User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 109
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?  (gelezen 29425 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #90 Gepost op: oktober 13, 2008, 16:29:16 »
Ik ben zoooooo verkouden
Had heel veel plannen voor deze dagen, want Marjolein is logeren. Maar heb vanochtend een wasje weggevouwen de vaatwasser uitgeruimd.
Sofie beziggehouden. En voor de rest bankgehangen.  Ik heb al de hele dag een barstende koppijn. Nu gaat het iets beter want ik heb een ibuprofen gepakt ipv paracetamol.
Maar pfffffft wat voel ik me een vaatdoekje. Weg met alle mooie plannen.....
Nu nog eten koken en dan heb ik mijn taak voor vandaag er weer opzitten en dan hoop ik dat het morgen wat beter gaat. :zucht:
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #91 Gepost op: oktober 13, 2008, 17:13:55 »
He bah dat valt dan tegen als je vol plannen zit. Beterschap!!!

 :knuf:

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #92 Gepost op: oktober 13, 2008, 17:28:24 »
alles aan kant... hoe ziet dat er uit?!?!  :bloosmeer:

Maar hier vandaag eh.... laatste dingen weggestreken en net naar de VK geweest voor babycheck en we hebben weer een voldoende gehaald  :goed:
Wederom over 2 weken... dan ben ik alweer 37 weken en 5 dagen zwanger als ik heen mag... goh als Junior haast heeft kan hij/zij er dan ook al zijn.... neeeee toch haha.

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #93 Gepost op: oktober 13, 2008, 17:49:43 »
Nee niet doen want dan is je moeke er niet en die moet op jou andere twee kinderen passen. Hou die benen maar even tegen elkaar tot 14 november. Is mooi volgens de planning!

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #94 Gepost op: oktober 16, 2008, 11:08:41 »
het regent hier al vanaf vannacht de meiden zijn met de barbies aan het spelen,ze zijn gister bij de ark van noach geweest die ligt in kampen,op de terugweg heb ik 2 barbies gekocht en daar vermaken ze zich goed mee.
wouter ligt op bed hopen dat hij zich straks weer wat beter voelt,ik heb mijn wenkbrauwen laten epileren jeetje wat doet dat toch pijn zeg maar goed het ziet erweer netjes uit.
marco heeft straks avonddienst dus ik ben vanavond alleen,en verder ach een wasje even stofzuigen en de dag is zo weer om,niks bijzonders dus

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #95 Gepost op: oktober 16, 2008, 13:03:31 »
Vanmorgen gezellig met mijn moeder naar de Ikea geweest, vast wat dingetjes gekocht voor Floor haar nieuwe kamer en voor 5 december.

Zometeen boven nog eens wat ruimen, Floor lekker naar bed en dan vanavond bij mijn schoonouders eten.


Groetjes Nicole


Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #96 Gepost op: oktober 16, 2008, 13:13:54 »
Wat fijn dat je lekker bij je schoonouders mag eten nu je man weg is.

En, de Ikea blijft geweldig. Ik kom altijd met meer thuis dan ik van te voren van plan was.

Wat heb je gekocht voor 5-12?

 :knuf:

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #97 Gepost op: oktober 16, 2008, 13:20:41 »
Ja Ikea is altijd leuk shoppen inderdaad, heb voor 5-12 een standaardje gekocht met van die pinnen erin die je met een hamer naar beneden kan timmeren en dan standaar weer omdraaien en kan je weer van voor af aan beginnen, vind Floor helemaal fantastisch, speelt er op de psz ook altijd mee, zal je net zien als ze het thuis heeft dat het dan neit leuk meer is, maar ach, dan maar voor de volgende....


http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/57212295, dit is de link van het speeltje wat ik gekocht heb.

Groetjes Nicole


Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #98 Gepost op: oktober 16, 2008, 18:24:50 »
Vandaag zijn we weesten stadten. Ikzelf heb alleen een voedingsbh en verder niks geen kleren.  :pissig:

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #99 Gepost op: oktober 16, 2008, 18:47:18 »
Ja Ikea is altijd leuk shoppen inderdaad, heb voor 5-12 een standaardje gekocht met van die pinnen erin die je met een hamer naar beneden kan timmeren en dan standaar weer omdraaien en kan je weer van voor af aan beginnen, vind Floor helemaal fantastisch, speelt er op de psz ook altijd mee, zal je net zien als ze het thuis heeft dat het dan neit leuk meer is, maar ach, dan maar voor de volgende....


http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/57212295, dit is de link van het speeltje wat ik gekocht heb.

Groetjes Nicole

Hij is leuk!!! Daar beleeft ze vast heel veel lol aan!

 :knuf:

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #100 Gepost op: oktober 16, 2008, 22:14:45 »
ben zo blij dat die van ons stuk is  :bloosmeer: :bloosmeer: :bloosmeer: :bloosmeer: :bloosmeer:
De jongens hadden dus ook zo'n timmerbank, maar die is inmiddels aan de gruzelementen en hoewel ik het zelf als kind ook geweldig vond werd ik er als mama knettergek van  :bloosmeer:

Maar hier vandaag een halve slinger gemaakt... zitten nu 12 vlaggetjes aan de lijn, nog 11 te gaan.
Oh dan ben ik eigenlijk al over de helft  :wha:

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #101 Gepost op: oktober 16, 2008, 22:19:03 »
En zet je de naam van je buikspruit er ook op?? welkom op de wereld kleine truus of klaas???

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #102 Gepost op: oktober 17, 2008, 09:11:01 »
nou de namen heb je in elk geval niet goed  :rofl:

Heb er wel aan zitten denken idd de naam van Junior er op te zetten, maar eerst die slinger maar even klaar en dan even nadenken of ik dat een beetje makkelijk kan doen en hoe...
Welkom laat ik er dan af, dan kan de slinger ook nog gewoon met verjaardagen gebruikt worden  :goed: (zolang Junior dat leuk vindt dat, want er komt vast een leeftijd dat hij/zij dat helemaal niet meer zo leuk vindt die door mama gemaakte slinger met eigen naam hihi).

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #103 Gepost op: oktober 18, 2008, 13:42:03 »
Vandaag bezig geweest met het draadloos internet instellen op de laptop, en het is gelukt. De laptop wordt nu gescant op virussen en dat soort ongein, dus ik ben weer even achter de gewone pc gekropen. Jeetje wat is dit beeld dan ineens rond en groot zeg. En wat is dit makkelijk, een muis met staart. Dat vingerding en ik hebben nog wat conflictsituaties met elkaar en dat zal nog wel even zo blijven ook vrees ik. Ach, manlief mag metde laptop spelen en ik heb deze computer om mee te rommelen.

 :knuf:

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #104 Gepost op: oktober 18, 2008, 14:26:30 »
Dan hang je je draadmuis toch aan je laptop?