User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 129
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam  (gelezen 18201 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #30 Gepost op: mei 17, 2010, 20:13:18 »
Fijn zeg dat het zo goed afgelopen is.
 :knuf:



Offline dana-dune

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #31 Gepost op: mei 17, 2010, 21:13:19 »
Wat goed!! Moet een opluchting voor je zijn!
Misschien was het al een beetje ingekapseld en zag het er niet meer zo uit als dat stukje glas?

  :knuf:

Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #32 Gepost op: mei 17, 2010, 21:51:34 »
Wat fijn dat het er toch uit is!! Blij dat je je er nu geen zorgen meer om hoeft te maken :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #33 Gepost op: juni 29, 2010, 23:13:29 »
Hi,

Topictitel klopt niet helemaal, want het is nu nog vandaag, dus vandaag zijn we weer eens naar de ehbo gegaan met Liam.
Meneer kon vanochtend van de een op de andere moment niet meer lopen, pff dat is echt schrikken.
Even afgekeken, maar hij liep niet meer, kon alleen nog maar kruipen. Leek wel of ie pijn had aan zijn rechterbeen, mocht wel gewoon overal aan komen, maar hij kon er gewoon niet op lopen.

Ik Herbie gebeld, en gevraagd of hij naar huis kon komen om met hem naar de dokter te gaan. Uiteraard heeft hij meteen zijn spullen opgeruimd en keihard naar huis gekomen. Ondertussen besloot Liam dat ie ineens wel weer kon lopen, heel apart, maar niet zoals het hoort, voetje beetje naar buiten echt heel raar.
Nog even thuis gestaan, tja wat doen we, ik de dokter gebeld en voorval uitgelegd, meneer kan niet meer lopen, en nu weer wel, maar loopt niet zoals het moet.
Ja zegt ze ik heb vanmiddag nog een plekje vrij, om vier uur. Het was elf uur toen ik belde, ik gezegd zo lang gaan wij niet wachten rijden wel naar de ehbo.
Kreeg hele preken dat dat niet de bedoeling is, ja dat kan, maar ik ga geen vijf uur wachten met een manneke wat niet kan lopen.

Daar aangekomen kon Liam toch weer niet lopen, en als ie al liep zakte hij na twee stapjes door z'n voetje ofzoiets, hij gaat dan in kruipstand en kruipt verder, hij loopt gewoon echt niet.
Nagekeken door drie verschillende artsen die wisten het ook niet, dus zijn ze weer naar huis gestuurd.
Je mag ook overal aankomen, en douwen en trekken en draaien, daar heeft hij geen last van.
Morgen belt het zkh en ik bel Herbie sowieso morgenvroeg om te vertellen hoe het dan met hem gaat,en als ie dan niet loopt dan gaat Herbie weer met hem naar het zkh.
Dus morgen kan ik jullie ook wat meer vertellen.
X

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #34 Gepost op: juni 29, 2010, 23:32:05 »
Oei dat is vaag! Logisch dat je gelijk actie wilde! Knap dat je het ook nog hebt kunnen doorzetten! Met een beetje geluk is het een spier die opspeelt, zodra hij bij het lopen een bepaalde beweging maakt (belast, gedraaid, welke variaties kan je allemaal bedenken die arts niet test)

Het lastige is dat kindjes van die leeftijd het nog niet kunnen aangeven, misschien heeft hij juist wel last van zijn buik wat minder is als hij zijn been schuin neer zet. Het is vaak koffiedik kijken, maar vind het fantastisch zoals je er op in springt!

Laat je het ons nog weten?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #35 Gepost op: juni 30, 2010, 14:31:07 »
Hi,

Hij loopt weer, vanaf elf uur bedacht hij zich dat ie ineens weer kon lopen.
Hij mankt/trekt nog wel een beetje.
We zien wel wat ie straks weer gaat doen.
X

Offline Jennifer

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 374
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #36 Gepost op: juni 30, 2010, 14:33:46 »
Bah dat is inderdaad schrikken.

Is hij misschien door zijn enkeltje gezakt?
Jorden heeft het een paar keer gedaan een tijdje geleden.
Een keer kwam hij aanlopen en was net of hij wegzakte maar in zijn snelheid viel hij voorover
en kon toen helemaal niet meer opstaan en ook niet lopen. Was best eng en nog geen idee waarom hij viel
Leek bijna op flauwvallen of weg vallen. Erna heeft hij geslapen. Maar toen was alles weer goed erna

En hij is een paar keer dat hij door zijn beentje lijkt te zakken of door zijn enkel ging
en wilde/kon erna ook even niet meer lopen.

Hij had vorige week zijn voetje ook dat hij het wat vreemd neerzetten.

Jorden komt nog niet veel verder dan toetje (voetje) auw.

Hebben ze foto's gemaakt? Kan er ook niet iets (onder)in zijn voetje zitten dat de druk erop erg is?
Heel erg hoor maar Joey heeft dat gehad en bleek een punise in zijn voetje te hebben. Wij hadden dat niet in huis.
Dat zie je wel vrij snel natuurlijk dus is het bij jullie niet. Maar hij heeft er toen wel eerst op gestaan en wilde niet. Nee niet gek.
Ik heb nog geen idee waar dat enge ding vandaan kwam.
Groetjes Jennifer
mv J@imey (11-09), J0rden (12-07), J0ey (12-05) en Just1n (01-04)

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #37 Gepost op: juni 30, 2010, 14:34:20 »
Jeetje zeg die Liam kan het wel spannend maken, hoop dat hij binnenkort toch weer gewoon gaat lopen

Sterkte met je mannetje...

 :knuf:


Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #38 Gepost op: juni 30, 2010, 22:58:27 »
Hi,

Hij loopt weer heeft zelfs weer gerend, raar manneke.
Is nog wel een beetje mank, maar ja ik weet het verder ook niet.
X

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #39 Gepost op: juli 02, 2010, 15:16:06 »
Wouter is toen door zijn heupje gegaan en heeft 4 weken mank gelopen,ook bij de hp geweest heel vreemd allemaal,maar het ging gelukkig vanzelf weer over.
Hoe is het nu met Liam?

Offline Anneke mv 3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 888
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #40 Gepost op: juli 02, 2010, 21:10:37 »
EEn vriendin van mij heeft zoiets ook eens bij de hand gehad met haar zoontje, die wel iets ouder was. en de arts had toen over een soort van "griep" in het gewricht. Kwam mij heel vreemd over, ik had er nog nooit van gehoord, maar het bleek wel vaker voor te komen en zou vanzelf weer verdwijnen.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #41 Gepost op: juli 03, 2010, 11:23:26 »
Anne heeft dat "griepje" in haar heup ook gehad, maar die wilde er een paar dagen niet op lopen. Moest toen binnen tien dagen overgaan en dat deed het ook. Dat ze daarna nog zoveel last heeft gekregen, ligt ergens anders aan.

Spieren hebben even tijd nodig om te herstellen...

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #42 Gepost op: juli 03, 2010, 21:43:16 »
Hi,

Hier nog steeds gelukkig goed met lopen.
Springen en rennen kan ie ook weer als de beste.
X

Offline dana-dune

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re:Gisteren nog naar de ehbo geweest met Liam
« Reactie #43 Gepost op: juli 06, 2010, 12:56:59 »
Fijn dat het weer goed met hem gaat!!  :goei:

  :knuf: