User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 111
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Een klein wondertje erbij...  (gelezen 46969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #30 Gepost op: juli 22, 2010, 20:20:12 »
Gisteren op controle geweest, alles mooi op schema. Jochem was mee en mocht dus ook naar het hartje luisteren. Duurde even voordat ze het te pakken had en al die tijd was Jochem heel lief over mijn wang aan het aaien  :luvya:

Toen ze eenmaal het hartje gevonden had, zei ze in het ritme van het hart: "Mijn broertje Jochem mag vandaag een waterijsje". Je had de ogen van Jochem moeten zien, heerlijk. Hij heeft het er de rest van de dag over gehad, dat de baby tegen hem gepraat heeft EN dat hij een waterijsje mocht. En dat heeft hij na het zwemmen natuurlijk ook gekregen  ;-)

Nu heel ongeduldig wachten op de 20 weken echo, 18 augustus. Ben zo nieuwsgierig naar dat kleine wezentje in mijn buik  :baby:


Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #31 Gepost op: juli 22, 2010, 20:27:32 »
Ooo wat leuk dat Jochem zo lief voor je was hihihi, lekker van genieten hoor...

Spannend de 20 weken echo, willen jullie ook weten wat het wordt, of hou je het nog lekker spannend ?

 :knuf: Nicole


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #32 Gepost op: juli 22, 2010, 21:02:15 »
Hahahaha wat een fantastische verloskundige!!! En wat een heerlijk lief knulletje heb je toch, dat aaien doet je hart toch smelten???

18 augustus is gelukkig al redelijk dichtbij, al duurt wachten altijd ontzettend lang!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #33 Gepost op: juli 22, 2010, 21:07:04 »
Wat een schatje die Jochem  :luvya:

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #34 Gepost op: juli 23, 2010, 10:24:30 »
Het was het zelfde leuke mens weer als bij het intakegesprek. Volgende keer een van de andere 4 dames.

@Nicole, ja we willen heel graag weten wat het wordt, maakt het voorbereiden een stuk makkelijker  ;-)


Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #35 Gepost op: juli 23, 2010, 23:53:27 »
MOgen wij het  :baby: ook weten dan?? PLEASE???? :haha:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #36 Gepost op: juli 24, 2010, 13:24:39 »
Haha, en jullie de mogelijkheid tot het houden van een poll ontzeggen   :???: Dat is aan jullie, meeste stemmen gelden zou ik zeggen  ;-)  Een poll of het meteen weten...

Heb vanochtend de info van de kraamzorg hier ontvangen. Ik had van de vk drie folders meegekregen, waarvan er 1 meteen afviel omdat er met geen woord over bv gerept werd. Bij de andere twee sprak een me net iets meer aan. Vandaag dus hun infopakket binnen. (hahaha, Jochem zit hier ondertussen naast me dit  :whaaa: poppetje na te doen. Lekker ventje). Als een warme douche, geweldig. Weet dus niet of dit de gangbare denkwijze is tegenwoordig, maar voeden doe je volgens hen op verzoek. Kindjes laat je niet huilen en meer standpunten waar ik 100% achter stond. Vooralsnog dus een hele goede keuze.

Nu nog even speciaal voor Jochem de babysmiley  :baby:

 :knuf: Babette


Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #37 Gepost op: juli 24, 2010, 15:11:11 »
ooo wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over je kraamzorgburo, lekker begin straks van je kraamtijd...

Ik hoef het niet te weten hoor wat het wordt, ik kan wel wachten totdat je bevallen bent, was gewoon benieuwd of je het wilde weten, wij wisten het beide keren niet...

Geniet maar lekker verder van dat kleine wondertje in je buik....

 :knuf:


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #38 Gepost op: juli 25, 2010, 10:53:25 »
WOW dat voelt inderdaad goed, als ze in de informatie van het kraambureau al gelijk zeggen dat voeden op verzoek normaal is, laten huilen niet gewoon is... meeste kraambureaus van vroeger (ja ik ben antiek) zeiden dat niet! Al had ik gelukkig wel kraamhulpen die de borstvoeding hoog hadden zitten!

Als jij het wilt vertellen, mag je het vertellen! Maar als je het lekker binnen jouw gezinnetje wilt houden is het natuurlijk ook helemaal goed! Ik wist het bij de jongste twee wel, maar dat hielden we toen wel voorbehouden aan een select groepje mensen (gezin en paar hele goede vriendinnen). Jij beslist!!!

Ik ben wel nieuwsgierig, maar dat ben je wel van me gewend  ;-)

Hahaha Jochem deed ze voor de lol allemaal na? Kon hij alle smiley's goed uitbeelden of heeft hij alleen die ene gedaan?

 :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #39 Gepost op: augustus 18, 2010, 13:58:25 »
Wauw, heb vanochtend weer binnen mogen kijken  :love:
Dat het een klein beweeglijk frummeltje was had ik al gemerkt, maar op de echo was dat ook goed te zien. Voor onze ogen maakte het een koprol, je zag de voetjes afzetten tegen de baarmoederwand en hopla... gedraaid. Wat een prachtig gezicht :luvya:

Alles zag er goed uit, dichte rug, dichte bovenlip, volle blaas, mooi hartje, 10 teentjes en 10 vingertjes en helemaal op schema. En het is een...  :haha:


Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #40 Gepost op: augustus 18, 2010, 14:23:32 »
Is het een .......Baby? ;-)

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #41 Gepost op: augustus 18, 2010, 14:46:39 »
Hi,

Wat goed dat de echo goed was.
Blij met wat je te horen hebt gekregen?
Spannend hoor over uiterlijk 21 weken weten wij het ook.
Ik wilde het bij de derde ook graag weten, gewoon omdat ik zo nieuwsgierig was, maar ja op laatste moment toch maar gezegd dat ik het niet wilde weten, wilde het spannend houden.
Vond het ook mega spannend, pff voor mij is het alweer bijna zeven maanden geleden, wat gaat de tijd toch snel.
X

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #42 Gepost op: augustus 18, 2010, 16:41:35 »
Fijn dat alles goed is,super,en leuk dat jullie het weten
Wij wisten het bij wouter ook..... :knuf:  :knuf:

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #43 Gepost op: augustus 18, 2010, 20:11:44 »
Is het een .......Baby? ;-)

Esther, wat goed dat je je nieuwsgierigheid bedwingt  ;-)

Ga morgen wel even wat urine bij de dokter langs brengen. Heb erg veel last van harde buiken, de hele dag door, kon volgens vk door blaasontsteking komen. Herkent iemand van jullie dat?

Meteen ook maar even cranberrysap gehaald, laten we de natuur ook een handje helpen.

 :knuf: Babette


Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #44 Gepost op: augustus 18, 2010, 21:48:11 »
Hoi Babette,

Fantastisch dat je je beebje zo mooi hebt kunnen zien!! Wat fijn dat alles er goed uitziet. Nu nog lekker verder genieten van je groeiende buik. Leuk hoor, dat je ons in spanning houdt haha! Bij Emma wisten wij het niet, maar bij Jent dus wel en wij konden zelf onze nieuwsgierigheid niet bedwingen en hebben het tegen iedereen verteld...

 :knuf: lilian
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)