User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 102
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: pdd-nos  (gelezen 116936 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: pdd-nos
« Reactie #105 Gepost op: januari 05, 2009, 16:59:14 »
Wat fijn!!!! Heerlijk om te horen dat het goed is gegaan en dat de taxichauffeur zo attent is!!! Je mag trots zijn op je lieve grietje!!!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: pdd-nos
« Reactie #106 Gepost op: januari 05, 2009, 17:09:19 »
Ha wat fijn om te horen dat het zo goed is gegaan met Chelsea! En wat mooi dat ze lekker voorin de taxi mocht zitten. Dat is voor veel kinderen al een belevenis op zich.

 :knuf: :knuf: :knuf:

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re: pdd-nos
« Reactie #107 Gepost op: januari 05, 2009, 20:39:53 »
Hey wat fijn om te horen dat het zo goed is gegaan!
Stoere meid is het hoor!!

 :knuf: Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: pdd-nos
« Reactie #108 Gepost op: januari 06, 2009, 10:41:32 »
Oh, dat klinkt al goed, Daan, zo'n eerste dagje. Was ze moe dat ze thuiskwam?

 :knuf:
Babette


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: pdd-nos
« Reactie #109 Gepost op: januari 06, 2009, 13:10:07 »
En al huppelend ging ze vanmorgen weer naar de stoere grote taxi,tasje onder de arm en weg was ze,we werden na die tijd even gebeld toen ze was aangekomen.
ze was wel moe gister en heeft geslapen tot 06.00uur vanmorgen bijna de klok rond,dus dat was keurig.
veerle en chelsea waren blij elkaar te zien en hebben lief samen gespeeld gister dus dat was lekker positief.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: pdd-nos
« Reactie #110 Gepost op: januari 06, 2009, 13:13:59 »
Dat klinkt geweldig Daan, dat zal je een hoop rust geven in jullie turbulente leven.

 :knuf:


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: pdd-nos
« Reactie #111 Gepost op: januari 06, 2009, 13:36:30 »
Zo! Dat klinkt even allemaal stukken positiever!!! Zelfs nog samen spelen na zo'n indrukwekkende dag als gisteren? Knap hoor! Dan doet het haar echt goed! En je kind huppelend naar de schooltaxi te zien gaan, doet je hartje gewoon gloeien van trots en blijdschap! Zij heeft haar plekje gevonden, dat is fijn!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: pdd-nos
« Reactie #112 Gepost op: januari 06, 2009, 13:51:33 »
Zo dat is toch wel een bevestiging dat jullie de juiste keuze voor haar gemaakt hebben!! Fijn Daan.

 :knuf:

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: pdd-nos
« Reactie #113 Gepost op: januari 07, 2009, 15:07:23 »
Chelsea was gister gevallen op het plein bij school plat op haar neus,ze kreeg een bloedneus en een behoorlijke,toen ze thuis kwam had ze nog een bloedneus.
En vannacht heeft haar neus ook nog gebloed,dus heb ik vanmorgen nog wel even naar het mkd gebeld,ze zouden het in de gaten houden en morgen is er een kinderarts aanwezig op het mkd dus die kijkt er nog even naar.
de taxichauffeur draait liedjes in de taxi en dat vindt chelsea heel gezellig,dus het klikt wel met pieter de chauffeur.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: pdd-nos
« Reactie #114 Gepost op: januari 07, 2009, 15:10:35 »
Wat naar van die bloedneus, zeg. Hopelijk is het inmiddels gestopt.

Maar fijn dat het zo klikt met Pieter, ze heeft toch 5 dagen per week met hem te maken. Moet toch wel een hoop rust geven, of niet, dat Chelsea's eerste dagen daar goed verlopen. Dat geeft de burger moed.

 :knuf:
Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: pdd-nos
« Reactie #115 Gepost op: januari 07, 2009, 15:25:00 »
Oei dat doet au! En een neus bloedt meestal al zo heftig...

Heerlijk zoals die Pieter op Chelsea reageert! Fijn zo'n goede betrokken chauffeur!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: pdd-nos
« Reactie #116 Gepost op: januari 07, 2009, 18:38:02 »
Reageer hier niet zo heel vaak  :bloosmeer: maar lees het verhaal van jullie meisje wel mee en wat super zoals haar eerste dagen verlopen zijn!
Dat moet toch erg prettig zijn om te merken dat de keuze juist is geweest en dat ze er vrolijk naartoe gaat met zo te horen een gezellig chauffeur  :goei:

Hoe is het nu met haar neusje?

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: pdd-nos
« Reactie #117 Gepost op: januari 07, 2009, 22:16:51 »
Chelsea haar neusje is getopt met bloeden,morgen is er een kinderarts aanwezig op het mkd en die kijkt er nog even naar.
Ze zijn begonnen met een thema maand,en dat is het leren omgaan en benoemen van je gevoelens,hier ben ik heel blij om want dit is echt een groot probleem bij chelsea.
ze hadden dit in een vorm van een spelletje gedaan dat de kindjes verschillende gevoelens moesten uiten met hun gezicht,chelsea vond dit niet leuk en was behoorlijk overstuur geweest na een tijdje en meer uitleg was het wat beter gegaan.
ben benieuwd hoe het morgen gaat,gelukkig hebben we een schriftje van school want chelsea vertelt dit allemaal niet.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: pdd-nos
« Reactie #118 Gepost op: januari 07, 2009, 22:26:48 »
Alle begin is moeilijk, zeker als het op de vorige "school" anders is gegaan. Maar ben er van overtuigd dat Chelsea hier haar angsten en twijfels leert overwinnen! Ze moet nog vertrouwen krijgen, maar die winnen ze zeker wel!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: pdd-nos
« Reactie #119 Gepost op: januari 08, 2009, 19:35:44 »
Mijn kleine prinses was in slaap gevallen in de taxi,dus ik kon haar naar binnen tillen,zegt ze waar ben ik?
Nou thuis,o ik dacht dat we nog een rondje gingen rijden.
Ze maakt nu wat meer contact met de andere kinderen,maar ze kan nog wel heel erg de kat uit de boom kijken.
Ze had vandaag een feestje gehad op het mkd en ze kreeg een pen van de little pet shop,nou is chelsea een grote fan van de little pet shop dus ze was helemaal gelukkig.
morgen nog een dag en dan kan ze 2 dagen bijkomen