User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 36
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Waar hebben jullie allemaal al gevoed?  (gelezen 9275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mamadonna

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 74
  • Geslacht: Vrouw
  • ik geef nu al weer 17 mnd met veel plezier kmv-bv
Re: Waar hebben jullie allemaal al gevoed?
« Reactie #30 Gepost op: november 19, 2006, 17:47:58 »
waar niet gevoed???
ook regelmatig op de achterbank, maar niet met een agent naast de auto! vertel eens!!! ;D

wel een keer NIET mogen voeden, toen donna 5 w was en pas net goed aan de borts was. was tijdens de crematie van mijn zeer geliefde schoonvader en de familie (mijn man ook..) wilde zelfs niet dat ze erbij was. ik zat nog zo verbonden aan haar en heb meer gehuild om het gemis van haar dan om mijn schoonvader... ik snap het nog steeds niet... >:(
moeder van 8-jarige die 22 maanden bv heeft gehad en van baby (12-10 een jaar!) die allergisch reageert op melk-soja-appel-sesam en ze had reflux


Offline Esther

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 146
Re: Waar hebben jullie allemaal al gevoed?
« Reactie #31 Gepost op: november 19, 2006, 18:46:42 »
mmm, ik weet niet of ik dan gegaan was, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen.

Ok die agent... ik heb een aanrijding gehad toen patrick 3 maand was. En de enige schade die wij hadden was een lekke ventiel, met gevolg dat het achterwiel zo plat als een dubbeltje was. Die agent zei tegen mij dat ik maar bij mijn zoon in de auto moest gaan zitten en dat hij de band ging verwisselen. Zo gezegt zo gedaan.. en laat Patrick zoals gewoonlijk weer een enorme honger hebben!

Groetjes Esther

Offline Balletje

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.051
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
    • WBW Nederland
Re: Waar hebben jullie allemaal al gevoed?
« Reactie #32 Gepost op: november 19, 2006, 19:06:33 »
Au Miriam... ik kan me goed voorstellen dat je het er heel erg moeilijk mee gehad hebt. En ik kan me ook voorstellen dat je gehoor hebt gegeven aan hun wensen, je bent immers zelf ook ontzettend verdrietig over het verlies van je schoonvader.

Dat hebben ze bij mij ook wel geprobeerd, kleine thuislaten tijdens crematieplechtigheid. Ik heb dat echter pertinent geweigerd, de overledene heeft de kleine ook gekend.... en snapt best dat die kleine niet zomaar thuis kan blijven. Ik had wel een backup geregeld voor het geval ze heel erg zou gaan huilen, dan kon diegene met mijn meisje een rondje gaan lopen buiten (daar was ze meestal wel stil, genoeg te zien) Maarja, men kende mij ook al langer dan vandaag en heeft ook niet serieus aangedrongen. Anders had ik een keuze moeten maken, of met mijn kind of wij allebei niet....

Maarja net vijf weken daarvoor bevallen, dan sta je nog niet zo sterk in je schoenen en als je man hetzelfde zegt als de familie.... poeh, moeilijke situatie is dat geweest...

 
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée


Offline Jelief

  • hehe eindelijk een andere ticker ;)
  • Mama
  • ****
  • Berichten: 269
  • Geslacht: Vrouw
  • Je kan ook niet alles weten...
Re: Waar hebben jullie allemaal al gevoed?
« Reactie #33 Gepost op: november 22, 2006, 09:05:26 »
Voor mij geld ook zoongeveer waar niet? Nouja niettijdens een kerkdienst maar dan weer wel een keer in de kerkzaal énregelmatig in de koffiezaal.
Hier ook een ervaring met een crematie, mijn oma overleed toen Emma 2,5 maand was. Net drie weken daarvoor was ik met haar voor het eerst bij mijn oma geweest (en helaas dus voor het laatst) Zij had toen verteld dat ze borstvoeding zo belangrijk vond en trots was dat ik van plan was om lang te voeden.  Dat Emma mee ging stond buiten kijf omdat het ook een gelegenheid zou zijn om haar aan de rest van de familie te laten zien (familie van mijn vaders kant, heb ik door scheiding niet veel contact  mee) Tijdens de dienst in het bejaardenhuis sliep Emma, tijdens de plechtigheid in het uitvaartcentrum had ze honger, en aangezien er alleen familie bij was voelde ik weinig gene om haar te voeden.Achteraf veel positieve reacties gehad. Dat ik Emma toen gevoed heb maakt dat ik een heel fijne herinnering heb aan de uitvaart van mijn oma.

En verder, in het bos,in de auto, lopend in de Ikea, in onze gezamenlijke tuin, op een terrasje, in de trein, in de bus, in het zwembad (hier kan het dus wel), in diverse koffietentjes. Zoals ik elders ook al heb gezegd, als Emma honger heeft mag ze drinken (als het praktisch ook kan)


Offline mamadonna

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 74
  • Geslacht: Vrouw
  • ik geef nu al weer 17 mnd met veel plezier kmv-bv
Re: Waar hebben jullie allemaal al gevoed?
« Reactie #34 Gepost op: november 22, 2006, 10:19:47 »
ja meiden, zo hoort het toch?
tijdens de dienst van mijn schoonpa was donna in een andere ruimte met een vriendin. bij het condoleren (ook zo fijn: gecondoleerd en gefeliciteerd he miriam) werd ze wakker en moest ik haar dus een afgekolfd flesje geven. niemand stond erbij stil dat mijn borsten dit niet gewend waren, dus na een uur wilde ik echt weg, donna laten drinken! au! ik begon gelijk op de parkeerplaats! en vlak erna: borstontsteking... toch te lang gewacht en minder weerstand/ niet goed in mijn vel natuurlijk, dus eigenlijk heel logisch.  >:(

ik had gister nog een leuke plek om donna te voeden: achter de computer terwijl ik op het forum lees!!! ;D
moeder van 8-jarige die 22 maanden bv heeft gehad en van baby (12-10 een jaar!) die allergisch reageert op melk-soja-appel-sesam en ze had reflux


Offline mamatotje

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 94
Re: Waar hebben jullie allemaal al gevoed?
« Reactie #35 Gepost op: november 22, 2006, 10:24:14 »
Kolven achter het forum verricht hier wonderen!! :o