User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 113
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Bodi heeft doorgeslapen!  (gelezen 2497 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Bodi heeft doorgeslapen!
« Gepost op: juni 16, 2009, 09:00:29 »
Mijn lieve kleine Bodi heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen!
Toen ik naar bed ging heb ik hem toch nog even eten gegeven (dat was om 23:00), want hij had om 19:30 voor het laatst gegeten en dan komt hij zeker s'nachts..
Ik hoorde hem een beetje pruttelen om een uur of 05:00, maar toen ik ging kijken lag hij heerlijk te slapen.
En om 07:00 schrok ik wakker toen ik hem hoorde kletsen....
Ik kreeg een enorme big smile toen hij me zag, zo van; Hey mam, stoer ben ik he?!  :luvya:
Als dank kreeg hij dus 2 overvolle borsten waar hij gretig gebruik van maakte, en wel bijna 20 minuten heeft gedronken! (dat is echt super lang voor zijn doen!)
Nou vraag ik me af, loopt mijn voeding niet snel terug als hij s'nachts niet meer komt?
Hij drinkt namelijk s'nachts veel langer dan overdag, en heb het idee dat hij mijn borsten dan ook veel meer leegt dan overdag.
Overdag drinkt hij 5-10 minuten, na de eerste TSR wil hij nog even doordrinken maar niet te lang, en ook niet tot de 2de TSR, die krijgt hij bij de 2de borst, en daarna is het klaar.
Heb er inmiddels mee leren leven hoor, hij groeit super, maar als de nachtvoedingen wegvallen krijgt hij dan nog genoeg binnen? regelt hij zelf dat hij overdag meer moet drinken?

  :knuf: van een uitgeslapen mama!


Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #1 Gepost op: juni 16, 2009, 09:17:04 »
oh wat heeeeerlijk!!! Als hij dit blijft doen... mag ik dan een lesje voor jesse hebben?
Deze mama is ook wel een beetje toe aan doorslapen  :bloosmeer: (al weet ik dat ik over een paar maand het echt niet meer dan normaal vind dat niet doorslapen... was bij Matthijs tenminste zo)

En voor wat betreft de bv: denk dat je Bodi wel kan vertrouwen dat hij haalt wat hij nodig heeft bij mama  :goei:

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #2 Gepost op: juni 16, 2009, 09:33:57 »
Inderdaad heerlijk! maar durf nog niet te vroeg te juichen, want wie weet is het maar voor 1 keer...
Ik was ook al een beetje gewend aan het niet doorslapen hoor, tja je zal wel moeten he? ;-)
Ik hoop voor je dat Jesse ook snel een keer een nachtje doorslaapt, kan je lekker even bijtanken!
 :knuf:

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #3 Gepost op: juni 16, 2009, 11:23:59 »
 :YEAH: :YEAH: :YEAH: :YEAH: :YEAH: :YEAH:

Super Bodi!!!!! Geniet er van Joyce, hoop dat het nog veel vaker gaat voorkomen! Enneh, zoals Geesje al zei, bodi regelt het zelf wel hoor meis! Als hij tekort komt, regelt hij wel weer bij (hopen dat hij dat overdag netjes gaat doen en niet weer 's nachts)

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Nicole

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #4 Gepost op: juni 16, 2009, 12:10:15 »
Eeeeeh lekker hoor Joyce dat je een nachtje door hebt mogen slapen, hopelijk blijft het niet bij die ene keer !!!!

Heb hier de 1e paar keer doorslapen ook giga stuwing gehad 's morgens, jasper kreeg het ook niet helemaal leeggedronken maar na een paar keer doorslapen weten je borsten ook waar ze aan toe zijn en wordt de stuwing minder, heb nu na bijna 2 maanden doorslapen geen stuwing meer 's morgens, wel vollere borsten maar dat drinkt jasper mooi leeg, drinkt 's morgens altijd 2 1,5 borst en gaat dan weer even slapen en als hij wakker wordt drinkt ie de rest uit de borst.

Slaap nu sinds een weekje zelfs zonder bh, ooooooo wat is dat heerlijk, heb van een vriendin haar lilypadz gekregen en die werken goed !!!!!!!

 :knuf:


Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #5 Gepost op: juni 16, 2009, 17:54:23 »
Dat zonder BH slapen lijkt mij ook heerlijk!!!
Ben benieuwd hoe Bodi het vannacht doet...
 :knuf:

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #6 Gepost op: juni 16, 2009, 18:00:32 »
slapen met bh heb ik nooit gedaan na die ene nacht vreselijke stuwing in de kraamweek.
Denk dat Jesse te vaak komt om dat nodig te maken  :doh:

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #7 Gepost op: juni 16, 2009, 18:56:32 »
Eerlijk gezegd weet ik niet waarom ik met bh slaap... :???:
Ik ga vanavond zonder!!! :wha:

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #8 Gepost op: juni 16, 2009, 20:06:58 »
Nou, welterusten dan Joyce! Hopelijk doet Bodi hetzelfde trucje nog eens. Lekker zeg!

 :knuf:
Babette


Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #9 Gepost op: juni 16, 2009, 20:20:43 »
Hi,

Nou lekker, ik hoop dat ie het voor een hele tijd door blijft hebben, dat nachten zijn bedoeld om te slapen.
Ik ben er hier erg blij mee, heeft bijna een jaar geduurd, nu komt hij nog heel af en toe, maar ach, beter dan de eerste zeven maanden,toen kwam hij twee keer per nacht, pfff.
Geniet ervan, kei super.
X

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #10 Gepost op: juni 18, 2009, 08:46:37 »
Bodi heeft vannacht weer lekker geslapen hoor!
Hij werd om 12 uur wakker, toen heb ik hem eten gegeven, en hij heeft daarna tot 06:30 geslapen, daarna weer in slaap gevallen, en we werden samen om 08:00 wakker...
Heerlijk he?!
Ben zo trots op hem! :luvya:
 :knuf:

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #11 Gepost op: juni 18, 2009, 09:21:45 »
goed zo Bodi!!!
Lekker van genieten Joyce.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #12 Gepost op: juni 18, 2009, 10:25:46 »
Heerlijk!!!! Geniet er van! Is hij overdag nog vrolijker dan normaal? Was hier toen met Renée in het begin wel, maar kan ook te maken hebben met het feit dat ze 's nachts geen last had gehad van reacties op voeding... vrolijke bekkie wat dan roept: mama, ik ben WAKKERRRRRRR  :luvya:

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re: Bodi heeft doorgeslapen!
« Reactie #13 Gepost op: juni 18, 2009, 10:45:38 »
Ja hij is super lief!! Helemaal niet meer ontevreden lijkt het wel.. en hij wordt inderdaad ook vrolijk wakker, en niet meer huilend!

Ik zal binnenkort even foto's van hem plaatsen, hij is zoooo heerlijk... :luvya: