User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 108
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Brusje voor Bo  (gelezen 52474 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #30 Gepost op: juni 23, 2010, 20:59:45 »
Hoi
Gaat ook wel wat beter hoor, maar heb het ook een beetje te druk met mijn werk enz. En Bo is ook lekker aan het puberen.
Bij Bo duurde het ook tot 5 mnd voordat ik me beter voelde, dus daar reken ik dan maar op. Ik zit nu op 11+5.
Lig nu meestal vanaf thuiskomst tot het eten op bed met een boek, na het eten weer tot een uur of 9 en dan weer vanaf een uur op half 11.
Manlief kookt gelukkig en doet bo in bad en brengt haar naar bed toe, allleen mijn huisje word wel een zooitje langzamerhand. Nuja, komt ook wel weer.

Fijn dat het bij jou al wat beter gaat. Wanneer heb jij weer echo??
Ik 28 juni en dan 30 juni naar vk



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #31 Gepost op: juni 23, 2010, 21:03:28 »
Vandaag zowel bij vk als echo geweest, ga nu plaatje van guppie 2 plaatsen in mijn eigen topic.

Sterkte!

 :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #32 Gepost op: juni 23, 2010, 22:24:47 »
Ik ga snel kijken



Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #33 Gepost op: juni 30, 2010, 10:23:06 »
Zo. Weer even tijd voor een updateje.
Bo is een dagje weg met haar oom en tante en ik ben vrij (nuja, er moet een hoop in huis gebeuren, maar eindelijk een keer tijd om te netten)
Maandag echo gehad. Alles was goed. Ons droppie heeft in ieder geval 2 armen, 2 benen het drinkt en plast dus dat is alvast lekker om te weten toch.
Helaas geen mooie foto's. Echoscopiste kreeg droppie eerst niet goed in beeld (lag diep te slapen met rug naar boven) en toen het wel goed lag heeft ze geen foto's afgedrukt. Pas toen ons droppie zich weer lekker wegdraaide bedacht ze zich dat ze niets afgedrukt had dus deed ze het toen maar. Dus alleen een foto van het ruggetje en een heeeeeel onduidelijke vlekkerige foto van het koppie. Jammer hoor, bij bo waren ze zo mooi.
Maarja, het belangrijkste is dat alles goed gaat. Ben iets minder moe aan het worden en minder weeeig.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #34 Gepost op: juni 30, 2010, 11:04:20 »
Eigenwijsje dus in je buik... had ik met Jochem ook, terwijl met dit guppie de foto's juist wel goed gelukt waren. Fijn dat de vermoeidheid en het weeige gevoel minder worden, hier ook zo.

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #35 Gepost op: juli 03, 2010, 23:31:34 »
Gelukkig maar dat het weeïge gevoel eindelijk wegtrekt! Dat maakt het gemis van een goede foto toch nog weer een beetje goed! Je hebt tijdens de echo wel goed mee kunnen kijken??? Die beelden in je hoofd zijn veel belangrijker dan het delen van een echofoto hoor!!!

Sorry dat ik niet eerder reageerde, de 30ste was mijn jongste uk jarig en sindsdien loop ik een klein beetje achter de feiten aan  ;-)

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #36 Gepost op: juli 20, 2010, 20:56:54 »
Zo, ben er weer even. Ben weinig online geweest omdat ik goed beroerd ben geweest (en nog een beetje ben) Op de kop af 3 mnd ver had ik mijn eerste date met de wc pot. "gelukkig" geef ik niet zo makkelijk over want het is tot nu toe bij 2 of 3 keer gebleven maar ik heb er zeker dagen tussen zitten dat ik tot 15 keer op een dag bijna zover ben en bang ben dat het mis gaat. Heb nu gelukkig wel weer meer goede dan slechte dagen, maar echt lekker kun je het niet  noemen. Maarja, het is voor een goed doel. Zal het dan nu toch een mannetje worden??? Bij bo heb ik bijna geen last gehad van misselijkheid.
Zo, weer genoeg geklaagt. Wel vreemd hoor, Bo voelde ik nu al, deze frummel nog niet, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren aangezien de placenta aan de voorkant ligt en bij Bo aan de achterkant.
28 juli weer vk
23 aug 20 wkn echo



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #37 Gepost op: juli 20, 2010, 21:00:09 »
Balen zeg, van die misselijkheid. Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Ik mag morgen weer op controle, Jochem gaat mee deze keer, ben benieuwd wat hij ervan vindt.

Sterkte, meis!

Dikke antimisselijkheids-  :knuf: Babette


Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #38 Gepost op: juli 21, 2010, 09:17:54 »
ooo balen zeg die misselijkheid, had het bij Floor ook en jammer genoeg kon ik wel goed overgeven, te goed eigenlijk wat leidde tot een ziekenhuisopname ivm uitdroging... Hoop dat je er snel doorheen bent en kunt genieten van je zwangerschap...bij mij was de misselijkheid dus andersom, bij Floor wel misselijk en overgeven en bij Jasper geen 1 keer overgegeven...

Dikke  :knuf: Nicole


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #39 Gepost op: juli 21, 2010, 10:39:30 »
Oei dat is balen, heb dat alle drie de zwangerschappen gehad... van drie maanden af tot het eind  :( Met brood eten ging het redelijk, bij mij ging het bij het avondeten vaak mis. Tot ik door had dat ik gewoon veel minder moest eten 's avonds... toen bleef het eindelijk een beetje binnen de perken. Maar fijn was het niet.

Een voorliggende placenta kan aardig roet in het eten gooien bij het voelen bewegen van je ukkie, bij Irene lag mijn placenta ook aan de voorkant en heb die bewegingen ook zo gemist. Uiteindelijk wel op andere plekken gevoeld, maar dat is een ander gevoel.... Ik heb ze toch liever gewoon aan de voorkant!!! Hoop dat met het groeien van je baarmoeder de placenta nog wat meer naar boven gaat verhuizen en je wel die leuke voetjes op je buik kunt zien...

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #40 Gepost op: juli 29, 2010, 09:56:41 »
Gister weer vk geweest. Bloeddruk nu gelukkig normaal 110/60 dus hopelijk ga ik een beetje opknappen.
Gister goede dag gehad en tot nu toe gaat het vandaag ook vrij goed, voor het eerst in weken weer een keer een boterham naar binnen gekregen ipv een beschuitje.
Kleine groeit op schema, ik was wel wat afgevallen maar niet schrikbarend (en ik zat toch 5 kg over mijn streefgewicht, dus wat er niet aankomt, hoeft er straks niet af, hihi) Bo was mee en mijn moeder ook. Hartje gehoord en volgens Bo heeft mamma toch echt een treintje in haar buik  :luvya:
Ach, dat laten we voorlopig maar zo, het duurd nog zo lang voordat het zover is.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #41 Gepost op: juli 29, 2010, 10:49:16 »
Hartje gehoord en volgens Bo heeft mamma toch echt een treintje in haar buik  :luvya:

Wat lief  :luvya:

Hoop dat het beter voelen zich doorzet en je echt kunt gaan genieten.

Dikke  :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #42 Gepost op: juli 30, 2010, 00:23:06 »
hahaha het klinkt ook als een treintje!!! Bo heeft groot gelijk! Wat smaakt een broodje lekker dan he?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #43 Gepost op: juli 30, 2010, 20:14:59 »
Ja, was een heerlijke bruine met kaas, hihi.
Tot nu toe gaat het aardig, wel weeeig, maar niet meer overgegeven de laatste dagen en geen echte neiging daartoe gehad. dus hopelijk blijft het zo.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #44 Gepost op: juli 30, 2010, 21:01:02 »
Ik duim voor je!

 :knuf: Babette