User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 103
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: carnaval 2013  (gelezen 13763 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
carnaval 2013
« Gepost op: februari 08, 2013, 13:30:14 »
Vieren jullie ook carnaval? Wat ga je doen, hoe ga je verkleed? 
Heb je leuke foto's?
We vinden het leuk als je ze hier zou plaatsen.

groetjes Antoinette
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2013, 13:32:16 door antoinettez »
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re: carnaval 2013
« Reactie #1 Gepost op: februari 08, 2013, 20:20:51 »
Dit jaar rustig met carnaval.
Vandaag had Cate carnaval op de psz. Ze hadden boeren carnaval dus boerenkiel aan, ik had een mutsje gehaakt in het geel met staarten en een pony eraan. Op de psz hadden ze zelf een zakdoek mogen inkleuren dus daarmee was het plaatje af. Bo had vanmiddag feest met school in de locale feestzaal. Die ging als stoere piraat.

Morgen is het hier optocht. Weet nog niet hoe de dames verkleed gaan en al helemaal niet wat ik nog ga regelen (of niet) Zondag hebben wij een danswedstrijd dus dan geen carnaval. Maandag heeft Bo vrij maar mocht in komen halen op de BSO omdat ze zoveel gemist had door ziekte en die gaat eerst paardrijden en dan smiddags nog carnavallen. Verder weet ik het niet, denk dat er niet veel meer gecarnavalt wordt dan dit dit jaar.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: carnaval 2013
« Reactie #2 Gepost op: februari 10, 2013, 13:54:39 »
Wij zijn heerlijk naar de Vossemeren geweest om te zwemmen en onderweg onze ogen uitgekeken! Er liepen overal mooi uitgedoste mensen! We waren helemaal vergeten dat er in het zuiden zo'n feest van Carnaval gemaakt wordt. Hier in het noorden... doen we er heel weinig tot niets aan. Soms op school in combinatie met juffendag of iets dergelijks en soms op het werk (bij mij op het werk toevallig woensdag op het personeelsfeest, maar dan lig ik uit te zieken op de bank)

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: carnaval 2013
« Reactie #3 Gepost op: februari 10, 2013, 16:34:52 »
Marjolein heeft meegedaan met de schooloptocht en  jeugdoptocht, ze hebben grote lol gehad!








Sofie in haar Alpenpakje


« Laatst bewerkt op: februari 10, 2013, 16:39:50 door antoinettez »
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: carnaval 2013
« Reactie #4 Gepost op: februari 10, 2013, 21:42:59 »
leuke foto's. Jochem heeft vrijdag op school optocht gehad, heeft meegelopen als Ninja. Verder genoeg te doen hier in Twente, maar weinig van gezien.


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: carnaval 2013
« Reactie #5 Gepost op: februari 19, 2013, 12:00:19 »
Wat is het toch een mooie dame!!! En haar zus ook... van wie hebben ze dat toch???  ;-)
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.