User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 68
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Bij de eerste niks ;(  (gelezen 2892 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annemiek

  • Gast
Bij de eerste niks ;(
« Gepost op: augustus 05, 2006, 23:11:26 »
Hoi allemaal,

Ik had bij mijn Jonas helemaal niks maar dan ook niks! Ik wilde zo graag! Jonas is in het ziekenhuis geboren daar hebben ze me geweldig geholpen! Maar alle verwoude pogingen ten spijt het wilde helemaal niet! Ook de kraamverzorgester die echt voor borstvoeding was heeft haar best gedaan! Maar schijnbaar had ik helemaal niks!

Nou vroeg ik me af, zijn er tips voor mijn tweede want ik wil zograag of is het gewoon afwachten en hopen,

Groetjes Annemiek

Offline Balletje

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.051
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
    • WBW Nederland
Re: Bij de eerste niks ;(
« Reactie #1 Gepost op: augustus 06, 2006, 08:53:45 »
Hai Annemiek,

Ik kan het je niet voorspellen.... maar grote kans dat het nu gewoon wel gaat. Maar 2% van alle moeders is niet in staat volledige of gedeeltelijke borstvoeding te geven, dus de kans is veel groter dat je dat wel kan.

Het enige wat ik je kan adviseren, is om contact op te nemen met een lactatiekundige van de NVL. Zij kan jou veel beter vertellen wat jouw kansen zijn dan dat wij dat kunnen. Zij gaat dan samen met jou de eerste keer doornemen en probeert te achterhalen wat er aan de hand was.

Doen hoor!!!! Ik hoop dat je net zo'n fijne borstvoedingsperiode tegemoet gaat als dat ik dat heb (en gehad heb)

Groetjes Nynke
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée