User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 69
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Recente berichten

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10]
91
Voorpagina Nieuws en ander Nieuws / Re: WBW Ontmoetingsdag 2013
« Laatste bericht door Nynke Dekker Gepost op mei 15, 2013, 20:34:40 »
Ja inderdaad, het is een aardig zoekplaatje. Die tuin wilde niet meewerken trouwens. Ze waren bang dat er meer dan 200 kinderwagens zouden komen.....


 :pardon:



Je ziet veel meer draagdoeken dan wandelwagens!!!!

We zijn nu weer in overleg met OBS het spectrum in Amersfoort, daar hebben we tot drie jaar terug fantastisch mee samen gewerkt. Het is dat onze bezoekersaantallen en ons "format" om een grotere locatie vroegen, maar dat gaan we dit jaar gewoon anders oplossen.

92
Hai,

Wij hebben het niet standaard aan staan (houden zelf niet zo van al die mailtjes, waren voorheen hier zo actief aanwezig en aan het kletsen met elkaar, dat onze mailbox in "no-time" vol was  :wha:

Maar bij je profiel en dan bij het kopje notificaties kan je het aanpassen.

Groetjes Nynke
93
Voeden in de eerste maanden / Re: Altijd pijn bij aanleggen, maar geen kloven oid.
« Laatste bericht door antoinettez Gepost op mei 12, 2013, 11:33:37 »
Heel goed van je dat je dat er voor over hebt!
Fijn om te weten dat er ook nog iemand anders mee heeft gekeken.

Helemaal super!

groetjes Antoinette
94
Voorpagina Nieuws en ander Nieuws / Re: WBW Ontmoetingsdag 2013
« Laatste bericht door tink3008 Gepost op mei 11, 2013, 22:21:14 »
o dat is lekker!
voor ons net 'achter' Breda. 128 km, op 5 kwartier kan ik er staan.
ben het gewend een eind te moeten rijden aangezien we in het uiterste hoekje van NL wonen..  :haha:
voor de noord-oosterlingen is het weer een ander verhaal natuurlijk.
maar het is toch ontzettend lastig iets leuks helemaal centraal te vinden. er zullen altijd mensen een eind moeten rijden.
95
Voeden in de eerste maanden / Re: Altijd pijn bij aanleggen, maar geen kloven oid.
« Laatste bericht door HanB Gepost op mei 11, 2013, 21:17:55 »
Kom nu pas weer hier, door omstandigheden.
Zal nu even antwoord geven. :)

Klopt, ik ben bij Chella geweest om mijn kolf door te laten meten. En ook echt alleen om dat te doen, want het was een zaterdag, geen normale werkdag, dus ik was al heel blij dat ze tijd voor mij vrij wilde maken in haar weekend! :)
Op de 9 maandenbeurs heeft wel een andere lactatiekundige mee gekeken. Ik heb de juiste maat borstschild, en de werking van mijn huidige kolf is prima, ook icm borst en tepel. TSR en dergelijke zijn prima. En ja, ik zet mijn kolf zachter als de stroom goed op gang is.
Als Quinn klaar is met drinken, ziet mijn tepel er normaal uit. Geen verkleuring of iets dergelijks. Hij heeft ook geen enkel teken van schimmel oid. :)

Inmiddels voed ik zo'n week of 7 weer volledig live, waarvoor nog steeds megadank Chella! De pijn blijft. Van begin tot eind voeding.
Ook elders heb ik mijn vraag neer gelegd en vooralsnog lijkt het er dus op dat ik extreem gevoelige tepels heb.
Tja, dat is dan maar zo! Na 7 maanden bekkenpijn, waarvan 6 maanden in een rolstoel, is deze pijn voor mij een peuleschilletje. ;)
Ik heb het graag over voor mijn lieve kleine ventje! :luvya:
96
O. ik zie het nu ja.. dat is wel handig op zich, kan je per keer besluiten notificaties te krijgen.  :)
97
krijg je niet standaard een e-mail wanneer er gereageerd wordt op je gestarte bericht op het forum?
ik heb me gisteren voorgesteld en daar is op gereageerd, maar dat zag ik bij toeval toen ik het forum bekeek. ik heb al zitten zoeken, maar kan alleen instellingen van persoonlijke berichten vinden.
(in m'n ongewenste mail heb ik overigens ook niets ontvangen)

Boven het bericht staan verschillende knoppen, als je die van notificatie aandrukt zou het wel moeten werken volgens  mij.

groetjes Antoinette
98
Voeden in de eerste maanden / Re: vraag voor kennis
« Laatste bericht door antoinettez Gepost op mei 11, 2013, 19:08:12 »
Dames, terug van weggeweest.

Mijn vragen als ik dit zo lees:
Is het aanleggen echt wel goed?
Hoe is de ontlasting nu?
Hoe gaat het groeien nu?
Pus de vragen die Nynke op heeft geschreven.


Misschien even navragen bij de verzekering? Als ze zelf 10 euro bijmoeten leggen en de borstvoeding gaat wel goed lopen, hebben ze de kosten van de KV niet.

Groetjes Antoinette
99
krijg je niet standaard een e-mail wanneer er gereageerd wordt op je gestarte bericht op het forum?
ik heb me gisteren voorgesteld en daar is op gereageerd, maar dat zag ik bij toeval toen ik het forum bekeek. ik heb al zitten zoeken, maar kan alleen instellingen van persoonlijke berichten vinden.
(in m'n ongewenste mail heb ik overigens ook niets ontvangen)
100
Voeden in de eerste maanden / Re: vraag voor kennis
« Laatste bericht door Nynke Dekker Gepost op mei 10, 2013, 11:09:46 »
Geen spruw, geklak, uitslag of iets dergelijks? Spurt zou kunnen, maar kramp door aanhapproblematiek ook. Lk wordt ook nog wel eens vergoed door verzekering. Mobiel typt idd niet makkelijk, laptop stuk sneller...

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10]