User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 102
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: pdd-nos  (gelezen 116896 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jennifer

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 374
Re:pdd-nos
« Reactie #435 Gepost op: augustus 29, 2010, 12:34:54 »
Vind ik ook !! Naar een supermarkt met 3 kinderen is echt een opgave.
Hier stuiteren en rennen ze ook het liefste de winkel door. En vooral de 2de kon met 2/3 ook ineens gillen.
Jorden vind dat trouwens nu kennelijk ook erg interresant om te doen. Zal wel een apart geluid hebben ?
Ik ga in elk geval bij voorkeur naar de winkel als de 2 oudste op school zijn of ik alleen.
We lopen ook wel met alle 4 door de winkel maar dan zullen ze niet snel te missen zijn want ze hebben bijna altijd wel geluid.
Of nog spannender lopen ze met een klein karretje de winkel door.... te rennen als ze de kans krijgen.

Misschien die vrouw die tegen hem schreeuwde zat al overvol met frustratie (praat het zeker niet goed!!)
en hij het gevoel van haar gevoelt en overgenomen. Alleen is hij klein genoeg om nog gewoon wel te gillen.

Dat die vrouw het in haar (sorry) stomme hersens haalt om terug te gaan gillen tegen hem is te erg!!
En nee ik vind niet van hem maar van haar. Dat ze het niet leuk vind ok maar terug gillen dat gaat te ver.
Groetjes Jennifer
mv J@imey (11-09), J0rden (12-07), J0ey (12-05) en Just1n (01-04)

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:pdd-nos
« Reactie #436 Gepost op: september 02, 2010, 23:18:29 »
Ons bikkeltje heeft keelontsteking,en is begonnen met een ab kuurtje.
Dinsdag was ik al bij de huisarts geweest,die zag wel dat haar keel rood etc was,maar niet echt ontstoken
Vanmorgen werd chelsea wakker waterige oogjes en koorts en zo'n akelige hoest dus ik maar weer gebeld,en kon ik vanmiddag komen de boel was toch gaan ontsteken.
Chelsea klaagt nergens over,en vindt de ab wel lekker

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:pdd-nos
« Reactie #437 Gepost op: september 03, 2010, 07:40:17 »
Oei wat vervelend! Verbazingwekkend dat ze nergens over klaagt, zal toch wel zeer doen dat keeltje! Wat een bikkeltje!

:knuf: beterschap!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Jennifer

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 374
Re:pdd-nos
« Reactie #438 Gepost op: september 03, 2010, 09:14:23 »
beterschap
Groetjes Jennifer
mv J@imey (11-09), J0rden (12-07), J0ey (12-05) en Just1n (01-04)

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:pdd-nos
« Reactie #439 Gepost op: september 03, 2010, 11:18:18 »
Een dikke beterschaps :knuf: voor Chelsea!


Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re:pdd-nos
« Reactie #440 Gepost op: september 03, 2010, 12:43:32 »
Veel beterschap en dikke  :knuf:

Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:pdd-nos
« Reactie #441 Gepost op: oktober 30, 2010, 21:05:48 »
Chelsea zit sinds donderdag op bijzonder zwemonderwijs een groepje van 5 kids met allemaal ass,en chelsa doet het heel goed,ze is gelukkig al watervrij,ze heeft natuurlijk al wat maanden zwemles gehad,dus mocht ze snel zonder arm banden zwemmen van haar nieuwe juf.
Dus dat gaat lekker op school ook,ik ben zo blij dat ze op die school zit,ze voelt zich er helemaal thuis.
We moeten wel gaan afbouwen met sommige medicatie van haar de dipiperon,de klachten die ze op latere leeftijd kan gaan krijgen zijn behoorlijk heftig,chelsea krijgt ze vlak voor het slapen vanwege nachtmerries etc.
Dus gaan we met smanewerking van de pyschiater afbouwen en gaat ze waarschijnlijk weer over op de melathonine.
We krijgen nog met regelmaat hulp aan huis die we zelf inkopen we hebben ouder begeleiding met elke keer een nieuwe opdracht,en individuele begeleidng die helpt ons met de kids qua opvoeding etc ze observeert ook met regelemaat.
En het regent complimentjes aan mijn en marco zijn adres,we doen het goed zijn rustiger zitten op 1 lijn zijn duidelijk,ben zo blij dat we in een stijgende lijn zitten

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:pdd-nos
« Reactie #442 Gepost op: oktober 30, 2010, 21:11:49 »
 :goei:



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:pdd-nos
« Reactie #443 Gepost op: oktober 30, 2010, 21:44:36 »
Kijk Daan, dat lezen we (ja ik mag nog 9 weken in meervoud spreken  ;-)) graag! En die complimenten aan jullie adres zijn volkomen terecht, laat ze maar lekker als een warme deken over jullie heen komen. Fijn dat Chelsea zo op haar plek is op haar nieuwe school!

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:pdd-nos
« Reactie #444 Gepost op: oktober 30, 2010, 22:56:24 »
De complimenten verdienen jullie!!! Jullie zijn al zover gekomen, met alle hordes die er op jullie pad gekomen zijn! Ik heb bewondering voor jullie!

Wat heerlijk dat Chelsea andere zwemles krijgt en dat ze zich goed voelt op school! Lijkt me wel eng om met de medicatie te stoppen, maar aan de andere kant... misschien zijn de nachtmerries nu wel minder, nu ze zich begrepen voelt en meer rust en duidelijkheid krijgt?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.