User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 111
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Wel ja.....  (gelezen 3701 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nicole

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wel ja.....
« Reactie #15 Gepost op: december 16, 2010, 09:32:37 »
Fijn dat het nu beter lijkt te gaan met hem......ff bijtanken is ook niet verkeerd.....

Ik ben met Floor bij bioresonantie geweest, zij was al van de borstvoeding af ze heeft de hele bvperiode wel wat uitslag op haar lijfjgehad en vaak dunnere broeken maar verder nooit een link gelegd met allergie totdat het me op ging vallen dat als ze vooral mayonaise gehad had ze rode vlekken rond haar mond en op haar handen kreeg....ei was daarin de boosdoener....

Bij de bioresonantie kwamen ze dus achter een ei-koemelk en lichte pinda-allergie, daarvoor wat behandelingen gekregen en het werd een stuk minder de uitslag en ontlasting ging ook beter, vlak voor haar 2e verjaardag waren we klaar met behandelen en reageerde ze eigenlijk nergens meer op....maar ja of het de bioresonantie was of de leeftijd dat ze er over heen gegroeid was kan ik dus niet zeggen, ook hadden we een flesje met olie mee gekregen voor haar waterwratjes wat in het resonantie-apparaat had gestaan om ze te behandelen en zo waren ze binnen paar weken weg...

Maar ja zoals ik al schreef, was het de bioresonantie of toch de leeftijd, of misschien wel ecombi van dit alles....

Hoop dat je er snel achter bent waar hij last van heeft...

 :knuf:


Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Wel ja.....
« Reactie #16 Gepost op: december 16, 2010, 13:19:12 »
Heel dubbel inderdaad, Stefke, aan de ene kant fijn dat hij lekker in zijn vel zit, aan de andere kant balen dat alles dus wijst op een allergie en jij dus het proces van elimineren/provoceren via de bv in moet. Sterkte ermee!

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wel ja.....
« Reactie #17 Gepost op: december 16, 2010, 13:33:15 »
Hey Stefanie,

Wat zal dit een dubbel gevoel geven zeg! Het dieet is te doen, maar het is natuurlijk veel fijner als je gewoon alles kan eten en drinken wat je wilt. Eén voordeel, als pepti goed gaat, hoef je waarschijnlijk niet alle sporen weg te laten. Pepti is nog geen dieetvoeding, tenzij ze hem ondertussen veranderd hebben. Voorheen was pepti qua eiwitgrootte vergelijkbaar met borstvoeding vrij van zichtbare koemelkproducten.

Wel lekker dat hij nu doorslaapt, kan je eindelijk een beetje bijtanken!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mamalies

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 54
Re:Wel ja.....
« Reactie #18 Gepost op: december 18, 2010, 10:30:48 »
Hoi Stephanie,

Fijn dat je nu een stukje rust in huis hebt, maar het lijkt me inderdaad erg dubbel. Hoelang ben je nu alweer aan het kolven en houd je dat nog een beetje vol? Zoals je las ben ook ik gisteren bij een bioresonantietherapeute geweest. Niet degene die jij had doorgekregen, maar weer een ander. Ik zal je op de hoogte houden of wat zij bij M atthijs heeft gemeten overeenkomt met het provoceren/elimineren wat ik nu met die gegevens bij hem ga doen. Alles wat je op die manier al te weten kan komen zou natuurlijk enorm veel in tijd en belasting voor A rthur schelen. M atthijs kreeg om te meten een bandje om zijn kuit waar hij verder niets van merkte. Hij heeft gewoon lekker op schoot liggen slapen en ik kon alles volgen op het computerscherm. Ze gaf ook aan dat het mogelijk is om dingen te behandelen.
Ik heb trouwens laatste ergens gelezen dat er steeds meer mensen met allergieën bijkomen. Dat ze verwachten dat over een x aantal jaren mensen zonder enige vorm van allergie de uitzondering gaan zijn.