User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 61
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: pdd-nos  (gelezen 116904 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: pdd-nos
« Reactie #90 Gepost op: december 31, 2008, 17:08:51 »
Pillen zijn in huis,18euro waren ze ik bewaar alle bonnetjes en als chelsea een diagnose krijgt kan ik het misschien nog wel vergoed krijgen.
ik doe het straks door haar toetje en dan maak ik haar ook niet wakker om 00.00uur ik laat haar en wouter lekker slapen.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: pdd-nos
« Reactie #91 Gepost op: december 31, 2008, 18:28:37 »
Ga je Veerle nog wel wakker maken? Ik hoop dat chelsea en wouter lekker slapen!!!! Met de pillen kan het nog verschil uitmaken op welk tijdstip je ze inneemt... misschien nog een paar dagen rommelen voordat je de juiste interval tussen innemen en gaan slapen hebt...

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: pdd-nos
« Reactie #92 Gepost op: januari 01, 2009, 11:54:39 »
Veerle is wakker gebleven die heeft 's middags geslapen en lag uiteindelijk om 02.30uur in bed.
wouter werd om 23.55uur wakker en heeft vuurwerk gekeken en is daarna naar bed gegaan.
chelsea heeft het klokje rond geslapen en werd van mij,ik sliep bij haar om 06.00uur wakker ik moest naar de wc.
dus vanavond krijgt ze de pil wat later

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: pdd-nos
« Reactie #93 Gepost op: januari 01, 2009, 12:02:19 »
Wat lekker dat ze het klokje rond heeft geslapen!!! Hadden jullie allemaal wel even nodig. Hoe vond Wouter het vuurwerk? Veerle ook genoten?

:knuf: hoop dat het nieuwe jaar jullie goede gezondheid brengt!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: pdd-nos
« Reactie #94 Gepost op: januari 01, 2009, 19:37:51 »
Chelsea is heel gespannen en merkt dat het steeds dichterbij komt dat ze naar het mkd gaat,ze heeft vanavond iets later haar pil gehad en na 15 minuten werd ze moe en hebben marco en ik haar lekker in ons bed gelegd.
dus we zijn benieuwd hoe laat ze morgen wakker wordt,ze was erg onrustig vandaag heel driftig.
veerle heeft bij mijn ouders gegeten dus konden we chelsea lekker rustig samen naar bed brengen

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: pdd-nos
« Reactie #95 Gepost op: januari 01, 2009, 20:39:58 »
Fijn dat de melatonine zo goed werkt voor haar! Laat het nu maar snel maandag zijn, dan zal de spanning wel minder worden... Heb je de onrust en drift nog een beetje kunnen bijsturen?

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Anneke mv 3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 888
  • Geslacht: Vrouw
Re: pdd-nos
« Reactie #96 Gepost op: januari 02, 2009, 20:12:25 »
En.. hoe is het vanacht gegaan, goed geslapen?

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: pdd-nos
« Reactie #97 Gepost op: januari 03, 2009, 09:25:00 »
Chelsea heeft vannacht een goede nacht gehad ze werd om 05.00uur wakker voor wat drinken en heeft toen verder geslapen tot 7.00uur dus dit gaat goed.
alleen voelt ze zich ook niet fit klaagt over keelpijn,ach ik heb nog ruimte in de koelkast voor nog een antibiotica kuurtje dus het kan er nog wel bij

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: pdd-nos
« Reactie #98 Gepost op: januari 03, 2009, 09:38:27 »
Het slapen klinkt goed!!! Alleen balen dat er weer een virus rondzwerft in huis.

Dikke :knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: pdd-nos
« Reactie #99 Gepost op: januari 03, 2009, 11:21:51 »
En chelsea heeft ook verhoging,dus we hebben een pyjama dag,ik ben de enige die zich nog een beetje fit voelt

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: pdd-nos
« Reactie #100 Gepost op: januari 03, 2009, 18:49:13 »
Ik behandel chelsea haar huid nu met Louis Widmer,ik heb een body cream en olie ervan gehaald om haar extreme droge huid lekker vet te houden.
Voor haar droge mond en lippen heb ik een lippenbalsem van roc gehaald,nu maar hopen dat de jeuk weggaat

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: pdd-nos
« Reactie #101 Gepost op: januari 03, 2009, 19:15:01 »
Is de jeuk al wel iets minder? Insmeren op een warm vochtige huid gaat vaak beter dan op een afgedroogde huid, is mij ooit eens verteld... en na zelf checken kan ik dat ook beamen. Maarja, ze mag weer niet te vaak in bad of onder de douche, dus dat gaat natuurlijk niet alle dagen werken.

Ik duim voor je dat de kids snel opknappen!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Forum Admin
  • *****
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re: pdd-nos
« Reactie #102 Gepost op: januari 04, 2009, 20:11:15 »
arwen's papa had ook hele erge huidproblemen, en mochr maar eens per week douchen.
Hij kreeg van de dermatoloog toen de tip om de huid met een plantenspuit wat te bevochtigen, dan smeert de zalf nl. lekkerder weg en wordt beter opgenomen.
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: pdd-nos
« Reactie #103 Gepost op: januari 05, 2009, 15:59:08 »
Bedankt voor de tips.
Chelsea is vandaag begonnen op het mkd.
Ze is vanmorgen door ons weggebracht en net terug gebracht door een grote zwarte taxi,en chelsea mocht voorin zitten heel stoer.
De taxichauffeur heet pieter en komt chelsea morgen om 08.00uur weer ophalen,ze heeft een leuke dag gehad en heeft een schrift gekregen waar de juffen wat inzetten en waar wij wat in kunnen zetten zo blijf je een beetje op de hoogte.
De eerste dag zit erop ik ben zo trots op mijn kleine meid helemaal alleen naar een nieuwe school,knap hoor.
We hebben weer een heuvel beklommen en de top gehaald

Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: pdd-nos
« Reactie #104 Gepost op: januari 05, 2009, 16:03:53 »
Fijn dat het zo goed is gegaan en dat ze het naar haar zin heeft gehad  :goed: !
gelukkkig ook weer iets positiefs.

 :knuf:
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.