User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 61
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: fijne paasdagen allemaal  (gelezen 6570 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
fijne paasdagen allemaal
« Gepost op: april 08, 2012, 11:07:59 »
Fijne paasdagen allemaal.



Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Hebben jullie al eieren gezocht.
Staat er nog iets lekkers op het menu?

Hier doen we lekker rustig aan en genieten nu (nog) van het zonnetje.


groetjes Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re: fijne paasdagen allemaal
« Reactie #1 Gepost op: april 08, 2012, 20:48:06 »
Beetje verlaat, maar idd iedereen fijne paasdagen
Ons programma was vandaag:
kleding opruimen, uitgebreid ontbijten, even rustigaan doen, met Bo paashaaskoeken versieren, Bo en ml naar de speeltuin en ik thuis met Cate om haar iets te laten slapen, daarna naar mijn opa en daarna mijn ouders en toen was de dag weer om.
Morgen ook zo'n dag. Eerst snel ontbijten, dan eieren zoeken op de Olmenhorst, dan een brunch en daarna een verjaardag.... En dan is het weer gewoon dinsdag.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: fijne paasdagen allemaal
« Reactie #2 Gepost op: april 09, 2012, 18:37:45 »
Wij hebben niet zoveel bijzonders gedaan, gisteren na het ontbijt bedachten we ons dat we nog eieren hadden  :bloosmeer: en dat het pasen was....

Meiden hebben heerlijk gespeeld en nadat laure in de middag werd opgehaald door haar moeder, hebben wij de drie andere meiden naar opa en oma gebracht. Zo konden wij heerlijk uit eten (verjaardagsfeestje van familie) en konden zij verwend worden bij opa en oma.

Vandaag wel eitjes verstopt in de tuin, gewordfeud en gescrabbled, goede oefening voor de meiden hun taal.

Morgen mogen we weer fijn aan het werk en zijn de drie meiden bij papa na schooltijd. Fijn dat alles zo geregeld kan worden!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.