User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 100
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: preventief dieet of niet?  (gelezen 18666 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Forum Admin
  • *****
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re:preventief dieet of niet?
« Reactie #45 Gepost op: juli 24, 2011, 10:14:26 »
Zo maar even via de foon.. Heb laatst een telefoon gesprek Gehad met Arwen haar kinderarts en ook even benoemd de zwangerschap etc.  Advies was juist ook de allergenen eten. Dieet kan altijd nog, maar onnodig dingen weghouden kan juist ook gevoeligheid geven.
Wel zei ze Ik hoop echt dat het je minimaal een half jaar Lukt om bv te geven.
Het liefste 2 jaar maar die eerste 6 nbd waren cruciaal zei ze.
Toen Ik zei dat Ik iig t liefste een jaar minimaal wil bv geven was ze heel enthousiast :)

Inmiddels een handkolf en wat flesjes van Tommy tippy gekocht zodat ook lief straks eens een flesje kan doen bijv.

En af en toe komen er al druppels uit ,  de aanleg en voorbereiding van jut en jul  is volgens mij al op gang!

Spannend vind ik het!!!
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:preventief dieet of niet?
« Reactie #46 Gepost op: juli 24, 2011, 12:50:48 »
Het gaat je vast en zeker lukken Yf!!! Je hebt ondertussen al zoveel kennis opgedaan, dat het gewoon goed moet gaan!

 :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:preventief dieet of niet?
« Reactie #47 Gepost op: juli 24, 2011, 14:20:58 »
Super. En je hebt inderdaad inmiddels voldoende info opgedaan. Gaat je vast lukken en anders zijn wij er allemaal om te ondersteunen als het even wat minder gaat. Hoop voor je dat het dieet beperkt blijft.
 :goei: :knuf:



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:preventief dieet of niet?
« Reactie #48 Gepost op: juli 24, 2011, 22:21:24 »
Je hebt de helft al gewonnen, je weet waar je info vandaan moet halen als het niet lukt. Maar ben er van overtuigd dat je een mooi jaar en langer bv tegemoet mag zien.

  :knuf: Babette