User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 122
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: baby Kirsten  (gelezen 30221 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kirstenmv4

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 3.577
  • Geslacht: Vrouw
  • kiekeboe
baby Kirsten
« Gepost op: juni 24, 2009, 21:13:33 »
Hoi meiden,

Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik zwanger. Ik ben nu 13w+5d. Vorige week hebben we de echo met nekplooimeting gehad en die was 1:5100 dus goed verder was alles voor zover ze dat nu kunnen zien alles goed. Vandaag ben ik ook weer bij de VK geweest en ook daar alles goed we hebben het hartje luid en duidelijk gehoord was erg leuk. Ik voel me gelukkig een stuk beter ben alleen nog wat snel moe maar goed dat hoort erbij zullen we maar zeggen. Ook heb ik een erg roerige tijd achter de rug maar dat beschrijf ik wel ergens anders.

Ik zal me weer wat vaker komen melden nu ik me weer wat beter voel.

Liefs Kirsten

Ohja voor wie het wil weten ik ben op 25-12-2009 uitgerekend.

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re: baby Kirsten
« Reactie #1 Gepost op: juni 24, 2009, 21:21:57 »
Fijn dat het allemaal goed was Kirsten en dat je jezelf ook weer beter voelt.

Mooie uitgetelde datum heb je, is de verjaardag van manlief hihihihi, niet fijn hoor om met kerst jarig te zijn, maar goed heb je niet in de hand he...zo is er meestal met elke datum wel iets..

Geniet lekker van je zwangerschap nu je je beter voelt..

 :knuf: Nicole


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: baby Kirsten
« Reactie #2 Gepost op: juni 24, 2009, 21:39:00 »
Kerstkindje... voor de één een zegen, voor een ander iets minder leuk, het is iig een hele drukke tijd en op kerstdagen hebben de meeste mensen geen tijd voor verjaardagen... Maar ach, mensen die je na liggen, zullen echt hun best wel doen! Je merkt dan vaak wel gelijk wie wel en wie niet na ligt... Da's iets waar je achteraf gezien (eerste keer is niet leuk) blij mee kan zijn, je weet precies wie er echt voor je zijn!

Misschien hoor je bij de paar procent mensen die op de uitgetelde dag ook echt bevalt! Hoe ging dat met je andere kinderen? Waren die op tijd of te vroeg/laat?

Fijn dat de nekplooimeting goed was, geeft toch een iets geruster gevoel. Meest mooie geluid vond ik altijd dat kloppende hartje... als het eenmaal klopt, stopt het gelukkig niet snel meer! Ben wel benieuwd naar die roerige tijd, zoveel kon je er immers niet meer bij hebben met de moeheid en duizeligheid en niet meer achter pc kunnen. Manlief wel goed hersteld ondertussen???

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Anneke mv 3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 888
  • Geslacht: Vrouw
Re: baby Kirsten
« Reactie #3 Gepost op: juni 24, 2009, 22:03:08 »
Hihi, wat een grappige datum  :PP

Fijn dat je je weer beter voelt en dat de meting goed was.

Offline kirstenmv4

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 3.577
  • Geslacht: Vrouw
  • kiekeboe
Re: baby Kirsten
« Reactie #4 Gepost op: juni 24, 2009, 22:17:06 »
Eline is geboren met 38w+5d omdat ik een hoge bloeddruk had

Nikki is geboren met 42w ook ingeleid

Julia is geboren met 40w+6d die kwam spontaan

Jarno is geboren met 39w+2d en bij hem zijn ze met 38w gaan kijken of ze konden strippen omdat hij zo groot was

Dus we zullen zien wat deze kleine gaat doen en hoe groot hij/zij word.

Ik vind dat kloppende hartje ook elke keer weer wat speciaals hebben super!!

Liefs Kirsten

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re: baby Kirsten
« Reactie #5 Gepost op: juni 24, 2009, 22:22:24 »
Fijn dat het allemaal zo goed was!

Groet Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline clara1969

  • Zuigeling
  • *
  • Berichten: 22
Re: baby Kirsten
« Reactie #6 Gepost op: juni 25, 2009, 04:45:40 »
Fijn dat je een goede echo had. Misschien is het wel een lastige datum, maar eigenlijk vind ik het ook best een speciale datum. Onze meiden zijn beiden in juli geboren en dan zit je weer altijd met vakantietijd. Ook lekker dat je je weer iets beter voelt. Genieten maar!

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: baby Kirsten
« Reactie #7 Gepost op: juni 25, 2009, 08:49:11 »
Super dat alles goed is met de kleine,en ach die datum chelsea is op konginnedag geboren terwijl de fanfare door de straat liep,leuk is het niet,wij hebben de afspraak met visite dat we met de kids 's morgens weg zijn en dat de ze dan 's middags van ahrte welkom zijn
enne lekker gaan genieten

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: baby Kirsten
« Reactie #8 Gepost op: juni 25, 2009, 13:09:28 »
Oh Kirsten, wat heerlijk dat alles helemaal goed is met je kleine buikbewoner. Dat is weer een hele geruststelling. Blijft toch spannend he ook al ben je al vaker in verwachting geweest en zeker in jou situatie!

25-12 had mijn lief ook moeten komen maar die is lekker blijven zitten tot na oud en nieuw! Ik ben benieuwd of jij met de kerst gaat bevallen, een bijzonder kindje met een bijzondere verjaardag!

 :knuf:

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: baby Kirsten
« Reactie #9 Gepost op: juni 29, 2009, 22:14:41 »
He Kirsten,

Fijn om weer van je te lezen. Een kerstkindje, mooi! Je weet nu in ieder geval dat je niet met dit soort benauwd weer hoeft te bevallen. Fijn dat het weer wat beter met je gaat en we je hier weer meer gaan zien. Was toch wel heel erg stil zo zonder jou.

 :knuf:
Babette


Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: baby Kirsten
« Reactie #10 Gepost op: juni 29, 2009, 22:35:47 »
Heerlijk dat het er allemaal goed uit ziet met de kleine man/vrouw in je buik  :goei:

Zelf vind ik het altijd wel speciaal hoor kerst/ oud&nieuw kindjes.
Voor een kind lijkt Sinterklaas me persoonlijk minder leuk, das toch echt een kindergebeuren.

Vrienden van ons hun zoon is op 1e kerstdag jarig en is juist altijd wel leuk hoor.... 1e kerstdag is de familie 'gewoon' altijd bij hun voor een verjaardags/kerstbrunch.
Jesse was natuurlijk al voor die tijd (15 november) maar ik vond het wel speciaal hoor met zo'n kleintje in huis, de boom die staat.... en bevallen en dan thuiskomen in een huis met boom (of bij de lampjes van de boom bevallen haha) lijkt me wel bijzonder hoor. Je eigen kleine kerstkindje.
Maar voor hetzelfde geld wil de kleine al wel Sinterklaas meevieren of wacht het op het vuurwerk en zal het zelf het mooiste vuurwerk zijn  ;-)

Het lijkt nog zover weg, maar voor we het weten post jij hier alweer een geboortebericht (en is Jesse alweer ruim een jaar  :zucht:

Offline kirstenmv4

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 3.577
  • Geslacht: Vrouw
  • kiekeboe
Re: baby Kirsten
« Reactie #11 Gepost op: juni 30, 2009, 21:36:28 »
Hoi Geesje,

Aan de ene kant vind ik het ook wel heel speciaal om met kerst uitgerekend te zijn maar aan de andere kant het is altijd al een drukke tijd en dit maakt het dan nog drukker. Maar goed we zullen zien wanneer deze kleine zich aankondigd. Als deze kleine ook zo groot en zwaar word als Jarno was dan gaan ze vadt wel weer met 38w kijken of ze me al kunnen strippen hebben ze bij Jarno ook gedaan en hij is uiteindelijk geboren met 39w+2d dus dat zo dan betekenen dat deze precies tussen Klaas en kerst geboren zou worden. Onder de boom bevallen zal niet gaan want ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat ik bij Nikki haar bevalling ruim 1,5L bloed verloren had maar dat vind ik niet erg hoor ik zou niet thuis willen bevallen het is al een paar keer goed geweest dat ik al in het ziekenhuis was dus geef mij maar het ziekenhuis!!

Wat gaat de tijd toch hard he met die kleintjes Jesse wordt al weer zo groot en je andere mannen uiteraard ook.

Liefs Kirsten

Offline kirstenmv4

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 3.577
  • Geslacht: Vrouw
  • kiekeboe
Re: baby Kirsten
« Reactie #12 Gepost op: juli 05, 2009, 21:27:46 »
Zo nou he he mijn vader is ook op de hoogte van mijn zwangerschap het heeft ff mogen duren maar goed het viel mee met hoe ze reageerde ik had erger verwacht. Ze hadden nog niks in de gate gehad ik had ze afgelopen maandag ookal ff gezien toen kwamen ze voor Nikki een kadootje brengen omdat ze zondag's haar B-diploma had gehaald en nou zou je zeggen waarom had je het maandag dan niet vertelt maar we waren bij mijn schoonouders en ik wilde niet dat ze daar een hartverzakking zouden krijgen. Maar ik kan mijn buik toch echt al niet meer verbergen. Mijn eigen broeken pas ik al een week of 8 niet meer. Maar goed nou is in principe iedereen op de hoogte alleen mijn stiefzusjes nog niet maar ik denk dat nu mijn vader het weet zij het ook wel snel zullen weten.

Zo nou dat was het weer ff voor nu.

Liefs mij 

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: baby Kirsten
« Reactie #13 Gepost op: juli 05, 2009, 22:40:11 »
Fijn dat het uiteindelijk allemaal mee is gevallen.
Wat kan je dan tegen iets aanhikken he... grappig trouwens dat ze helemaal niets gezien hadden nog en jij toch echt al groeit.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: baby Kirsten
« Reactie #14 Gepost op: juli 07, 2009, 11:54:53 »
super dat de reacties toch mee zijn gevallen.