User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 72
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Baby Simons  (gelezen 29255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Baby Simons
« Reactie #15 Gepost op: augustus 31, 2010, 13:25:30 »
Oei, zo misselijk! Sterkte ermee...

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Baby Simons
« Reactie #16 Gepost op: augustus 31, 2010, 13:53:29 »
Oei da's pittig! Hoop dat het snel aanslaat en je inderdaad uit bed kan blijven overdag!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Irinaaaa

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 407
  • Geslacht: Vrouw
Re:Baby Simons
« Reactie #17 Gepost op: augustus 31, 2010, 14:24:18 »
Ik, persoonlijk, vind het diep triest :snif: :snif:, hebben we er (voor ons doen) best lang over gedaan en dan dit. Ik wil eigenlijk gewoon alleen maar blij zijn en lekker werken... Maar in plaats daarvan duik ik nu weer ( na krap 4 uurtjes) helemaal uitgeput mijn bed weer in. Dit is echt niet tof  :whaaa: :whaaa: :whaaa:!

Het is wel goed voor de lijn, ik eet bijna niks, heb geen trek en geen zin om te eten...

Slaap lekker!

Jus Irien
[

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Baby Simons
« Reactie #18 Gepost op: augustus 31, 2010, 21:08:54 »
he gatver, Balen zeg dat je zo onwijs misselijk bent. Hopelijk gaat het snel over.
Sterkte ermee. Inderdaad, het is voor een goed doel, maar je wilt ook genieten toch.
 :knuf:



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Baby Simons
« Reactie #19 Gepost op: augustus 31, 2010, 23:16:49 »
Gelijk al misselijk en moe, is drie keer Ka UU Tee (thanks Babette) gelukkig is het dan meestal weer over met drie maanden, wellicht al eerder met medicatie!

Lekker gaan slapen meis, een derde zwangerschap is best pittig, maar je krijgt er gelukkig veel voor terug!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Irinaaaa

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 407
  • Geslacht: Vrouw
Re:Baby Simons
« Reactie #20 Gepost op: september 01, 2010, 09:55:50 »
Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan. Nog een beetje wiebelig, maar ik kan weer redelijk eten. En elke keer dat ik denk oeh misselijk, neem ik een hapje brood, kwark of zoiets dergelijks.

Het gaat dus redelijk. En nog 7 weken en dan ben ik er vanaf :wha:! Gewoon doorgaan en veel slapen :whaaa:!

Jus Irien  :luvya:
[

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Baby Simons
« Reactie #21 Gepost op: september 01, 2010, 13:17:09 »
Sterkte,bah zo misselijk,ik ken het bij de meiden 9 maanden lang elke dag boven de wc gehangen,bij Wouter direct met medicatie begonnen en stopte de misselijkheid precies met drie maanden

Offline Irinaaaa

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 407
  • Geslacht: Vrouw
Re:Baby Simons
« Reactie #22 Gepost op: september 10, 2010, 11:28:37 »
Hallo,

Ik ben ondertussen bijna een week thuis. Mijn baas heeft me naar huis gebracht, het ging echt niet meer. Nu lig ik lekker in bed (en sinds kort op de bank), ook wel vervelend. Ik vind het zo moeilijk om mezelf eraan over te geven...letterlijk en figuurlijk. Ik kan zo moeilijk stilzitten...en iets doen wordt best moeilijk met sterren voor de ogen. Dus mezelf overgeven gaat dus noodgedwongen best goed.

We weten ondertussen ook dat we toch weer in het ziekenhuis moeten bevallen (vanwege trombose in het verleden...) en dus bij de gynaecoloog gaan lopen. Lekker veel echo's! :goei:

We (Danny en ik) hebben wel besloten dat we niks anders doen dan thuis zijn, weet dus niet zeker of we naar de WBW gaan... :snotter: want Timo is dan ook jarig en dan kan ik mijn energie goed gebruiken. Maar dat laten we binnenkort nog even weten.

Oh, 20 september hebben we de eerste echo in het ziekenhuis.

Jus Irien
[

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Baby Simons
« Reactie #23 Gepost op: september 10, 2010, 12:38:01 »
He bah, helemaal thuis dus. Zit inderdaad niets anders op dan eraan toegeven. Hopelijk wordt het met 14 weken weer wat beter. Spannend, de eerste echo over anderhalve week,

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Baby Simons
« Reactie #24 Gepost op: september 10, 2010, 21:57:21 »
Hè jakkes Irien, jij en stil blijven liggen/zitten, dat maakt jou niet vrolijker! Met een beetje geluk ga je je dadelijk beter voelen en kan je wel weer je dingen doen! Enneh die WBW is er volgend jaar wel weer hoor! Denk maar goed aan jezelf! En aan dat kleintje in je buik!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Baby Simons
« Reactie #25 Gepost op: september 10, 2010, 23:01:11 »
Balen zeg dat je je zo rot voelt! Hoopvoor je dat het snel weer beter gaat.  :knuf: Enne, ja erg jammer as jullie er niet zijn met de WBW, maar zoals Nynke zegt die is er volgend jaar weer en dan doe je lekker mee!

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline Irinaaaa

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 407
  • Geslacht: Vrouw
Re:Baby Simons
« Reactie #26 Gepost op: september 11, 2010, 19:06:01 »
Inderdaad, want dan kunnen we ook mee doen met de recordpoging. Want Yanna doet helemaal niks meer met mijn borsten... Ze zegt steeds: "Ik heb tiet helemaal opklonken! Timo niet!"

Zo leuk, ze neemt een soort van "hapje" en zegt dan dat zinnetje.

Vandaag een iets beter dag, ben zelfs buiten geweest! Het moet niet gekker worden.

Jus Irien  :knuf:
[

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Baby Simons
« Reactie #27 Gepost op: september 11, 2010, 20:16:04 »
Dat heb je goed uitgekozen, de betere dag van de week vandaag, want het was en is nog steeds heerlijker weer. Hopelijk is dit de opgaande lijn voor je.

Wat een schatje, Yanna  :luvya:


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Baby Simons
« Reactie #28 Gepost op: september 12, 2010, 11:14:24 »
Zo, zelfs even buiten?? Lekker eigenwijsje die Yanna! Timo wil nog wel???
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Irinaaaa

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 407
  • Geslacht: Vrouw
Re:Baby Simons
« Reactie #29 Gepost op: september 12, 2010, 13:01:10 »
Zo, zelfs even buiten?? Lekker eigenwijsje die Yanna! Timo wil nog wel???

Nee hoor, Timo zegt dat het voor kleine kinderen is en hij is al groot. De grootste en de snelste en de sterkste en de vlugste en de stoerste. En ga zo maar door... EN hij kijkt dan eigenwijs joh! Heerlijk!

Jus Irien
[