User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 73
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Baby 3,5 maanden doet moeilijk aan borst  (gelezen 5815 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mas

  • Zuigeling
  • *
  • Berichten: 1
Baby 3,5 maanden doet moeilijk aan borst
« Gepost op: juli 22, 2013, 15:00:16 »
Hallo dames,

Na wat opstartproblemen (bloedende tepels, melkproductie die moeilijk op gang kwam) ging het borstvoeden de afgelopen maanden redelijk goed. Tot 4 dagen geleden. Mijn zoon weigert de borst als ik hem zittend voed. Ik heb verschillende posities geprobeerd maar hij raakt gewoon overstuur wanneer ik hem de borst aanbied en zuigt fanatiek op zn handjes. Nu heb ik het 'opgelost' om hem al lopend te voeden, dan drinkt hij namelijk goed en lang, maar zodra ik dan met hem ga zitten laat hij de tepel los en begint te jammeren. Mijn zoon weegt 7.5 kilo dus ik heb aan het einde van de dag lamme armen. Snachts komt hij om de 2 uur en dan drinkt hij halfslapend wel goed. Ergens is het heel komisch maar ik hoop dat het geen gewoonte wordt. Wat kan dit zijn? Mama's die ook iets soortgelijks hebben meegemaakt? En nog belangrijker: wanneer is het over? :)

(Mijn zoon loopt overigens bij de osteopaat vanwege diverse blokkades in zijn nekje en ruggenwervel, waarschijnlijk opgelopen toen de arts besloot om hem met de tang te halen)

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Baby 3,5 maanden doet moeilijk aan borst
« Reactie #1 Gepost op: augustus 06, 2013, 19:37:58 »
Mijn eerste gedachte is een groeispurt, 's nachts veel en goed drinken en overdag geen rust hebben. Lopende werkt, maar eigenlijk had hij geen echte honger....

Ja als dit het is, gaat dit echt over! Weet niet hoe oud hij is, maar gok rond de vier maanden???

Groet, nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.