User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 40
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Meer groen in huis.  (gelezen 963 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Meer groen in huis.
« Gepost op: augustus 27, 2009, 13:56:42 »
Hi,

Aangezien het heel rustig is in huis, qua kleuren, vind ik het een beetje saai worden.
Dus vandaag maar even plantjes gekocht, had een kei grote rotan mand, heb ze erin gedaan, pff bijna uur mee bezig geweest, want moest iets hebben waar ik de pot op kon zetten, die klemt namelijk niet in de rotan mand.
Dus boven een grote legoding gepakt, grote ton waar lego inzit, dit allemaal nadat ik verschillende manden in elkaar heb gezet, de een was nog lager dan de ander, en had ik uiteindelijk alle manden, of ja potten beter gezegd, lekker duidelijk he, paste het nog niet naar mijn zin.
Lego ton bevalt me het beste, nu nog even afwachten wat schoonfamilie ervan zegt als die vanavond komen, kijk ik ben er kei blij mee, maar hij is helemaal into planten en bloemen enzo, misschien heeft ie nog wel nuttige tips voor me.
Buiten wat boomschors gepakt, en die in de bak erbij gegooid, vind ik wel gezellig staan.
Volgende week nog even een ander plantje kopen, en die wil ik dan op de salontafel hebben, denk ik.

En voor de saaiigheid(nieuw nederlands) wil ik schilderijen door de kids laten maken en die ophangen of tegen schouw en dergelijke neerzetten.
Misschien dat ik er gewoon nog aan moet wennen, dat het zo rustig is in huis, het is in ieder geval veel mooier, dan dat het was, andere was ook mooi, maar dit is veel sjieker.
X

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Meer groen in huis.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2009, 14:26:16 »
hahahaha daar moet je dan helemaal aan wennen he? Rustigere kleuren in huis... dan ga je vanzelf compenseren met planten en schilderijen!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meer groen in huis.
« Reactie #2 Gepost op: augustus 27, 2009, 14:35:55 »
leuk idee om je kids iets te laten maken om je kamer weer beetje op te vrolijken, met planten kan je ook al heel wat doen vind ik of kussens ed op de bank, hoekjes creeeren..

 :knuf:


Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meer groen in huis.
« Reactie #3 Gepost op: augustus 27, 2009, 20:59:57 »
Hi,

Hè toch wat jammer, moet ik van de week weer ergens een plant gaan halen. Hihihihi, vind ik echt niet erg, sterker nog, ik vind het kei leuk, zeker samen met de kinders.
De plant raakte met z'n bladeren de muur aan, nou kan die muur dat wel hebben natuurlijk, maar de plant krijgt er bruine plekken van, en dat is dan weer niet zo mooi. Dus nu staat de plant op de salontafel, en is de rotanmand nog steeds leeg, hmmm.
Denk dat ik toch maar eens ga kijken voor een aronskelk, die vind ik kei cool, maar dan moet ie wel recht omhoog groeien en niet alle kanten op, want dan zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.
Morgen en anders begin volgende week, weer een mooie plant erbij.
Joepie de poepie.
X

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meer groen in huis.
« Reactie #4 Gepost op: augustus 27, 2009, 21:50:52 »
wel alles goedgekeurd door de schoonfamilie ???