User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 109
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Mijn werkgever is TOP!  (gelezen 8527 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Melissa

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.201
  • Geslacht: Vrouw
Mijn werkgever is TOP!
« Gepost op: januari 19, 2009, 20:42:33 »
Ik heb vandaag officieel mijn jaarcontract gekregen. Ben er helemaal blij mee en ben echt supertrots om voor dit bedrijf te mogen werken. Alleen al de uitgangspunten waarmee hun met hun werknemers omgaan, echt super (ga ze hier niet allemaal opschrijven mdat het niets met borstvoeding te maken heeft)


maar goed, ter voorbereiding omdat ik toch wel hoop ergens in het komende jaar zwanger te mogen raken ben ik direct doorgebladert in de algemene voorwaarden naar zwangerschap. De allereerste regel is:

Vertel jouw leidinggevende zo snel mogelijk dat je zwanger bent. Pas daarna heb je recht op de wettelijke bescherming tijdens de zwangerschap en periode van borstvoeding.


Vind het op één of ander manier heerlijk dat ze die zo aan elkaar geplakt hebben, Het hoort immers ook bij elkaar!


Er staat geen verdere voorwaarden aan de borstvoedingsperiode. Dit gaat namelijk allemaal in overleg. Ik mag dus uiterard die 25% van mijn werktijd ervoor gebruiken (zou ik niet eens nodig hebben aangezien ik op twee minuten afstand van het kindje zou zijn, dus kan letterlijk in de pauze ff naar huis, voeden en weer terug  :zZz:)

Maar er staat hier dus ook geen einddatum aan, dus de gebruikelijk 9 maanden (dacht ik) word niet aangehouden. Alles gaat gewoon in goed overleg.


Ik hou van Tele2(transcom)!

 :YEAH: :YEAH: :YEAH:

ps de 5 belangrijkste punten vanuit mijn werkgever zijn:
Hartstocht, plezier, vernieuwing, eerlijkheid en uitmuntendheid. Heerlijk toch  :haha:
Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: Mijn werkgever is TOP!
« Reactie #1 Gepost op: januari 19, 2009, 21:35:46 »
nou altijd helemaal super toch dat je nu al weet dat het goed geregeld is als het eenmaal zo ver mag zijn!!!!

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Mijn werkgever is TOP!
« Reactie #2 Gepost op: januari 19, 2009, 22:09:43 »
hey Melis,

Top zeg he! Jouw werkgever heeft door dat als werknemers het fijn hebben, ze ook beter en harder werken!!!

Super dat je zo'n baas gevonden hebt, in overleg is veel mogelijk gelukkig!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Melissa

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.201
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn werkgever is TOP!
« Reactie #3 Gepost op: januari 19, 2009, 22:27:50 »
absoluut.

Bij het indienden van het verzoek  voor mijn contract moest ze dus mijn goede punten opschrijven.Één van de punten die ze noemde was "Melissa is altijd op tijd en is altijd bereid extra uren te draaien als het druk is"


Deze wil ik het liefst 50X kopieren en naar al mijn vorige werkgevers sturen, die geloven dat anders nooit. Dat ik Melissa in 7 maanden tijd niet één keer te laat ben geweest! Maar dat komt puur omdat ik het leuk vind om naar mijn werk te gaan. :YEAH: :goed:





Maar goed, wilde jullie niet lastig vallen met alleen maar mijn leuke baan. Vind het ook zo top dat ze dus ook wel borstvoedingsminded zijn. Het is niet zo zeer dat ze proborstvoeding zijn, maar gewoon pro-mens. Dus wat ook maar belangrijk is voor jou, het is bespreekbaar en er is flexibiliteit. En dat vind ik erg belangrijk!  :D
Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Mijn werkgever is TOP!
« Reactie #4 Gepost op: januari 19, 2009, 22:33:44 »
Lieve Melis,

Pro-mens zijn, is ook pro borstvoeding zijn! Dat wat voor jou belangrijk is, telt voor hun ook dubbel! Daar mag je hier best over schrijven, er zijn immers zat werkgevers die minder begaan zijn! Jouw verhaal kan die mensen juist doen beseffen dat het niet aan hun ligt, maar aan de instelling van de werkgever!

Het gaat hier niet alleen maar over borstvoeding.... het gaat hier om het belangrijkste, ons gezin en hoe we ons gezin zo goed en gezond mogelijk kunnen begeleiden naar een fijn en gelukkig leven!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Forum Admin
  • *****
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn werkgever is TOP!
« Reactie #5 Gepost op: januari 20, 2009, 08:40:08 »
 :goed: :goed: :goed:
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn werkgever is TOP!
« Reactie #6 Gepost op: januari 27, 2009, 14:03:25 »
Hi,

Ik vind het super!!!!!!!!!!!
X

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn werkgever is TOP!
« Reactie #7 Gepost op: januari 27, 2009, 14:06:00 »
Zo wat bof jij met deze werkgever. Super!!!

 :knuf: