User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 65
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Dit is toch weer een fase he...toch...??  (gelezen 6769 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Dit is toch weer een fase he...toch...??
« Gepost op: januari 02, 2011, 08:51:55 »
naar het 2e levensjaar dat ze zo lekker dwars zijn en niks goed is het 1 niet willen maar het ander des te meer......pffff een pittige periode op dit moment met Jasper...alles zelf willen doen, niet tevreden zijn met iets wat hij krijgt en iets anders willen op dat moment, war we dus niet aan toe geven.

Het gaan slapen gaat ook met veel tranen gepaard de laatste 1,5 week, 's morgens ook weer vroeg wakker omdat hij 's avonds niet eet, vanavond maar weer eens potjes gaan introduceren, kijken of hij dan weer wil eten en langer slaapt...

Deze periode was bij Floor volgens mij niet zo heftig, die kon ook al beter praten dan Jasper nu doet, die praat alleen nog maar losse woordjes, snapt wel alles dondersgoed..

Over 2 weken gaan we op wintersport, denk dat ik maar veeeel ga skien ;), gelukkig houdt jasper erg veel van sneeuw dus we zullen veeeeel buiten zijn...

Zo dit was weer even mijn frustratie, hopelijk is die van Jasper ook zo over zodat we weer een leuke tijd tegemoet gaan zoals afgelopen maanden, hoop dat als hij naar de peuterspeelzaal gaat op 1 februari zijn ei beetje kwijt kan daar...

 :knuf: Nicole



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Dit is toch weer een fase he...toch...??
« Reactie #1 Gepost op: januari 02, 2011, 10:58:31 »
Jaaaaaa herkenbaar!!!! Renée had ze in het tweede levensjaar zo regelmatig dat ik de klok erop gelijk kon zetten, vier keer per jaar! Dus ook in de maand voor haar verjaardag precies raak. Groeispurtjes brrrr waarom ze die hebben uitgevonden???

Heb jammer genoeg toen niet meer bijgehouden hoe lang de spurtjes duurden (eerste anderhalf jaar wel mooi lijstje van) maar waren gelukkig niet meer zo langdurig als in het eerste jaar!

Laat die potjes nou nog even staan, best kans dat je het ergste al gehad hebt! Enneh je hebt nu een eigenwijze peuter die misschien geen afstand meer wil doen van die potjes! Er zit een behoorlijk koppie op die zoon van jullie!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Forum Admin
  • *****
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dit is toch weer een fase he...toch...??
« Reactie #2 Gepost op: januari 09, 2011, 22:33:15 »
 het is een fase mantraat   :knuf: :knuf: :knuf:
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.