Borstvoeding Ervaringen > Voeden in de eerste maanden

record poging

(1/2) > >>

juudje:
Vandaag was de recordpoging bv geven in malkeschoten in apeldoorn. Dit vond ik een aparte ervaring...heb nog nooit zoveel mensen bij elkaar bv zien geven. Ook al is de poging niet gelukt....te weinig deelnemers, vond ik het toch er leuk om hier aan mee te doen. Fijn om te zien dat ik toch niet de enige ben die bv in het openbaar geeft. Want ik zie niet vaak mensen in het openbaar voeden. (erg jammer natuurlijk)

Groetjes Juudje

Balletje:
Ja, was apart he? Vooral als er een televisiecamera en fototoestel vlak voor je neus staat... Maarja, had ik maar niet vooraan moeten gaan zitten.

Ik zie hier ook niet vaak mensen in het openbaar voeden, niet dat dat mij tegen houdt, want ik voed overal. Vandaag had toch wat speciaals... al die vrouwen bij elkaar! Maar volgend jaar nieuwe kansen!!! We zorgen er gewoon voor dat we het dan wel halen!

Groetjes Nynke

juudje:
van welke televisie zender was die camera eigenlijk? Vind het wel leuk om terug te zien (als ze het tenminste uitzenden).

groetjes juudje

Balletje:
Van de plaatselijke tv. Maar als het goed is komt het ook op de site van Young design. Kan je het daar bekijken. http://www.youngdesign.nl/borstvoedingsweek

We zullen even moeten afwachten....

juudje:
das mooi want ik kom uit apeldoorn, dus ik kijk maar even goed naar tv gelderland in de hoop wat voorbij te zien komen. En anders kijk ik inderdaad op de site even.

groetjes Juudje

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie