User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 107
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: wil niet eten??niet willen slapen?  (gelezen 1280 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
wil niet eten??niet willen slapen?
« Gepost op: augustus 16, 2009, 19:11:00 »
Sinds dit weekend is Fenna weer hele rare kuren aan het uithalen. Het ging net sinds van de week een beetje beter 's nachts en sliepen we weer een beetje beter . Maar nu heeft madam bedacht dat ze overdag niet of nauwelijks wil eten. Wat moet ik daar nou weer mee dan? Eigenlijk laat ze er overdag nu het liefst minimaal 4 uur tussen en 's nachts daarentegen 2 a 3 uur. Dat vind ik nog niet zo erg als ze daarna maar gewoon weer gaat slapen en niet de halve nacht loopt te spoken.
Verder loopt ze bijna de heel dag te brommen en asl ik bij de box wegloop is het brullen.
In bed had ik haar al een paar weken in een bakerzakje maar die heb ik nu ook maar uitgedaan want dat werkt niet meer.......
Wat nu? Wie heeft er nog tips, wij zijn nu eerder bij het laten huilen dan dat we de halve nacht aan het spoken zijn.
HEt zal wel weer een sprong zijn.......Voor de verandering......
 :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: wil niet eten??niet willen slapen?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 16, 2009, 21:03:08 »
Hmmm Fenna, Fenna, Fenna.... wat doe je je ouders nou weer aan? Dat je een meiske bent waar een koppie op zit, daar waren we al achter, maar gun je ouders nou een beetje slaap!!!!

Overdag om de vier uur is op zich niet verkeerd. Ondertussen mag ze dat wel, maar dan dient ze wel goed door te drinken. Dit mondjesmaat drinken resulteert in inhalen 's nachts en dat is niet echt de bedoeling! Kan je haar overdag goed door laten drinken Es?? Borstcompressie en wisselborsten geven? Zodat ze echt afgetankt wordt???

Het brommen, heb je het idee dat haar iets dwars zit??? Heb je haar oortjes nog laten nakijken?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.