User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 50
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Hoe was je weekend? Nog plannen?  (gelezen 5735 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Gepost op: april 06, 2010, 08:51:09 »
Afgelopen weekend heb ik heerlijk genoten van mijn verjaardag, ook zaterdag nog bezoek gehad, snaaierijen en taart zijn dus goed genuttigd! Gewone huishouden gaat natuurlijk ook door, dus wassen gedraaid, bedden verschoond en strijk zondagochtend weer weggewerkt. Eerst natuurlijk eieren verstopt en gezocht in de tuin, ik had gele kunstoffen eieren gespaard waar ik paasschuimpjes en winegum achtige snoepjes in gedaan had. Ieder zeven eieren en om de beurt zoeken. Stralende koppies, renpartijen, juichen als ze er weer één gevonden hadden!

Zondagmiddag op Loeka haar verjaardag geweest en 's avonds heerlijk kippenboutjes met gebakken aardappeltjes gegeten. Maandag lekker relaxed gedaan, plantjes in de tuin gezet (gekregen op mijn verjaardag) en 's avonds uit eten geweest. Voor het eerst sinds jaren mijn dieet echt aan de kant gegooid. De kids een kindermenu, met als aanpassing voor Renée biefstuk ipv frikandel. Ik heerlijk kipsaté (kok staat hier al jaren bekend om) met patatjes en salade en Tiramisu als toetje!!! Geen fabrieksrommel, maar echt zelf gemaakte, met bolletje chocolade en vanilleijs er naast. Aangezien de tiramisu al machtig is, was dit gewoon overdadig!

Nu is het weer stil in huis, meiden zijn weer naar school....
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #1 Gepost op: april 06, 2010, 09:09:16 »
Leuk topic!

Eerste paasdag eieren verstopt en gezocht, veel spelletjes met de kinderen gedaan, lekker geknutseld voor de paastakken en eieren geverfd. Met zijn allen een filmpje gekeken en daarna lekker gegourmet.
Gisteren hebben we een pjamaochtend gehad, manlief mocht werken, dus wij hadden het rijk alleen. Lekker gekleurd en geknutseld.
Daarna in de kleren en we hebben zaadjes geplant voor lekkere kruiden. Daarna hebben de kinderen heerlijk in het zonnetje gespeeld.
"s avonds had ik een lekkere rollade met bloemkool en gebakken aardappelen. De kinderen hadden allebei hun bord leeg, wat hier een unicum is. :wha:

Vanochtend, was afgehaald, nieuwe was buiten opgehangen. Nu even een koffiemomentje. Daarna boodschappen doen, ik heb de oppaskinderen vandaag.
Donderdag met de meiden naar het ziekenhuis. Als het goed is krijgen ze na 9 weken wachten en vele oorontstekingen verder, hun buisjes, zodat het hier hopelijk wat beter gaat worden in huis.
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline dana-dune

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #2 Gepost op: april 06, 2010, 09:12:42 »
Klinkt als een fijn weekend Nynke! mmmmmmmm tiramisu, heeeeerlijk!!!

Wij hebben niet echt veel gedaan met pasen eigenlijk.. we waren van plan om lekker te gaan wandelen in het bos met de kids, maar het weer vond ik echt te slecht!
We hebben eerste paasdag lekker uitgebreid ontbeten bij mijn moeder (doen we elk jaar), en dat was eigenlijk de enige keer dat ik eieren heb gezien..  :bloosmeer:

Vandaag ga ik even lekker bijkletsen bij mijn beste vriendin, Dana heeft vandaag ook nog vrij dus hoef niet op de klok te kijken.
De kinderen vermaken zich daar altijd super, ze woont op een boerderij (dus ja wat wil je als kind nog meer?) en heeft 3 kinderen in de leeftijd van mijn kinderen die ook nog eens heel goed met elkaar op kunnen schieten.

En ik ga vandaag denk ik ook nog even naar mijn moeder, die vertrekt donderdag naar Aruba voor 9 dagen, en aangezien ik haar erg ga missen ga ik daar ook nog even heen denk ik.

  :knuf:

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #3 Gepost op: april 06, 2010, 09:50:44 »
Hier heeft het weekend ook uit paaseieren zoeken bestaan, zaterdag van Stefan zijn werk, alleen balen dat het weer niet echt meewerkte, wat was het koud en nat brrrrrr, zondagochtend hier thuis paaseieren gezocht, lekker binnen......toen naar mijn vader geweest om paaseieren te zoeken, Floor snapte niet dat er ook kadootjes tussenlagen hihihi ze had een mooie zonnebril gekregen...ze was alleen een beetje teleurgesteld, ze had een eierzoektasje bij en daar zat na het zoeken maar 1 ei in, tja die megachocoladepaashzen en spekken zag ze dan niet want die zaten niet in haar tasje..

Toen belde schoonmoeder op tussen de middag voor Floor om te vertellen dat de paashaas geweest was, en toen vroeg ze, of de paashaas wel meer dan 1 ei had he, want bij opa Nijne had ze maar 1 ei in haar tasje hihihihi, dus daar naartoe gegaan na het slapen van Jasper, daar gechineest en Floor mocht daar blijven logeren, die hebben we gisteren aan het einde van de dag weer opgehaald.

Gisteren heb ik lekker het huis aan kunnen pakken van boven naar beneden, was al ff geleden om boven te doen  :bloosmeer:..kan er nu dus weer ff tegen..

Vandaag is Floor weer naar de psz, haar juf was vanmorgen voor de 2e keer oma geworden dus was net op tijd op school....verder vandaag van het mooie weer geneiten, vanmiddag lekker de speeltuin hier induiken en Floor moet nog naar de zwemles vanmiddag..

 :knuf:


Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #4 Gepost op: april 15, 2010, 10:28:11 »
De plannen voor a.s. weekend zijn niets doen!
Manlief is werken en zij hebben voor de rest niets in de planning.
Als het een beetje weer is gaan we lekker naar de speeltuin en we gaan veel luieren.

Heeft er voor de rest nog iemand plannen?

Groetjes Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #5 Gepost op: april 15, 2010, 10:33:54 »
Wij hebben voor de zaterdag ook nog niet echt plannen, zondag gaan we naar vrienden van ons in de Meern, daar zijn we dus een dagje zoet mee..kunnen de kinderen lekker met elkaar spelen, hopelijk lekker buiten...

 :knuf:


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #6 Gepost op: april 15, 2010, 10:42:16 »
Nog niet echt, maar da's ook omdat ik eerst maar eens even deze dagen door moet zien te komen...

In het weekend doe ik iig al mijn wassen en daarna strijken/opvouwen, boodschappen doen we dan meestal ook nog en als het lekker weer is ga ik weer gebruik maken van ons abonnement voor de speeltuin! Vrijdagavond én zaterdagavond is het tv avond van de meiden, ja... ze hebben het voor elkaar, twee avonden opblijven!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline dana-dune

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #7 Gepost op: april 15, 2010, 10:44:53 »
Huh? had hier net een bericht geplaatst die blijkbaar niet is aangekomen..
Zal ik hem ergens anders neergezet hebben? mmmmm, ff zoeken dus...

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #8 Gepost op: mei 24, 2010, 17:40:24 »
Zo nog een paar uurtjes en dit lange weekend is weer voorbij...

Vrijdagmiddag was Irene dit keer ook vrij en ik ben heerlijk met ze in de tuin gaan zitten, nog even een beetje kleur opdoen! Ik had nieuwe speeldingen gehaald voor aan het rek, twee ronde plankjes met een touw er aan (soort schommel) en een touwladder die ik ook aan zo'n oog kon hangen. Er kwam nog een vriendin een bakkie doen en haar dochter heeft met Renée heerlijk gespeeld.
Vrijdagavond was het weer zwemavond én tv-kijkavond van de meiden, gut wat werd het laat!!! X-factor duurde dit maal tot middernacht! Irene is de enige die dat gehaald heeft... de andere twee waren al in slaap gevallen hahaha.

Zaterdag heb ik (hoognodig) bijna alle bedden verschoond, alle wassen gedraaid (met wekkertje erbij zodat de wasmachine geen minuut teveel stil stond) en wat puingeruimd. Om half tien ging de laatste was in de droger! Zondag is Peter met de meiden naar het strand gegaan, ik expres niet mee aangezien ik dan weet dat ik alsnog in mijn eentje voor de meiden opdraai en hij bijspringt bij de reddingsbrigade... zo kon ik toch nog een beetje afdwingen dat hij wat met de meiden ging doen. Ik heb ondertussen van 13 tot 17 staan strijken, pfft wat was ik moe!

Vanmorgen rustig opgestart en vanmiddag ben ik met de meiden de speeltuin in gedoken en we hebben genoten! Esther kwam ook nog even met Geer en de meiden, ik had twee extra buurkinderen mee, kortom gezelligheid troef!!! Peter ondertussen naar de reddingsbrigade om dienst te draaien, hij is nog niet thuis, dus ik zal dadelijk maar aan het eten beginnen.

Wat hebben jullie gedaan???
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2010, 17:42:24 door Nynke Bal-Dekker »
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #9 Gepost op: mei 24, 2010, 20:09:13 »
Hier een heerlijk rustig weekend gehad, Floor had ook al vrijdagmiddag vrij en is morgen ook nog vrij, dus die heeft helemaal een superlang weekend...

Zaterdag lekker zelf eventjes naar de kapper geweest en wat spullen gehaald om voor Floor piratenkleren te maken, ze heeft woensdag piratenspeeldag op school en moeten allemaal verkleed als piraar komen, Floor was helemaal blij met wat ik voor haar in elkaar had gezet, gelukkig, ze wou het zelfs nog niet eens meer uit gisteren..
Ook nog het badje opgezet waar de kids heerlijk in hebben gespeeld...

Zondag hadden we 's morgens een fotoshoot van ons gezinnetje, erg leuk geweest...'s middags zijn we nog de speeltuin in gedoken na Jasper zijn slaapje en Floor had nog lekker in het badje gezeten en mocht ons lekker aanvallen met een waterpistool dus de middag van haar leven hihi
's Avonds lekker de bbq aan gehad, kindjes op tijd in bed en genoten van een rustige avond..

Vanmorgen zijn we op de fiets naar mijn schoonouders gegaan, daar lekker gelunched en toen weer naar huis, Jasper lekker geslapen, Floor weer buiten in het badje en rond 15.30 uur kregen we visite, kindjes lekker gespeeld en met zijn allen frietjes gegeten, kindjes gingen lekker voldaan slapen..

Morgen beginnen we weer met sporten en zien we wel wat de dag verder brengt, floor moet in ieder geval 's middags naar de zwemles..

Ik ga nu aan mijn strijk beginnen, maar zal niet zo lang bezig zijn als jij Nynke, maar ja met beddegoed gaat het ook hard he als je dat ook nog moet strijken...strijk het hier bijna nooit, trek het er zo weer over als het droog is...

 :knuf:


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #10 Gepost op: mei 24, 2010, 20:35:13 »
hahah nee beddengoed strijk ik niet, of het moet wel heel erg verschrikkelijk gekreukt zijn, maar dat is het niet snel.

Klinkt als een heerlijk weekend Nicole, zeer zeker met het waterballet!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #11 Gepost op: mei 24, 2010, 23:43:46 »
Hi,

Ik wil ook wel even vertellen hoe mijn weekend is geweest, werken werken werken.
Vrijdag zaterdag zondag en ja ook vandaag.
Vorige week ook zo, ja niet helemaal toen had ik donderdag vrijdag zaterdag en zondag. Was ook eerste week dat ik ben begonnen en meteen vier halve dagen, pfff.
Normaal werk ik twee halve dagen hoor, maar moet even bijspringen(dubbel en zorgen voor wat meer ademruimte volgende maand, en baas nieuwe zaak opgezet, en moet nog wel zorgen dat oude zaak ook nog goed loopt).
Gaat kei goed met flesje, Herbie is super lief voor onze kanjers.
Nu lig ik een beetje achter met huishouden, dus dat ga ik morgen weer even aanpakken.
X

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #12 Gepost op: mei 25, 2010, 00:04:32 »
Dubbel werken is toch ook wel erg pittig, niet zo gek dat andere dingen even anders lopen dan normaal! Wat fijn dat het flesje goed ging en dat de kinderen het fijn gehad hebben met Herbie!

Doe rustig aan meis, genieten van kids is belangrijker dan een schoon en opgeruimd huis!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline BiggBoss

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.298
  • Geslacht: Man
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #13 Gepost op: mei 25, 2010, 07:45:19 »
Hi,

Ik wil ook wel even vertellen hoe mijn weekend is geweest, werken werken werken.
Vrijdag zaterdag zondag en ja ook vandaag.
Vorige week ook zo, ja niet helemaal toen had ik donderdag vrijdag zaterdag en zondag. Was ook eerste week dat ik ben begonnen en meteen vier halve dagen, pfff.
Normaal werk ik twee halve dagen hoor, maar moet even bijspringen(dubbel en zorgen voor wat meer ademruimte volgende maand, en baas nieuwe zaak opgezet, en moet nog wel zorgen dat oude zaak ook nog goed loopt).
Gaat kei goed met flesje, Herbie is super lief voor onze kanjers.
Nu lig ik een beetje achter met huishouden, dus dat ga ik morgen weer even aanpakken.
X


Heej als was het alleen om de lach.
Succes met je missie!




Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Hoe was je weekend? Nog plannen?
« Reactie #14 Gepost op: mei 25, 2010, 21:16:12 »
Wij hebben lekker gekampeerd, van vrijdag tot en met vandaag. Heeeeel vermoeiend maar erg leuk. We zaten in Enkhuizen en zijn zaterdag naar Sprookjes Wonderland geweest. Erg leuk en niet duur (7,50 pp vanaf 2 jaar). Voor die kleintjes net zo leuk als de Efteling, want daar neem je ze toch niet heen voor de python  ;-)
Zondag was het helemaal prachtig weer, toen zijn we nog naar het strand geweest. Mijn held Jochem heeft het aangedurft tot zijn enkels in het water te staan, hahaha, en daar had ik heeeeeel veeeeel overredingskracht voor nodig. Maar hij heeft heerlijk gespeeld in het zand. Maandag was het ook nog heerlijk weer, en dan is het leuk spelen op de camping, lekker continue buiten. Nu ligt hij al weer een tijdje te pitten, dat was de afgelopen dagen wel anders, kind was niet in slaap te krijgen. Morgen een kort dagje, ikzelf ben lekker vrij. Even bijtanken morgenochtend, gaaaaaap.

 :knuf: Babette