User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 104
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Huilbaby's  (gelezen 26189 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Huilbaby's
« Gepost op: april 09, 2012, 18:53:42 »
Uit ons archief:
Naar aanleiding van de kinderpostzegelwaarschuwing op borstvoeding.com heeft Editie NL besloten er een item aan te wijden. Een tijdje terug zijn Ria Blom, Stefan Kleintjes, woordvoerder van Kinderpostzegels en Nynke Bal (ik dus) geïnterviewd. 

Naar mijn mening is de essentie heel goed verwoord en in beeld gebracht. Het laten huilen van je kind, totdat het van vermoeidheid in slaap stort, gaat voorbij aan de gevoelens van je kind. Het signaal wat je je kind geeft, is dat het mag huilen, maar dat je toch niet komt... Tuurlijk sommige kinderen hebben even mekkeren nodig om afscheid te nemen van de drukke dag, maar niet eindeloos!

Voor zo'n klein ukkie, is een half uur eindeloos. Mijn eigen ervaring is, dat je eerder hulp nodig hebt bij het herkennen en begrijpen van de signalen die je kindje je geeft! Dit weet je niet altijd van nature, ieder kind geeft eigen signalen af... er is geen standaard kind!!!

Weergave van de uitzending:


Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.