User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 67
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Armband  (gelezen 5495 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Armband
« Gepost op: januari 25, 2011, 15:30:41 »
Had geen zin om een borstvoedingsarmband te gaan kopen voor 25 euro tewijl ik het zelf goedkoper kon. Dus ik had kraaltjes besteld en die kwamen vandaag binnen en laat Bo nu vanmiddag voor de verandering wel een keer gaan slapen en Cate ook lekker in de box blijven liggen zonder huilen.
Dit is het resultaat:

Nu hopen dat het nog zover komt dat ik weer op verzoek kan gaan voeden, maar anders is hij ook wel handig, heb er een derde hangertje aangehangen voor de luier. Weet ik tenminste wanneer hij verschoont is. Verschoon niet altijd tijdens de voeding, maar meer als het nodig is ivm bijv poepbroek.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Armband
« Reactie #1 Gepost op: januari 25, 2011, 15:53:28 »
Lekker even me-time dus. Hij is mooi geworden. Snap alleen dat luierverhaal niet  :???:
 :knuf:  Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Armband
« Reactie #2 Gepost op: januari 25, 2011, 17:25:50 »
Dan vergeet ik niet wanneer ze ook al weer een schone luier gehad heeft. Sommige doen het bij iedere voeding, ik verschoon als het nodig is of als er meer dan 3 uur tussen zit.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Armband
« Reactie #3 Gepost op: januari 25, 2011, 20:15:50 »
Wat een mooie Natalie!!! En dat in zo'n korte tijd?? Knap hoor!

Snap dat je de luiers ook wilt bijhouden, normaal let je daar niet zo op, maar jij moet nu wel... en dan is het wel heel handig als je daarvoor je armband ook kan gebruiken!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Armband
« Reactie #4 Gepost op: januari 25, 2011, 20:19:52 »
Dit is (als ik de kralen eenmaal uitgezocht heb) hooguit een half uurtje werk. Hij is zo onwijs simpel, het is gewoon rijgen. En als je ze wilt kopen zijn ze best prijzig. Als je het zelf doet kun je voor max een tientje een armband hebben en dan nog helemaal naar je eigen zin ook.



Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re:Armband
« Reactie #5 Gepost op: januari 25, 2011, 20:21:15 »
Wat is ie mooi geworden!!  :goei:
Lekker even tijd voor jezelf he?

  :knuf:

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Armband
« Reactie #6 Gepost op: januari 26, 2011, 11:35:40 »
Ben blond, dat weet je... :bloosmeer:
Kun je de luierbedel dan loshalen en bij een van de cijfers plaatsen?


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Armband
« Reactie #7 Gepost op: februari 01, 2011, 19:51:49 »
Ben blond, dat weet je... :bloosmeer:
Kun je de luierbedel dan loshalen en bij een van de cijfers plaatsen?
Ja, alledrie de bedels zijn met slotje en kun je dus verplaatsen. De cijfers zijn 1 tm 12 voor de uren en de gekleurde kraaltjes zijn de halve uren.
(als je er ook een wilt kan ik hem wel voor je maken hoor. Kost je alleen de kralen en het opsturen)

Deze heb ik trouwens een tijdje geleden gemaakt en als het goed is wordt hij morgen verkocht aan de vriendin van mijn schoonvader. Op de foto wilde ze hem hebben, morgen ziet ze hem in het echt. Als ik hem verkoop kan ik weer nieuwe materialen kopen.:
« Laatst bewerkt op: februari 01, 2011, 19:55:19 door mammavanbo »



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Armband
« Reactie #8 Gepost op: februari 01, 2011, 21:39:19 »
Ze wil hem vast wel hebben, ziet er heel mooi uit!

Ik draag weinig sieraden, anders wist ik gelijk bij wie ik wezen moest!!!!

 :goed: :goed: :goed: :goed:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Armband
« Reactie #9 Gepost op: februari 01, 2011, 21:58:50 »
t is maar hobby hoor. Maar als ik dan wat kan verkopen is het wel fijn, zo kost het me niets.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Armband
« Reactie #10 Gepost op: februari 01, 2011, 22:59:45 »
Weet ik, bij mij bij de mei tai's ook zo. Als het even kan wil ik iig de materiaalkosten eruit hebben (hopelijk ietsjes meer), zodat ik weer gewoon nieuwe stof kan halen om weer een mooie te maken! Vraag wel wat meer, zodat ik voor de meiden ook nog wat leuks kan halen, om de tijd dat ik achter de naaimachine zit wat dragelijker te maken voor ze.

Echte winst hoef ik niet te maken, heb immers geen "bedrijf"

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Armband
« Reactie #11 Gepost op: februari 02, 2011, 20:20:08 »
Die is ook mooi, prachtige kleur, dat blauw. Maareh... ook ik draag niet zoveel sieraden, dus zou aan mij ook niet besteed zijn. Maar bedankt voor het aanbod.
 :knuf: Babette

PS en nu snap ik het luierverhaal  ;-)