User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 118
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?  (gelezen 29347 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline astridmv3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.306
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven
    • assepas
Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Gepost op: mei 18, 2008, 18:17:11 »
Wij zijn vanmorgen naar mijn zus en neefje geweest, kids even lekker in de tuin gespeeld, ik de kamer voor de opkomst zijnde baby (eind juli) bewonderd.
vanmiddag in de tuin aangerommeld, lisanne geslapen. ik niet lekker en ook even de rust opgezocht en wat kleertjes voor de dochter van een vriendin van me.
De oudste 2 hebben zich erg druk gemaakt met ruzieén, jengelen en huilen. UIteindelijk dvdtje aan en beiden op een andere stoel gezet.

zelfd gemaakte pizza (door Karst) gegeten en zo even tijd voor koffie en de kinderen naar bed.
groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #1 Gepost op: mei 18, 2008, 18:40:57 »
Vandaag de klustroep en speelgoed van Debbie opgeruimd boven. Eindelijk!
Ik zal me beter voelen als boven aan kant is en ik gewoon normaal met de stofzuiger rond kan gaan!  :goed:
Even de oorlog in de keuken opruimen en dan Jurriëns kamer nog stoffen en stofzuigen. John is al bezig. En dan zak ik op mijn kont.  :goei:
De badkamer komt deze week wel. Heb ik nu geen fut meer voor.  :rofl:

O ja, er moet nog een hamster begraven worden want die is naar de hamsterhemel vertrokken.

(Nele is weer een brug aan het bouwen  :wut?: Staat op handen en voeten)

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #2 Gepost op: mei 18, 2008, 18:48:57 »
Na een heel rommelige nacht uitgeslapen tot tien uur... Rustig opstarten met kop koffie bij pc.

Was verzameld en gedraaid (draait nog) waaronder de stoffen die ik gekocht had, zodat ze al minimaal één keer gewassen en in de droger (voor zover de stoffen het toelaten) geweest zijn voordat ik ga knippen/naaien. Hier en daar wat rommel opgeruimd... patronen getekend en geknipt... en natuurlijk even een tijdje naar de speelplek hier in de buurt met de kinderen. Even lekker ontspannen en gewoon genieten van de meiden!

Renée fikse luieruitslag... zou het besmettelijk zijn geweest Antoinette? Heel erg vaak verschonen dus... Krijsen als ze moest plassen... mijn laatste restje toverzalf tevoorschijn gehaald... nu al wel ietsjes beter, laatste plas ging zonder krijs en trilbui!

Thuis eten gemaakt, nu kids in bad en mama dadelijk ff lekker douchen!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline astridmv3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.306
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven
    • assepas
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #3 Gepost op: mei 18, 2008, 20:01:47 »
klinkt goed Anouschka, die opruimwoede

heerlijk van het betere weer genoten dus Nynke
groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #4 Gepost op: mei 18, 2008, 20:23:12 »
Hier eerst ook wassen gedraaid en gehangen en ondertussen beetje omgehangen, genikst.....
Later op de fiets gestapt naar een groot veld waar ze met van die reuzevliegers aan het het vliegeren waren. Ex-collega van Roland doet dat en meldt afentoe als ze hier in de buurt zijn.... misschien leuk voor de jongens en die vonden het idd hartstikke leuk. Thymen elke keer klappen en juichen als eentje zich mee liet tillen door z'n vlieger  :goed:
Maar goed dat we daar niet in de ochtend waren... toen is zo'n gozer dus in een luchtstroom terecht gekomen en de vlieger bleef niet boven hem is 10 meter naar beneden gestort en met de trauma heli afgevoerd.... resultaat!? Gebroken bekken en schouder, klaplong en een drain in zijn hoofd omdat er veels te veel vocht en zwelling rond de hersens is/ was. Ja veilige hobby dat vliegeren  :hmmm:

Daarna nog even bij opa&oma langs gefietst en moeke was stuk.... mijn conditie holt echt achteruit en na inmiddels 20 km fietsen was ik echt stuk... en moesten we er nog 7 terug naar huis! (gelukkig voor mij was Matthijs dusdanig kletsnat dat hij echt niet meer op de fiets kon en heeft Roland alleen gefietst en de auto gehaald haha)

Thuis flink gegeten en nu ligt het spul op bed en wij gaan zo bankploffen, heerlijk!

Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #5 Gepost op: mei 18, 2008, 22:43:26 »
Hier ook begonnen met wat klusjes in huis en rond 10:00 in de auto gestapt naar mijn lieve tantetje.
Zij is gek op de kinderen en de kinderen ook op haar. ik heb me lekker in de watten laten leggen de hele dag en we hebben gezellig gekletst.
Ik heb nu ook weer een opgeruimd hoofd en kan er voorlopig weer even tegen aan.
Rond 20:15 met een vol buikje op het gemakkie teruggereden en de kinderen op bed gelegd.
En nu........even tijd voor mezelf
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Myrthe

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 190
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #6 Gepost op: mei 19, 2008, 00:23:21 »
Vandaag hebben mijn oppas kindjes communie gedaan, dus groot feest gehad. Ik ben nog maar net thuis, want na het feest heb ik nog geholpen met opruimen. Was dus vroeg op en er nu laat weer in.


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #7 Gepost op: mei 19, 2008, 23:35:00 »
De morgen begon al vroeg (ik had gister gewerkt tot 23.15uur dus dan is de wekker van 07.15uur erg vroeg)
Veerle en chelsea bleven thuis want het hele gezin mocht gezellig een bezoekje brengen aan de tandarts.
Gelukkig hebben we een hele leuke tandarts die goed met kinderen kan opschieten dus de meiden huppelen daar naar binnen papa en mama iets minder.
Niemand had een gaatje dus dat viel mee,thuis lekker een broodje gegeten en de meiden konden naar school.
Snel een wasje gedraaid samen met marco het huis opgeruimd(handig zo'n man met onregelamtige diensten)
Samen de kids van school gehaald,thuis de verhalen aangehoord over school.
Veerle is lekker met wouter gaan spelen en chelsea ging buiten spelen met haar vriendinnetje naomi.
Ik heb nog een voeding afgekolfd en ben om 16.30uur naar mijn werk gegaan,en ben net thuis heb marco uitgezwaait die de nachtdienst inging.
Ik ga zo nog even wouter een voeding geven,heerlijk even met z'n tweetjes en daarna lekker slapen en morgen begint alles weer van voren af aan.

Offline Rebeca

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 934
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #8 Gepost op: mei 20, 2008, 14:46:54 »
vandaag werk ik.

ik heb vanmorgen heerlijk gedoucht om 0600.. :pardon: en toen om 800 de kids naar het kdv gebracht. Rosalinda daar gevoed en te bed gedaan en nog lekker geknuffeld met Rodrigo, resultaat was kusje en rustig weggaan. Hij huilt vaak als ik wegga. straks koken , oh nee manlief haalt op en kookt. en dan stof wassen voor mijn jurkje

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #9 Gepost op: mei 20, 2008, 21:58:24 »
Vandaag genoten van de twee jongste spruiten! Als Ouderraadslid mag je mee op schoolreisje en normaal gesproken krijg je dan ook een groepje kinderen onder je hoede. Vandaag echter.... liep ik daar met alleen Renée om op te letten. Onze directeur vond het namelijk niet verantwoord om mij met een dreumes ook nog eens op andere kindjes te laten letten.

Tuurlijk deed ik dat wel... en had juf dus best een fijne ontspannen dag... maar heb voornamelijk genoten van Anne en Renée! Renée vond linaeushof fantastisch, wilde op de hoogste glijbaan (ehm liefje, die is nog iets te hoog, ga je mee daarheen??? Ja mam!)

Anne kwam regelmatig een knuffel en een kus en wat aandacht halen... vond het fantastisch dat mama daar ook rondliep, eigenlijk speciaal voor haar! Hoefde me niet te delen met een groep kinderen....

Irene was aan het survivallen... heeft genoten en overal goed aan meegedaan! Afgesloten met een heerlijke BBQ waar ze niet veel van gegeten heeft... dus de bestelde pizza ging er ook nog goed in vanavond!

Die koppies van de kinderen staan in mijn geheugen gegrifd! Moet ook wel, want had expres geen camera meegenomen! Wilde niet via lens kijken naar meiden en dan achteraf zien dat ze lol hadden, maar gewoon mee genieten! En ow... die oogjes... stralen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #10 Gepost op: mei 20, 2008, 23:47:00 »
Nynke,
Dat klinkt als een geslaagde dag.
heerlijk dat jij ook zo hebt kunnen genieten van je meiden
 :knuf:
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #11 Gepost op: mei 20, 2008, 23:50:13 »
Wat een leuke drukke dag had jij Nynke!
Heerlijk he, zo genieten?
Hopelijk zaterdag weer!  ;-)

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #12 Gepost op: mei 21, 2008, 09:59:46 »
Zo Nynke,

dat klinkt als een superdag. Leuk zeg.

 :knuf:

Offline Balletje

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.051
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
    • WBW Nederland
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #13 Gepost op: mei 21, 2008, 10:06:37 »
Zaterdag gaat helemaal goed komen! Het is een hele mooie dierentuin en de meiden hebben het daar prima naar hun zin! Je zit dan wel ook meer te kletsen met de rest van de forumdames (en heren) maar er blijft voldoende tijd over om ook van onze eigen kindjes te genieten!

 :knuf:
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée


Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je doen/wat heb je gedaan vandaag?
« Reactie #14 Gepost op: mei 21, 2008, 10:10:06 »
Hoe zou die grote van ons van 12 jaar het daar vinden?
Want de rest van de kinders is toch allemaal wat jonger.
Ik ben benieuwd!

Vrijdagavond heb ik nog een logeetje. Ik hoop echt dat ik er op tijd ben zodat ik jullie om 11 uur tref.