User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 102
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Brusje voor Bo  (gelezen 52486 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Brusje voor Bo
« Gepost op: mei 11, 2010, 20:10:52 »
Zo. maar even een topic openen.
Inderdaad Bo krijgt als het allemaal goed gaat een brusje.
De uitgerekende datum is ongeveer 7 januari
Begin nu het o'ja gevoel te krijgen.
Ben erg moe (was ik met bo ook, werken eten en slapen en dat 5 mnd lang :nee:), mijn eten smaakt me niet, heb geen trek in zoetigheid maar des te meer in drop en zout (chips,salmiak enz enz) gelukkig heb ik een vrij lage bloeddruk
Vrijdag beginnen met moeders voor moeders, joepie 10 weken in een flesje plassen.
Mijn ouders weten het inmiddels en zijn helemaal blij en ook mijn zusje en haar vriend weten het goede nieuws aangezien zij peter en meter gaan worden (zijn ze ook van Bo)
Mijn schoonvader heeft de vorige keer zijn mond voorbijgepraat dus die vertellen we voorlopig niets anders weet straks weer het hele dorp het met 9 wkn. Wel jammer maar ok.
Verder nog niet zo veel te vertellen. Wachten wachten wachten, voel me verder ook helemaal niet zwanger, zou net zo goed grieperig kunnen zijn. Ga straks even een banner maken.



Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #1 Gepost op: mei 11, 2010, 20:15:47 »
 :YEAH: :YEAH: :YEAH: :YEAH: :YEAH: Gefeliciteerd!!!!

 :knuf: Joyce

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #2 Gepost op: mei 11, 2010, 20:17:29 »
Zijn erg blij. Maar waren ook wel even geschrokken. Op Bo hebben we een jaar moeten wachten en nu was het in 3 mnd raak, daar hadden we niet op gerekend. Maar het went snel hoor,hiihi

Oja, Gwen, mocht jij dit lezen, buiten mijn ouders en zusje weet niemand nog dat ik zwanger ben. Dit wil ik graag nog even zo houden.



Offline Jennifer

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 374
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #3 Gepost op: mei 11, 2010, 22:06:39 »
Gefeliciteerd !! Hopelijk heb je een geweldige mooie zwangerschap (verder)
En waarschijnlijk heb je meer zin in hartig/zout omdat je bloeddruk laag is.
Denk ik zo... Ik had ineens zin in thee met suiker...
Bij de verloskundige helemaal vergeten en toen suiker laten testen omdat ze toch prikte voor ijzer
En die was toen prima. Mooi laag. Dus waarschijnlijk had mijn suiker een dip was de verklaring later van iemand.
Groetjes Jennifer
mv J@imey (11-09), J0rden (12-07), J0ey (12-05) en Just1n (01-04)

Offline Melissa

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.201
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #4 Gepost op: mei 12, 2010, 00:21:00 »
Van harte gefeliciteerd!!
Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #5 Gepost op: mei 12, 2010, 08:35:41 »
Heeee gefeliciteerd met je zwangerschap. leuk joh en deze keer lekker snel, lijkt me dan inderdaad ff schrikken als het al zo snel raak is...zo zie je maar dat dat niet altijd lang hoeft te duren..

Geniet lekker van je zwangerschap meid, voor je het weet zijn de 9 maanden voorbij en heb je zo'n kleine frummel in je armen...

 :knuf:


Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #6 Gepost op: mei 12, 2010, 20:14:00 »
Super, Natalie! Van harte gefeliciteerd!

Dikke  :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #7 Gepost op: mei 12, 2010, 22:20:35 »
Hey Natalie!!!!

Wat een fantastisch nieuws!!! Hoop dat de moeheid snel verdwijnt dit keer en je ook nog kan genieten van je zwangerschap!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #8 Gepost op: mei 13, 2010, 19:39:23 »
Tot nu toe nog moe moe moe. Kan nu gelukkig wel weer redelijk slapen. Vanaf de conseptie (achterafgezien natuurlijk) tot eergister kon ik gewoon niet in slaap komen. Kreeg mijn hoofd niet stil. En als je dan pas om 2 uur in slaap valt en Bo is er alweer tussen 5 en 7 ergens worden je nachten wel erg kort. Ach, we zien wel hoe het loopt, vanochtend lekker in bed kunnen blijven liggen, manlief heeft ontbijd op bed gemaakt en daarna Bo naar beneden meegenomen zodat ik nog even kon blijven liggen.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #9 Gepost op: mei 14, 2010, 19:57:40 »
Moe is niet voor niets een onderdeel van onze titel MOEder! Hoop dat je nu weer langer kunt slapen en weer een beetje bij kan tanken! Maar dan moet Bo ook eens uit gaan slapen!!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #10 Gepost op: mei 14, 2010, 21:01:51 »
hihi. Uitslapen voor Bo is half 8 dus dat valt niet helemaal tegen. De laatste 3 dagen is ze tussen 7 en half 8 wakker, dus dat gaat al een stuk beter. Zal wel blij zijn als ik de eerste echo achter de rug heb. Bij Bo had ik al met 7 wkn een echo omdat ik helemaal in de stres was en nachtmerrys had, maarja om dat nu te gaan veinsen gaat me ook een beetje ver. Dus netjes wachten tot zo'n 12 weken en ik ben zo onwijs goed in wachten en geduld hebben (not :bloosmeer:)



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #11 Gepost op: mei 14, 2010, 23:18:35 »
hahahaha herkenbaar!!!! Ben ook zo'n ongeduldig ding!

Sterkte!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #12 Gepost op: mei 16, 2010, 20:57:29 »
Gefeliciteerd met dit mooie wondertje

 :knuf: Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Sigrid

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.479
    • koken...
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #13 Gepost op: mei 16, 2010, 22:26:11 »
supergefeliciteerd !!!
MV Hannes (08/02/04) en Marije (16/04/2005) en Jasmijn (27/12/2007) en meter van Enriqué


'Ik wens de rust om te accepteren wat niet te veranderen is
de kracht om te veranderen wat niet te accepteren is
en de wijsheid om het verschil tussen beide te ontdekken'

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Brusje voor Bo
« Reactie #14 Gepost op: juni 01, 2010, 21:01:43 »
Hoi Natalie

Wanneer mag je deze week naar de vk? En hoe is het met de misselijkheid, is het al wat minder aan het worden?

 :knuf: Babette