User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 126
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Kamer debbie  (gelezen 7566 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer debbie
« Reactie #15 Gepost op: april 29, 2008, 17:09:14 »
Zo zag er Debbie's kamertje uit. Kijk niet naar de rommel. Want ze kan er wat van.
Deze foto's zijn van een klein jaar geleden. We waren toen bezig aan Nele's kamertje.







Jurriëns kamer, maar die staat alweer heel anders. Maar zo zie je de kleuren. Echt metallic en rood en anterciet plinten en nieuw laminaat, dat Debbie ook gaat krijgen:


Nele's kamertje:
Debbie's plafond is zowat hetzelfde maar haar muren zijn moccakleur:

Debbie's muren worden dus iets donkerder dan bij Nele.
Foto's volgen later.

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer debbie
« Reactie #16 Gepost op: april 29, 2008, 17:10:32 »
Die kast onder de schuine kant is er bij Debbie onderuit nu. Misschien laten we die er onderuit. Jurriën heeft dat ook gedaan en die slaapt nu onder die schuine kant.
Debbie's kamertje is niet groot en ze heeft veel meubeltjes. Als ze onder die schuine kant slaapt, houdt ze wat meer ruimte over. Misschien een hoop speelgoed naar de zolder. Dan gaat ze daar maar spelen. We zijn die rotzooi op haar kamertje echt beu.

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: Kamer debbie
« Reactie #17 Gepost op: april 29, 2008, 17:34:46 »
wow wat een poppenmeisje haha al die poppen op een rij.
Heb geloof ik mijn oude poppen nog ergens bij mijn ouders op zolder liggen.... zullen nog in krakende verpakking zitten (sorry voor de gevers ooit, maar ik was dus absoluut geen poppenmeisje  ;-))

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer debbie
« Reactie #18 Gepost op: april 29, 2008, 17:35:41 »
Al die barbies op een rij vielen mij ook al op. Wat veel zeg. Ik speelde er wel veel mee en met een gewone pop. Was toen al aan het moederen. Ik heb nu alleen echte poppen. hihi

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: Kamer debbie
« Reactie #19 Gepost op: april 29, 2008, 17:36:40 »
die echte poppen vind ik wel leuk.... maar die kleed je 1x per dag aan (misschien in het begin iets vaker met spugerij en doorlek luiers) maar dat deel vond ik nou ook net niks aan en een vriendinnetje wel.... hele tijd die poppen aan en uitkleden etc etc.
Ging liever letterlijk een boom in.

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer debbie
« Reactie #20 Gepost op: april 29, 2008, 18:18:13 »
Debbie en poppen?
Mwa, echt poppenspel zoals veel kinderen doen, doet zij niet. Dus niet aan en uitkleden. Of wassen enz.
Ze zet alles op een rij en zit er tegen te praten. Met de playmobil precies hetzelfde.
Alles op een rij zetten. In een polonaise of naast elkaar of in groepjes. En hele gesprekken voeren. Is wel leuk om aan te horen hoor!
Klinkt heel lief!

Het is haar manier van de dag verwerken.
Mijn barbies van vroeger heeft ze ook gekregen. Maar die hebben het niet overleefd.  :snif:
Die van tegenwoordig zijn veel degelijker.

Tja, van alle kanten kwamen er barbies aangewaaid. Ik heb de familie maar eens een halt toegeroepen. In juni is ze weer jarig. Ze vraagt al jaren een trampoline. Maar papa wil het niet. Maar anders moest de familie daar maar aan bijleggen.
Ik vrees alleen dat papa niet om te krijgen is en erin toestemt.  :(

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer debbie
« Reactie #21 Gepost op: april 29, 2008, 19:22:12 »
Foto's van vandaag:







Offline astridmv3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.306
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven
    • assepas
Re: Kamer debbie
« Reactie #22 Gepost op: april 29, 2008, 19:48:26 »
Wat ontzettend leuk om je oudste meisje ook eens te zien :luvya:
groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Kamer debbie
« Reactie #23 Gepost op: april 29, 2008, 20:14:09 »
Wat een mooie meid!!! En ze helpt al goed mee!

Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Yvonne

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 651
Re: Kamer debbie
« Reactie #24 Gepost op: april 29, 2008, 21:47:24 »
Lekker grietje, Anouschka! Ben ook heel benieuwd hoe de kamer uiteindelijk wordt.

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer debbie
« Reactie #25 Gepost op: april 29, 2008, 22:43:58 »
Het gaat met Debbie op het moment ook echt goed. Hadden we een jaar geleden niet van durven dromen!
Ze wil ook echt meehelpen de laatste tijd. Echt fijn!
Hier wou ze zelf een stukje schilderen en dat mocht ze ook. Ook Jurriën heeft een stuk muur gedaan.
Goh, toch best zwaar zo met een roller, vond hij.  ;-)
Ach, als een kind wil helpen moet je dat eigenlijk nooit weigeren. Laat ze het maar proberen. Goed voor het zelfvertrouwen en ze leren er wat van.

De plafondplinten worden hetzelfde als het plafond. De rolluikbakken hetzelfde als die muur. Dan nog de laminaat. Meubels er terug in en opleuken met accesoirres. Debbie heeft al een paar plantjes uitgezocht. Ze wil ook een eigen gietertje. Ik denk dat we volgende week maar eens langs de Ikea gaan. Niet mijn favoriete winkel. Maar wel leuk om voor niet te veel geld wat leuke dingetjes voor haar kamertje te kopen.  :)

Offline astridmv3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.306
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven
    • assepas
Re: Kamer debbie
« Reactie #26 Gepost op: april 29, 2008, 22:45:20 »
Heerlijk hoor dat het zo goed gaat :goed: dus jullie gaan Ikea onveilig maken ;-)
groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer debbie
« Reactie #27 Gepost op: april 29, 2008, 22:47:47 »
Ja volgende week  ;-). Debbie weet het nog niet hoor. Zeg ik nog niet. Want stel dat er iets tussenkomt. Dan krijg ik dat niet meer uit haar hoofd gepraat.
Ze is nu logeren... (wie had het daar laatst over?) Ik mis haar echt! Zeker nu ik weet dat ik haar morgenmiddag pas weer zie  :zucht:

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer debbie
« Reactie #28 Gepost op: april 30, 2008, 08:48:53 »
Ik wil wel met je mee naar de Ikea gaan hoor  :lekker:! Als je hierin huis alles wat van de Ikea is weg zou halen houden we weinig over en moeten we uit de pannen eten en slapen de oudste twee op de grond onder alleen een overtrek, hihi. Ik hou niet van winkelen maar de Ikea daar ben ik dol op!!!

Wat heb je trouwens een heerlijke dochter om te zien en wat een wijze uitstraling heeft ze. Leuk om te zien.

Het wordt echt heel mooi en ik krijg de kriebels om ook te gaan klussen in huis. Ik zei al tegen mijn man datde keuken ook wel weer gedan moet worden. Hij wenste me veel plezier ermee  :???:

groejes van Marloes

Offline astridmv3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.306
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven
    • assepas
Re: Kamer debbie
« Reactie #29 Gepost op: april 30, 2008, 09:17:24 »
 :wut?: nou marloes, succes met de keuken dus, hihihih
groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)