User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 100
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: even gezellig babbellen  (gelezen 14304 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Annie van drie deuren verder!

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 560
  • Geslacht: Vrouw
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #45 Gepost op: oktober 22, 2007, 15:12:19 »
hallo allemaal
ja zekker een heel leuk en gezelligge vakantie gehadt
wij met zijn 3tje hebben vermaakt wij zijn 2x wezen zwemmen en naar aqwarium nog wat geweest in antwerpen prachtig Larissa heeft op de ruiten staan kloppen en iedere keer zegt ze hebbe hebbe echt geweldig alleen zat het weer niet echt mee het was grijs en soms zelfs een beetje bewolkt maar wij hebben het naar ons zin gehad.
het parkje was ook mooi er was een speeltuin niets vooor onze Larissa want ze is ook nog daar voor te klien wij zijn vorige week voor een pasfoto geweest voor Larissa want die krijgt een eigen paspoort.
wel erg klien voor haar maar dat hebben wij expres gedaan want die van mij moet volgend jaar vernieuwd worden en die van mijn man moet over 3 jaar weer voor een nieuwe paspoort het was geen doen ze stond er iedere keer laggent op en dan kwamen ze met een tuinkabouter aan schit ze weer in de lag en dan maar zeggen hebbe hebbe ja hallo jij moet je mond dicht houden en kijken naar de kamera maar ja dat kunje niet zeggen tegen een baby van bijna 9 maanden is hetwel?haha
ach ik mag donderdag komen ophallen het zal mij benieuwen.
wij zijn ook uit eten geweest naar de cinees en naar de griek en daar hadden ze ook wat restorandtjes
we hebben ons niet verveeldt
en wij hebben ook 3 nachten niet kunnen slapen omdat Larissa alles bijelkaar geschreedt heeft

dus de nacht op donderdag op vrijdag heeft ze doorgeslapen heerlijk ze slaapt nu door
oke vanacht was ze verveelendt ik ben er 2x uitgeweest en bv geven want ze kan zonder dat heeft ze ons bewezen en de 3de keer is mijn man uitbed gestapt die heeft haar getroost en een dikke knuffel gegeven en een speendtje toen was alles weer goed,wat een nacht haha

ik denk dat ik voor het eerst van dit jaar weer ongie wordt zeker doe ik het niet want ik heb ook bruin bloed verloren ze zeggen dat het dan de eerste ongie kan komen
het zal me wat worden, en kan daardoor je bv ook achteruitgaan?
ik hoor het wel
Liefs Aurelia

Offline mamatotje

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 94
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #46 Gepost op: oktober 22, 2007, 15:30:03 »
Ben heel benieuwd naar die foto's Aurelia.

Heb je haar nou wel of geen bv gegeven vannacht?
Ze heeft natuurlijk laten zien dat ze zonder kan, maar dat houd niet in dat ze niet eens wil bijtanken snachts he?!
We hebben allemaal wel eens dagen dat we wat meer eten dan anders, dat heeft Larissa natuurlijk net zo.

Dat bruine bloed, wie zegt dat dan je ongie kan komen? Het kan ook zijn dat er een adertje gesprobgen is tijdens een van je vrijpartijen, dan zie je ook donker bloed, hoeft niets te zeggen dus. Die ongie komt heus wel een keer meid!!!
;)
Je bv kan achteruit gaan als je snachts niet meer voed. Door de ongesteldheid kan het een paar dagen wat langer duren voor je toeschietreflex zich laat zien, maar dat is dan nadat de menstruatie begonnen is vaak wel weer over.
Heb je het idee dat het achteruit gaat dan?

Offline mamatotje

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 94
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #47 Gepost op: oktober 22, 2007, 15:36:36 »
mogguh allemaal
Ja die fotograaf, die dame dan dat vroeg ik me ook af wat die met de foto's ging doen. Ze heeft een foto van een drinkende marietje gemaakt en voor ik kon vragen wat ze ermee ging doen was ze al weg :(

Welke dame heb jij het over dan? Die fotograaf was toch ECHT een man en geen vrouw :)

Offline Annie van drie deuren verder!

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 560
  • Geslacht: Vrouw
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #48 Gepost op: oktober 22, 2007, 15:43:31 »
hallo Annet en de anderen

ja ik heb het iedee dat het achteruit gaat alleen omdat ik de toeschietrefleks niet vol komen maar daar zal het niet aan zitten
ik heb ook geen dikke borsten en dat niet alleen Larissa doet vook meer huilen als ik haar aan leg dan gaat ze drinken en dan zet ze haar keel open en dan begint ze weer te huilen dan biet ik haar de andere kant aan en dan is het eventjes goed en dan begint het weer vanvooraf aan wat kan ik daar aan doen gewoon bleven geven denk ik toch? ja dat lijkt mij wel logis en duidelijk maar wat als zij blijft huilen

het blijft bij mij een vraagteken???
en deze vraag Heb je haar nou wel of geen bv gegeven vannacht? kan ik jou al beandtwoorden ja ik heb haar ook een paarkeer aangelecht in de vakanti maar ook dat was niet genoeg

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #49 Gepost op: oktober 22, 2007, 16:01:00 »
Ehm een dame fotograaf? Was dat niet gewoon Trix die foto's aan het nemen was? De fotograaf van de telegraaf was echt een man, overduidelijk en niet voor een vrouw aan te zien.... (grote baard, grote man...)


Welkom thuis aurelia! Jakkie drie nachten huilen.. waar was dat goed voor? Moet ze persé doorslapen? Ze is verdorie nog maar negen maanden! En ja als je productie achteruit gaat, wil ze ook 's nachts weer vaker... Zij wil de borstvoeding wel weer opschroeven, geef haar eens ongelijk.

Over je ongesteldheid is weinig te zeggen. Het is bij mij niet met oud bruin begonnen... Ik gaf met negen maanden nog volledig, geen onzin over nachten doorslapen en werd met tien maanden gewoon ongesteld. Je wordt pas ongesteld als je lichaam daar aan toe is, niet als jij dat graag wilt... De één wordt bijna direct weer ongesteld (ondanks de borstvoeding) de ander wordt pas heel laat weer ongesteld.

Als zij blijft huilen ga je wisselvoeden, dus niet alleen beide borsten, maar daarna weer opnieuw beginnen... zo kan je drie, vier of zelfs vijf borsten geven. Je kleine meid heeft echt nog die voeding nodig, dus aan de bak meis!!!

Groetjes Nynke


Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Annie van drie deuren verder!

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 560
  • Geslacht: Vrouw
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #50 Gepost op: oktober 22, 2007, 16:36:27 »
oke

ik wist dat ik ergens niet goed bezig was maar om haar iedee keer de zelfde borst te geven zal ik dat doen

want dit is een mooi en een goeie tip

bedankt ik ga er werk van maken

ik hebt niets teklagen nee echt niet

Bedankt

Offline Balletje

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.051
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
    • WBW Nederland
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #51 Gepost op: oktober 22, 2007, 16:42:48 »
Aurelia, misschien heb je me wel goed begrepen... maar even voor de volledigheid...

Je gaat dus links, rechts, links, recht, links, rechts, etc. geven tot ze tevreden is he?? ??
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée


Offline mamatotje

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 94
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #52 Gepost op: oktober 22, 2007, 16:51:05 »
en deze vraag Heb je haar nou wel of geen bv gegeven vannacht? kan ik jou al beandtwoorden ja ik heb haar ook een paarkeer aangelecht in de vakanti maar ook dat was niet genoeg

Ik las op het baby info forum iets HEEL anders ???

Ja, ik zal haar gewoon aan blijven bieden, je ziet vaak dat kindjes rond 9 maanden en ook weer rond een jaar gaan klieren met voeden.

Ik zou persoonlijk haar snachts blijven voeden Aurelia, als ze huilt is ze er duidelijk niet aan toe om door te slapen, en ja, dan misschien de ene nacht wel en de andere nacht niet. Met name snachts is je bv productie het best en ook de nachtvoedingen zorgen ervoor dat je bv goed op peil blijft.
Ik snap heus dat het niet leuk is om er snachts uit te moeten voor je kind, maar we hebben ook geen kindjes voor de "LEUK" toch?! ;)

Offline Annie van drie deuren verder!

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 560
  • Geslacht: Vrouw
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #53 Gepost op: oktober 22, 2007, 16:53:35 »
dat dee ik gisteren

ik ging met mijn rechte borst geven en toen de linker kant en dat dee ik nog een keer

toen heeft mijn moeder er wat van gezecht aurelia stop er toch mee want je ziet toch dat ze geen genoeg voeding krijgt pak een fles en doe vanmij part gewonen melk er in maar ik was gigantis eigenwijs en dee waar ik zin in had dus ging ik door ik gaf haar toen weer de borst en ik kreeg ook nog reaksie van mijn man hij zie dit aurelia ze is gewoon moe je moet haar maar naar bed doen maar ik hebt toen gezecht nee Larissa heeft honger die moet de borst hebben dus ik geeft haar de bv op allemaal reaksie na

ma ja wat wil je als je man jarig is dan komen er allemaal kijken van go aurelia je doet iets niet goed
wat nou bemoei er niet mee ik leg haar aan ik wedt tog saggie
maar goed ik heb me er ook niets meer van aan getrokken

en dus was mijn vraagje raakt het op of is Larissa gewoon vervelendt geweest ik weet het niet?

maar nu weet ik wat je bedoelt Nynke

Offline Annie van drie deuren verder!

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 560
  • Geslacht: Vrouw
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #54 Gepost op: oktober 22, 2007, 17:00:37 »
Citaat van: mama van larissa op Vandaag om 15:43:31
en deze vraag Heb je haar nou wel of geen bv gegeven vannacht? kan ik jou al beandtwoorden ja ik heb haar ook een paarkeer aangelecht in de vakanti maar ook dat was niet genoeg


Ik las op het baby info forum iets HEEL anders


ja?

ik schrijf soms te snel daar op dat forum

Offline mamatotje

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 94
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #55 Gepost op: oktober 22, 2007, 17:05:09 »
?? Ik volg je niet helemaal geloof ik.
Daar staat > "Ik heb Larissa geen bv gegeven want ze heet bewezen dat ze zonder kan" toch?!

Over de vakantie zei je tegen mij trouwens ook wat anders ;)

Offline Annie van drie deuren verder!

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 560
  • Geslacht: Vrouw
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #56 Gepost op: oktober 22, 2007, 17:12:18 »
dat ik haar heb laten huillen?
 :-\

Offline mamatotje

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 94
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #57 Gepost op: oktober 22, 2007, 17:17:24 »
Ja toch?!
3 Nachten en daarna sliep ze door, waren toch echt jou woorden, niet de mijne ;)

Het is alleen zo dat baby's soms wel, soms niet doorslapen, net als jij de ene nacht vaker wakker wordt dan de andere, of soms helemaal niet. Snappie?!
Roy en Yannick hadden allebei rond de 11 maanden die nachtvoedingen niet meer nodig, gaven ze zelf aan, Kylian begint daar nu pas mee, elk kind is gewoon anders.


Offline Annie van drie deuren verder!

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 560
  • Geslacht: Vrouw
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #58 Gepost op: oktober 22, 2007, 17:20:50 »
ja zekker

wij zijn blij dat niet ieder kind het zelfde is toch?


hé dat is toch enorm dom van me

nou ik ga koken ander komt man tuis en dan staat er geen eten op tafel


Offline mamatotje

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 94
Re: even gezellig babbellen
« Reactie #59 Gepost op: oktober 22, 2007, 18:19:27 »
hé dat is toch enorm dom van me

Dat zijn jou woorden, niet de mijne ;)

Ik ging me gewoon afvragen of ik nu een beetje in de war aan het raken was omdat ik gewoon verschillende dingen las en hoorde.  :-\   blink