User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 115
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Geen bv nieuws, wel hoge kosten KPN vaste lijn in 2011  (gelezen 9224 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Geen bv nieuws, wel hoge kosten KPN vaste lijn in 2011
« Gepost op: november 29, 2010, 20:05:06 »
Weet even niet waar te plaatsen, als het niet goed staat moeten jullie maar even verplaatsen.

http://www.zibb.nl/10279764/ICT/ICT-nieuws/ICT-nieuwsbericht/KPN-trekt-tarief-mobiel-en-vast-bellen-gelijk.htm

Prijzen mobielbellen en vast bellen met vaste lijn worden gelijkgetrokken, met andere woorden, de meeste gaan 2 keer zoveel betalen.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Geen bv nieuws, wel hoge kosten KPN vaste lijn in 2011
« Reactie #1 Gepost op: november 29, 2010, 23:39:06 »
Ik bel gelukkig niet met KPN!

Neem aan dat mobiel wat omlaag gaat (en we bellen best vaak mobiel) en vast iets omhoog...

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Geen bv nieuws, wel hoge kosten KPN vaste lijn in 2011
« Reactie #2 Gepost op: december 02, 2010, 20:58:08 »
Klopt. Maar als je goed kijkt word het over het algemeen een heel stuk duurder. En het gaat over de vaste lijn van kpn. Dus niet over gewoon mobiel bellen. Het bellen van vast naar vast gaat heel stuk omhoog en vast naar mobiel gaat ietsjes omlaag, maar niet onwijs.
Wij bellen mobile nummers over het algemeen met onze mobiel en vast met vast. dus voor ons gaat het heel wat meer kosten, zijn aan het kijken wat we gaan doen. ws overstappen.