User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 123
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Oh nee he?!  (gelezen 4111 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re: Oh nee he?!
« Reactie #15 Gepost op: juli 10, 2009, 22:45:59 »
Thanks Nynke! Ik zal morgen even kijken hoe het gaat, en anders contact met Gonneke proberen te zoeken. kan ook via mail toch? (lijkt me handig omdat er toch een heel verhaal aan Bodi vast zit...)

Ik ga nu slapen, weltrusten!  :knuf: :knuf: :knuf:

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Oh nee he?!
« Reactie #16 Gepost op: juli 10, 2009, 22:48:00 »
Ja hoor, kan via mail en kan via foon... contactgegevens kan je wel vinden op www.eurolac.net

Trusten meis!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re: Oh nee he?!
« Reactie #17 Gepost op: juli 11, 2009, 09:26:09 »
Goedemorgen! (en dat is het gelukkig!)

Alsof Bodi het aanvoelde, hij heeft me (of liever gezegd mijn borsten..) rust gegund vannacht, en heeft van 19:30 tot 03:30 geslapen!!! :wha:

Om 03:30 heb ik hem alleen mijn linkerborst gegeven, daar had hij gelukkig genoeg aan omdat die nogal vol was.

Om 06:30 eerst mijn linkerkant gegeven, en daarna weer mijn rechter geprobeerd, en dat ging best goed! :goei:

Was nog wel wat gevoelig, maar lang niet zo erg als gister.

Ik ga hem nu weer voeden, en dan eerst de rechterkant, ben benieuwd hoe dat gaat..

Wordt vervolgd...  :knuf:

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Oh nee he?!
« Reactie #18 Gepost op: juli 11, 2009, 09:40:53 »
Fijn, Joyce, dat klinkt alsof er verbetering in aantocht is.

 :knuf: Babette


Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re: Oh nee he?!
« Reactie #19 Gepost op: juli 11, 2009, 10:36:00 »
Voeden ging best goed, de pijn is minder dan gister.

Bodi blijft alleen wel een apart geval hoor, hij blijft trucjes verzinnen om die tsr op te laten schieten.

Nu gaat hij heel hard met zijn neusje (lees hele gezicht is niet meer zichtbaar..) tegen mijn borst duwen.

Het vervelende is dat als hij dat doet en er komt een tsr hij dan volgens mij denkt; zie je? dit werkt!

Ongeduldig kereltje....en dat terwijl het helemaal niet lang duurt voor er een tsr is, meestal na een keer of 3 diep ademhalen..

Nu ik het zo opschrijf moet ik er wel om lachen eigenlijk, wat een aparte die Bodi! :luvya:

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Oh nee he?!
« Reactie #20 Gepost op: juli 11, 2009, 11:06:35 »
Dat klinkt gelukkig al weer een stuk beter!!! Bodi is een gevalletje apart, wat een heerlijk kereltje zeg! Duwen is gelukkig minder heftig dan zich afzetten/trekken en halve draai maken (deden mijn meiden heeeeeel erg graag, hap/klem/halve twist)

Hoop dat het voeden op rechts nu ook goed gaat, misschien kan je hem die aanbieden terwijl hij nog geen hele erge honger heeft? Zodat hij iets rustiger begint met drinken?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re: Oh nee he?!
« Reactie #21 Gepost op: juli 11, 2009, 15:03:19 »
Haha, die twist doet Bodi ook hoor, elke dag eigenlijk...alleen s'nachts niet.

Heel erg vervelend, maar heb er mee leren leven denk ik ;-)

Heb de hoop opgegeven dat hij ooit een rustige ontspannen drinker wordt zonder trukendoos , we maken er maar het beste van, en genieten doe ik evengoed van hem hoor! (zelfs als hij me pijn doet met een van zijn trucjes, dan kan hij zo lief omhoog kijken van; hey mam, trek nog eens zo een pijnlijk gezicht! en dan vind ik hem weer schattig...)

Heb in het begin wel eens geprobeerd hem tegen te houden, maar dan wordt hij woest! :huilen:

Sommige dagen gaat het beter dan andere, ik moet iig zorgen dat er niks in de buurt is waar hij zich tegen af kan zetten.

En ach, als ik straks afrikaanse hangers heb zien we dan wel weer...

Het gaat iets beter met rechts, hij gaat alleen altijd super fanatiek op zijn doel af, en begint dan als een gek te zuigen, ook als het na een uurtje is en hij nog niet veel trek heeft.

Gewoon doorademen zeg ik altijd maar! ;-)

  :knuf: :knuf: