. Tranen liepen hier ook regelmatig over de wangen, en dat is niet alleen omdat ik het gevecht herken en van dichtbij beleefd heb.

Compleet anders dan Stepmom en daarom ook niet te vergelijken. Ik vind beide films heel indrukwekkend, de één omdat je het uit perspectief van het kind bekijkt, de ander omdat je het uit het perspectief van de stervende moeder bekijkt... loslaten is verschrikkelijk, en ik kan eerlijk gezegd hier ook helemaal geen vergelijking in trekken, beiden zijn even kut. Een kind moeten loslaten is ondoenlijk... zwaar... moeders nog leven en kind loslaten, of moeder overlijden en kids hun moeder verliezen op te jonge leefijd...

Ik kan niet zeggen welke erger is, ik vind ze beiden even erg...
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.