User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 45
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Help...wat is dit?????  (gelezen 2074 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline marleen

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 103
  • Geslacht: Vrouw
  • Marleen ( moeder van Lisa, Nora en Rosa)
Help...wat is dit?????
« Gepost op: augustus 09, 2009, 20:54:00 »
Haai Allemaal,

Zit ik een paar weken geleden nog op te scheppen dat de bv zo goed loopt...deed het ook...maar nu heb ik echt iets heel raars. Nog niet eerder meegemaakt en het is heeel erg irritant..Rosa weigert de borst. Vanmorgen begon het weer (vorige week heeft ze het ook al een paar keer  gedaan..). Vanacht had ze om 05.30 u gedronken. Om 9.00 u werd ze weer wakker en was ze op haar handjes aan het kluiven. NOg even aangekeken en aan de borst geprobeerd te leggen...niet dus. Ze gaat helemaal (sorry voor de bewoording) over de zeik  :whaaa:..En wil niet happen. Ik dacht prima en ben naar de kerk gegaan. Daar begon ze om 11. u gigantisch te bleren..maar ook weer niet aan de borst willen. Eenmaal thuis rustig op bed gaan liggen maar drinken ho maar. Maar inmiddels had ze wel enorme dorst..Toen heb ik een beetje gekolfd en de fles erin gestopt en ja hoor mevrouw drinkt.... Ik heb toen snel de fles eruit getrokken en mijn tepel aangeboden en toen pakte ze de borst wel..en heeft ze heerlijk 20 min liggen drinken zonder los te laten. Mijn spruw alarm bellen zijn natuurlijk gaan rinkelen maar ik kan echt niks ontdekken.
En aangezien ze dit vorige week ook al had...Om 16.u had ze  weer dorst en weer hetzelfde verhaal..niet aan de borst willen. Uiteindelijk weer met de fles geprobeerd en toen lukte het uiteindelijk (lees na een kwartier zweten)weer aan de borst. Sindsdien heeft ze niet meer gedronken. Ze is verder niet ziek, heeft goede plas en poepluiers.
Ik hoop dat jullie misschien tips en trucs hebben want ik wil haar niet steeds de fles geven, straks wil ze helemaal de borst niet meer en daar komt voorlopig nog niks van in als het aan mij ligt..
Hopelijk is het niet een heel warrig verhaal geworden..

Liefs,

Marleen

Offline Nicole

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help...wat is dit?????
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2009, 20:56:46 »
Jeetje Marleen, die Rosa maakt er een lekker potje van op dit moment, heb helaas voor jou geen idee op tip wat het zou kunnen zijn, ken dit helemaal niet.

Kan je alleen ff een dikke  :knuf: en hart onder riem steken !!!



Offline marleen

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 103
  • Geslacht: Vrouw
  • Marleen ( moeder van Lisa, Nora en Rosa)
Re: Help...wat is dit?????
« Reactie #2 Gepost op: augustus 09, 2009, 21:01:56 »
Dat is lief  :luvya:

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re: Help...wat is dit?????
« Reactie #3 Gepost op: augustus 09, 2009, 21:11:16 »
Phoe zou het zo 1234 ook niet weten...
Maakt ook niet uit aan welke kant, heb je andere houdingen geprobeerd?
Misschien morgen toch even een arts laten kijken naar haar oortjes? (dit zorgde bij Kyan voor weigering..)

Verder geen tips meis..helaas.

 :knuf: Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Help...wat is dit?????
« Reactie #4 Gepost op: augustus 09, 2009, 21:58:16 »
Lastig en frustrerend Marleen!!! Allereerst een dikke  :knuf: voor jou!!! Wat zul jij je rot voelen zeg!

Misschien een rare vraag... heb je vandaag een ander parfum of doucheschuim of deo gebruikt die ze niet blieft??? Of gisteren iets gegeten wat ze nu ruikt?? Er zijn een aantal voedingsmiddelen die je huid anders doen ruiken dan anders... Maar zou iig haar oortjes eens laten nakijken als dit morgen nog net zo is als vandaag. Al is het dan wel vreemd dat ze even later wel goed aan de borst doordrinkt.

Spruw zou kunnen, maar dan verwacht ik eigenlijk niet dat ze na zo'n stampij twintig minuten heerlijk doordrinkt zonder los te laten....

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline marleen

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 103
  • Geslacht: Vrouw
  • Marleen ( moeder van Lisa, Nora en Rosa)
Re: Help...wat is dit?????
« Reactie #5 Gepost op: augustus 09, 2009, 22:01:17 »
Eeuh even denken...volgens mij geen nieuwe geurtjes. We hebben gisteren wel vis gegeten, zo dat iets kunnen zijn?

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Help...wat is dit?????
« Reactie #6 Gepost op: augustus 09, 2009, 22:13:14 »
Kan... kan je je herinneren of je het de vorige keer ook gegeten hebt??? Vis (en nog een aantal andere voedingsmiddelen) geeft een bepaalde geur als je het klaarmaakt, maar ook als je het gegeten hebt... Dus kan zijn dat Rosa het gewoon een raar luchtje vindt, waardoor ze het eventjes niet meer weet, niet zo zoet als anders misschien???

Schrijf het anders eens een keertje op... en de volgende keer dat ze weer weigert... kan je kijken of het weer toevallig na de vis is of na de knoflook of na de uien of......

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline marleen

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 103
  • Geslacht: Vrouw
  • Marleen ( moeder van Lisa, Nora en Rosa)
Re: Help...wat is dit?????
« Reactie #7 Gepost op: augustus 09, 2009, 22:16:15 »
Wat slim van jou zeg! Ik kan het me niet zo herinneren van de vorige keer maar het zou goed kunnen. We eten geregeld vis..en dit keer was het met knoflook saus. Ik noteer het gewoon in mijn agenda en hoop dat ze morgen weer gewoon doet..ik sta nu ook op knappen dus ga weer een poging wagen. Heeel erg bedankt iig voor nu.. :knuf:

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Help...wat is dit?????
« Reactie #8 Gepost op: augustus 09, 2009, 22:33:38 »
Mwa slim???? Ik merk hier iig een verandering van lichaamsgeur bij bepaalde voedingsmiddelen... en kinderen hebben nog een heel sterk reukorgaan.... Ze heeft er zo te horen geen last van (rustig drinken en geen overstrekking etc) maar vindt de geur misschien gewoon niet lekker.

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.