User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 70
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Spruw  (gelezen 26097 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Spruw
« Gepost op: maart 05, 2012, 10:31:16 »
Stefan Kleintjes Kinderdiëtist  en Gonneke van Veldhuizen hebben weer eens de handen ineen geslagen om een goed artikel over candida oftewel spruw te schrijven. De reguliere medicatie wordt nog wel eens op ouderwetse manier voorgeschreven en hierdoor kan de schimmel resistent worden voor de normale medicatie.

De dosering is vaak verdeeld over vier porties per dag en je mag al snel weer stoppen met de kuur als de symptomen verdwenen zijn. Lactatiekundigen en borstvoedingsdeskundigen geven echter een ander advies  als het gaat om de dosering en duur van de kuur. Het is heel bewerkelijk, maar als je het goed doet, loont het wel!

Er is echter ook een ander middel op de markt, Gentiaan Violet. Nog niet iedereen kent dit middel en daarom ben ik heel erg blij dat Gonneke en Stefan er samen een artikel aan gewijd hebben!

Meer informatie en vragen stellen over behandeling en bijkomende zaken, mag in ons topic. Maar natuurlijk ook onder dit artikel...
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.