User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 29
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Kamer debbie  (gelezen 7572 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Kamer debbie
« Gepost op: april 27, 2008, 21:11:28 »
Ik denk het wel. Verdikkie, ik ben de hele dag al van slag. Ben niet fit. Snel aangebrand. Hoofdpijnachtig maar net niet te. Ben niet vooruit te branden en ik loop over als je begrijpt wat ik bedoel. Zo erg had ik het nooit. Naar mijn gevoel dus erger dan voorheen. Net of er een grote schoonmaak aan de gang is daarbinnen. Hopelijk is het morgen minder. Want we willen de eerste week van de vakantie Debbie's kamer schilderen en nieuwe laminaat leggen.
John wil dat ik hem aan de gang help en verder de kinderen bezighoudt. Maar die kamer moet eerst leeg. En we zijn nog niet uit de kleuren. Erg he. Debbie wil een natuurkamer. Groene muren en een blauw plafond (lucht).
Ik weet niet of ik dat meidenkleuren vindt. En jullie?
« Laatst bewerkt op: april 29, 2008, 15:10:59 door yfke »

Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
slowchat
« Reactie #1 Gepost op: april 27, 2008, 21:17:09 »
Dat gevoel herken ik, en dan wordt ik ongesteld en dan denk ik oh ja  :doh:, dat was het dus.
Ik vind dat een meidenkamer niet altijd roze hoeft te zijn, als ze het zelf toch mooi vind, waarom niet :zucht:
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline astridmv3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.306
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven
    • assepas
slowchat
« Reactie #2 Gepost op: april 27, 2008, 21:20:01 »
ben het met antoinette eens, meisjeskamer hoeft niet alleen maar roze!
en het hangt ook van de kleuren af he? je hebt groen en gróen, hihih
groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
slowchat
« Reactie #3 Gepost op: april 28, 2008, 10:01:22 »
Ze wil een natuurkamer. Het groen wat ze koos was heel fel.
Nu denken we erover om natuurtinten in beige-achtige tinten te doen. En dan takken nep-klimop ofzo te halen en op te hangen.
Ze heeft al veel meubeltjes op een klein kamertje. Dat maakt het al druk. En ze wil een rustige kamer. Hopelijk pakt dat goed uit. Met accesoirres kun je al veel doen.

Toen zij de kleuren aan mocht wijzen kon ze moeilijk kiezen. Vanmorgen zeiden we dat wij ze zouden kiezen en dan natuurlijke kleuren. Vond ze het goed. Hopelijk blijft dat zo!  :wha:


Nele geeft weer redelijke mondjes terug. Dus goed mogelijk dat er van gisteren iets niet goed gevallen is. Maar als het niet erger wordt dan zo. Dan valt het wel mee.

Offline astridmv3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.306
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven
    • assepas
slowchat
« Reactie #4 Gepost op: april 28, 2008, 10:15:41 »
Hopen dat Debbie haar mening niet weer bijstelt, hihih

hmmmm, even Nele in de gaten houden dus

 :knuf:
groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
slowchat
« Reactie #5 Gepost op: april 28, 2008, 10:17:25 »
Het wordt haar kamer, dus wel slim om haar wensen een beetje te volgen!

Hoop dat Nele snel opknapt!!! :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
slowchat
« Reactie #6 Gepost op: april 28, 2008, 15:12:20 »
Nele heeft vanochtend niet geslapen omdat we Debbies kamer aan het leeghalen waren.
Ik denk dat de reactie wel meevalt. Af en toe een mondje terug terwijl ze niet meer spuugde. Het zijn bijlange nog niet van die grote golven zoals de eerste maanden. Ik let verder goed op m'n diëet en ook op wat ik haar geef. Dus het komt wel goed.
Het is wel oppassen met haar hoor. Ze graait en pakt van alles uit je handen en begint dat dan op te eten.

Daarnet om verf geweest voor Debbie.
Het is een hele lichte tint zand op het plafond. Echt heel licht en dan 3 tinten donkerder op de muur.
Ze stribbelde wel wat tegen. Maar ik vertelde dat Jurriën vorig jaar zwart op zijn muren wou en dat hij dat ook niet kreeg. (hij heeft nu metallic en rood) Ik heb haar nu wat echte plantjes op haar kamertje beloofd. Echt kleintjes die ze zelf mag verzorgen. Dan krijgt ze over een tijdje een nieuw dekbedovertrek. Dan mag zij dat uitzoeken. Lekkere natuurtinten die zij wil. (ben benieuwd welke kleur dat wordt dan  :roflmao:  oranje? knalgroen?)
Nu haar kamertje helemaal leeg is, kun je wel zien dat de muren vies waren  hoor. Weg met dat babygeel. Nieuw laminaat erop straks. Dan zit ze weer voor jaren goed. Ik ben benieuwd hoe lang ze haar kamertje netjes houdt straks.  :hmmm:

Offline Yvonne

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 651
slowchat
« Reactie #7 Gepost op: april 28, 2008, 15:24:34 »
Hey Anouschka,
Hoe voel je je inmiddels? Een beetje opgeknapt? Hopelijk wel als jullie zo druk in de weer zijn met Debbies kamer. Misschien nog wat natuurposters aan de muur. In de Panda (blad van de WNF) staan ook vaak mooie posters. Ik vind het wel wat, een meid die een eigen smaak heeft en niet een standaard roze kamer wil  :goei:

Nele inmiddels weer wat rustiger?

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
slowchat
« Reactie #8 Gepost op: april 28, 2008, 16:12:04 »
Hoi Yvonne,

Ik voel me nog niet heel fit. Maar ik heb de verf gehaald. Verder is het John die echt gaat schilderen. Ik heb even geholpen Debbie haar kamer mee leeg te maken. Waarschijnlijk gaan we 'm ook heel anders inrichten. Ik zal straks wel een topic aanmaken met de metamorfose.
Ik ga nu even een paar kleine plantjes met haar kopen en boodschappen doen. Heb ik beloofd  ;-).

Offline astridmv3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.306
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven
    • assepas
slowchat
« Reactie #9 Gepost op: april 28, 2008, 16:28:04 »
ben wel benieuwd anouschka

enne rustig aan hoor
 :knuf:
groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
slowchat
« Reactie #10 Gepost op: april 28, 2008, 19:21:47 »
Tja, eigenlijk moet ik gewoon rustigaan kunnen doen. Maar de kids allemaal thuis. 2 Weken nog wel. En manlief ook!  :whaaa:
Kan ook gezellig zijn hoor. Maar niet als hij óok nog eens begint te commanderen en te bemoeien.
Laat ieder zijn eigen ding maar doen. Als het goed is, als het meezit, is zaterdagavond Debbie's kamertje klaar.
Volgende week maandag willen we naar de Efteling. (dinsdag naar de kinderarts en woensdag heb ik een afspraak met Nele bij de kinesioloog)

Offline astridmv3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.306
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven
    • assepas
slowchat
« Reactie #11 Gepost op: april 28, 2008, 19:36:35 »
Oh meid, herkenbaar hoor.
hier is Karst alleen deze week vrij.
maar 2 weken vakantie, het loopt dan anders dan anders en de kids moeten ook weer ff wennen heb ik het idee.

Dus het schiet al best op met Debbies kamertje.

Hoe is het met Nele?


leuk, de efteling, daar ben ik al in geen 7 jaar geweest, hihihih.

ah, ook weer naar de kinesioloog.

hier morgen neuroloog en donderdag weer contact met Stefan

 :knuf:
groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
slowchat
« Reactie #12 Gepost op: april 28, 2008, 19:48:54 »
Ik heb Stefan vorige week donderdag gemaild. Maar ik heb nog geen antwoord gehad.  :???:
Ach ja, ik ga maar gewoon door met zoals ik al bezig was met Nele.

Ze heeft vanmiddag en vanavond niet meer gespuugd. Ik heb haar een uurtje geleden dus weer voor de eerste keer (2e ronde) peer gegeven. Ze at van een klein gepureerd peertje ongeveer 3/4 op.  :goed:
Ik dik het wel aan met biobim. Dan druipt het niet zo en is het een minder grote kliederboel.  ;-)

Afgelopen nacht heeft ze doorgeslapen. Ik was helemaal verbaasd. Maar ze was ook zó moe. Daar zal het wel mee te maken hebben gehad.
Wel had ik haar gisteravond rond een uur of 9 pap gegeven (biobim ook).
Ik weet niet of ik dat vanavond doe. Want ze heeft nu al peer gehad vanavond.

Wel grappig.. ik dacht vanmorgen even te kolven. Maar het tsr wou maar niet komen. Ik was teveel afgeleid. Het was te rommelig en even snel kolven werkt dan niet. Maar ik had wel een 30 cc ongeveer denk ik. Dat heeft Nele uit een bekertje gedronken! En dat ging al best goed!
Of ze echt veel meer zou kunnen drinken zo weet ik niet. Maar ik vond het wel grappig om te zien. Mamamelk net gekolfd uit het oefenbekertje!  :goed:


Ps ik heb John dus vandaag aan de gang geholpen op Debbie's kamertje. En nu heb ik geen kind meer aan hem.  ;-)
Hij is echt lief met de kit en schuurpapier bezig.  ;-)
Maar hij is niet meer zo bozig. De stress van het moeten beginnen is weg en hij is lekker aan de gang.

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer debbie
« Reactie #13 Gepost op: april 29, 2008, 16:46:52 »
Oh als ik dit lees krijg ik helemaal zin om ook een kamer in huis onder handen te nemen. Ik wil de kamer van Rick op gaan knappen want dat ziet er niet uit. Het bouwbehang zit nog op de muur, voor zover hij het er niet heeft afgetrokken. Witten van het plafond mag mijn man doen en de rest wil ik lekker zelf alleen doen. Ik heb besloten om te behangen want dat vind ik leuk om te doen en het knapt er zo vlug van op. Ik doe het lekker alleen want het is me geen relatiecrisis waard.

Groetjes van Marloes

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer debbie
« Reactie #14 Gepost op: april 29, 2008, 17:02:48 »
John heeft de kleuren al op het plafond en muren gezet. Het plafond is al 2 keer gedaan. En de muren moeten nog voor de 2e keer. Gaat hij dadelijk na het eten doen.
Ik vraag me af of hij genoeg licht heeft dan  :???:.
Morgen de plafondplinten nog. Dan drogen en laminaat leggen.
Maar morgen kan  hij er niet heel de dag aan werken want we moeten om half 4 bij het bowlingcentrum zijn zodat we een half uur hebben om onze schoenen aan te doen.  :PP

John doet het plafond (ook) met een roller en dan aan een lange steel. Gaat hardstikke makkelijk. Ik heb het kamertje van Nele gedaan, samen met John. Maar hij vindt het nu wel prettig om het alleen te doen. Ik ben niet fit door die menstruatie. (ik haat dat!  :whaaa:) Ik heb heel de middag met Nele op bed gelegen.

Ik heb mail van Stefan gekregen. Hij houdt Nele nu mee in de gaten. Ze volgt de middellijn, maar dan net eronder. Het laatste gewicht en lengte zakt iets naar beneden maar dat mag niet doorzetten. Daarom over en maand weer contact. Hij heeft me wat advies gegeven. Ze  moet 2 keer per dag bijvoeding aangeboden krijgen. Niet opdringen. Ze zal het vanzelf gaan eten. En dat doet ze wel hoor. Ze vindt het interressant genoeg.
Maar tjee joh, die poepbroeken na de peer!  :wat?: Tot aan haar nek toe zowat en van die dikke groene smurrie!  :wat?:

Ik ga aan het eten beginnen... Ik wil nog een topic maken over Debbie's kamer... misschien vanavond. Heb nog niks gedaan vandaag. Misschien kan ik me nog nuttig maken na een middagje in bed.