User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 94
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Brusje voor Bo  (gelezen 52480 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #60 Gepost op: september 18, 2010, 20:03:53 »
 :luvya: Wat lief, zoals Bo al met de baby bezig is. Tja, rust pakken is het grote geheim, lekker doen hoor als je daar behoefte aan hebt.

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #61 Gepost op: september 18, 2010, 21:25:49 »
Wat super lief van jouw heerlijk ondernemende en ondeugende Bo! Laat weer een andere kant van haar zien!

Kan je een aantal dingen niet zittend doen? Dat jouw klant nog even lager gaat zitten en jij op een hoge kruk? Mensen mogen best rekening houden met jou hoor! Je komt daar voor hun, daar mag ook wel iets tegenover staan!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #62 Gepost op: september 18, 2010, 21:42:54 »
De meeste doen hun best wel hoor, alleen zijn de meeste van mijn clienten bejaard of gehandicapt, dus dat maakt het net even wat moeilijker. Ik kom bij mensen aan huis, dus niet altijd alles voorhanden
Normaal ruim ik alles op voor ik weg ga, nu alleen als ze een stoffer en blik met lange steel of een stofzuiger klaarzetten en als het mogelijk is pak ik er een extra stoel bij, maar niet iedereen heeft die in huis. Bejaardenkamertjes in een huis zijn niet zo groot dat ze veel stoelen kwijt kunnen. Verderr wassen de meeste mensen normaal hun haar al voordat ik kom zodat ik niet voorrover hoeft te bukken over de wasbak en nu nog net wat meer mensen die de hulp 'sochtends vragen om hun haar gelijk te wassen. Helaas zijn veel hulpen daar te lui voor (sorry voor de mensen die dit werk doen en wel echt klaar staan voor de mensen, maar ik kom geregeld anders tegen helaas) en moet alles tegenwoordig zo snel dat het niet altijd kan.
Maar verder niet te klagen hoor, het zijn over het algemeen ook wel lieve mensen en ik ga binnenkort gewoon wat meer dagen werken maar dan wat minder uur per dag, zodat het wat meer verdeeld is. Lang leve de gastouder die lekker flexibel is.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #63 Gepost op: september 19, 2010, 19:46:03 »
Goed idee, om wat minder uren per dag te maken, dat geeft je elke dag genoeg tijd om bij te komen. En inderdaad fijn dat je een flexibele gastouder hebt.

 :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #64 Gepost op: september 19, 2010, 20:00:52 »
Gastouder heet oma, hihi.
Ik wilde alleen dat ze oppastte als ik haar mocht betalen, juist omdat het zo onregelmatig is, ene week 1 dag, andere bijv 4, net hoe het uitkomt. Legt toch ook een druk op haar.
Voel ik me ook niet schuldig als ik haar een uurtje extra vraag op te passen en kan makkelijker zeggen als ik het ergens niet mee eens ben dan wanneer ze het allemaal zo doet.



Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #65 Gepost op: september 22, 2010, 18:28:12 »
Vandaag vk geweest. Weer goedgekeurd, hihi.
Maar 7 ons aangekomen deze keer, hartje goed te horen en de perfecte bloeddruk (voor mij dan) van 100/60.
Enig probleem is dat ik nu echt wel een stuk rustiger aan moet gaan doen (en dat vind ik echt heel moeilijk)
Heb de afgelopen 2 weken 2 keer echt heftige harde buiken gehad, om het kwartier en goed pijnlijk. Niet goed dus.
Ik ben wel wat harde buiken gewend van bij Bo maar die waren nooit echt pijnlijk, hooguit erg onaangenaam, maar deze leken echt op startende weeën. Gelukkig stopte ze vanzelf weer na 1 a 2 uurtjes, maar had er dan wel zo'n 4 in een uur gehad van een paar minuten per keer.
Dus, rustiger aan gaan doen, en voorkomen. Heb het deze week nog vrij druk en daar valt weinig aan te veranderen maar vanaf volgende week moet ik echt kruizen in mijn agenda gaan zetten.
Hopelijk gaat het allemaal lukken. Heb mijn afspraken normaal min 6 wkn van tevoren grotendeels in de agenda staan, dus maakt het niet makkelijker, plus het feit dat ik gewend ben om gewoon door te gaan en doe nu voor mijn gevoel al te weinig (huishouden is een ramp op het moment, werk gaat voor)
Maarja, is voor goed doel.
Verder alles super. Volgende "keuring" is 20 oktober



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #66 Gepost op: september 23, 2010, 08:40:12 »
Pak je rust, Nathalie, die harde buiken zijn echt onaangenaam en niet voor niks een waarschuwing. Snap dat het heel moeilijk is om los te laten, heb ik zelf ook ernstig last van, maar jij en dat kleintje in buik zijn echt het belangrijkst. Het huishouden is jammer dan.

Sterkte!  :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #67 Gepost op: september 23, 2010, 10:11:03 »
Ben al aan het strepen in mijn agenda waar mogelijk. Overal waar ik na half 4 niets heb staan op dit moment komt ook niets meer, behalve dan een groot kruis. Ook even hulp geregeld geregeld gister voor de beurs die ik zondag heb. Met z'n tweetjes is het toch makkerlijker even een tel rust nemen dan wanneer ik alleen sta.
Maar, gister heerlijk wezen dansen (met toestemming van de vk  :8) en geen harde buik gehad, dus het is meer drukte in mijn hooft denk dan echt lichamelijke inspanning (en met dansen dus geestelijke ontspanning hihi)



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #68 Gepost op: september 23, 2010, 12:34:40 »
Lekker hoor, even heerlijk ontspannen op de dansvloer. Heb ik gisteren in het zwembad gedaan, ook heerlijk. En daarna lekker mijn mandje in.

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #69 Gepost op: september 23, 2010, 14:23:12 »
Wat lastig he, rustiger aan doen als je een doener bent!

Lekker even dansen, dat is jouw ontspanning!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #70 Gepost op: september 28, 2010, 13:32:01 »
Zoals belooft, foto's:



Ons kleine .......... (raar he, iedere keer als ik wil typen wat het word doet het toetsenbord raar, moeten jullie toch nog een maandje of 3 wachten  :hmmm:)



Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #71 Gepost op: september 28, 2010, 13:37:03 »
mooie echofoto's hoor, volgens mij hetzelfde mondje als Bo als ik me niet vergis....

Ik kan nog wel 3 maanden wachten hoor, heb zelf ook 2 keer 9 maanden bij mezelf kunnen wachten... ;-)

Geniet maar lekker verder met deze mooie foto's ...

 :knuf: Nicole


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #72 Gepost op: september 28, 2010, 13:58:58 »
Mijn man wilde het graag weten dus ben er maar in mee gegaan. We houden het wel zo goed als geheim. Opa en oma en peetoom en peettante krijgen het te horen en verder niemand. Blijft het toch nog een beetje spannend.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #73 Gepost op: september 28, 2010, 19:44:47 »
Prachtige foto's  :luvya:

 :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #74 Gepost op: oktober 05, 2010, 13:00:35 »
ff miepen hoor. Heb al een paar dagen buikpijn. Af en toe echt erg, de hele dag en nacht door zeurend met af en toe steken.  Ben er vannacht (en eigenlijk iedere nacht sinds zondag) verschillenden keren wakker van geworden. Geen harde buiken, maar alleen onderin en doorstralend naar de zijkanten.
vanochtend al de vk gebeld, urine weggebracht maar daar komt niets uit. Eventueel na het weekeind nog eens testen. Baal gewoon, kom bijna nergens aan toe door die pijn, maarja, stilzitten verlicht ook niet echt. Van het weekeind weekeindje weg. Maar genoeg pcm meenemen ben ik bang. Als het zo blijft morgen of overmorgen vk maar nog eens bellen of ze ideeen heeft. Vanavond zs groep. Kijken of het gaat met zo'n buikpijn. Toch maar proberen, kan de oefeningen die niet gaan dan maar overslaan. bah, heb hier geen zin in, morgen ook al naar de tandarts was zeker uit gaat draaien op boren of als ik pech heb gelijk trekken (verstandskies met gaatje vermoed ik, heb kiespijn) Wil mijn pcm even bewaren dus tot morgen, dan zal ik ze zeker nodig hebben ben ik bang. Net even een te drukke dag morgen gepland natuurlijk, zul je net zien dat dit precies gebeurd als het even echt niet uitkomt.

Sorry voor mijn gezeur, moet het even kwijt. Heb je he, als je alleen thuis bent. Als je druk met Bo bent dan heb je er geen tijd voor en als mijn man thuis is dan kan ik tegen hem zeuren.