User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 94
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Een klein wondertje erbij...  (gelezen 46970 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #45 Gepost op: augustus 18, 2010, 21:58:36 »
Fijn hoor dat je een goede echo had, kan je weer onbezorgt verder genieten van je zwangerschap.....wij wisten het bij beide niet en wilde het ook niet weten...

Ik heb alleen maar blaasontsteking als ik zwanger was, 2 keer zowat geleefd van de AB-kuren....kan niet zeggen dat ik er meer harde buiken van kreeg, er was toch wel iets wat mijn gevoel zei dat er iets aan de hand was en dat was dan ook na een schimmelinfectie waar ik ook last van had tijdens de zwangerschappen, zodra ik die had of gehad had dan had ik ook een blaasontsteking..maar soms dus ook zonder eerst een schimmelinfectie gehad te hebben...was ook een hele hardnekkige ontsteking want een standaard ab kreeg deze vaak niet onder de knie...

Geniet lekker van die kunstemaker in je buik...

 :knuf:


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #46 Gepost op: augustus 19, 2010, 01:14:53 »

Spannend hoor over uiterlijk 21 weken weten wij het ook.


????? weer zwanger??????

Wauw, heb vanochtend weer binnen mogen kijken  :love:
Dat het een klein beweeglijk frummeltje was had ik al gemerkt, maar op de echo was dat ook goed te zien. Voor onze ogen maakte het een koprol, je zag de voetjes afzetten tegen de baarmoederwand en hopla... gedraaid. Wat een prachtig gezicht :luvya:

Alles zag er goed uit, dichte rug, dichte bovenlip, volle blaas, mooi hartje, 10 teentjes en 10 vingertjes en helemaal op schema. En het is een...  :haha:

Wat fantastisch dat ukkie zo goed zijn/haar best deed om alles goed te laten zien!!! Maareh ik ben nu wel nieuwsgierig! Als je het aan je familie en directe bekenden laat weten... maar poll hier nog een optie wil laten, mijn pb weet je te vinden toch? Polls over geslacht heb ik meestal fout, dus doe er meestal maar niet meer mee mee!

:knuf: Nynke

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #47 Gepost op: augustus 19, 2010, 09:31:20 »
Spannend hoor over uiterlijk 21 weken weten wij het ook.
????? weer zwanger??????

Haha, zo las ik het ook in eerste instantie. Wat ik denk dat Joyce bedoelt is waarschijnlijk dat ik over 21 weken wel bevallen zal zijn en het hier wereldkundig zal maken.
Kan om half 12 bellen voor uitslag van urine.

Wauw, ben nog steeds onder de indruk van echo van gisteren, was zo duidelijk en zo leuk met die circusact die guppie ons gaf  :luvya: Je zag gewoon echt de teentjes zich afzetten tegen de wand, prachtig!


Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #48 Gepost op: augustus 19, 2010, 14:59:07 »
Hi,

Haha nee hoor ben niet zwanger. Pff effe niet hoor, mag ik nog even bijkomen haha.
Hoe is het met je urine toestand heb je baasontsteking?
Hoop het niet, is niks aan, brr heb het bij Lynn ook gehad, werd er echt niet vrolijk van.
X

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #49 Gepost op: augustus 19, 2010, 15:38:32 »
Nee gelukkig geen blaasontsteking. Maar dus ook geen directe verklaring voor de harde buiken...


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #50 Gepost op: augustus 19, 2010, 18:50:50 »
Fijn dat je zo'n mooie echo had. Geeft toch weer een gerust gevoel.
Vervelend van de harde buiken. Weet dat ik het bij Bo ook vaak had va 20 weken, zonder aanleiding. Hebben ze verder niets mee gedaan, zolang het maar geen weeenpatroon ging volgen moest ik het zo laten, Misschien bij jou ook het geval???



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #51 Gepost op: augustus 19, 2010, 20:56:02 »
Bij Jochem ben ik er minder om gaan werken, ik werkte toen 5 dagen, ben toen maar 6 uur per dag gaan werken. Ik kijk het even een week of wat aan, als het echt niet gaat, ben kapot om 5 uur, dan nog maar eens vk bellen. Werk nu 4 dagen, met vrije woensdag.

 :knuf:


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #52 Gepost op: augustus 19, 2010, 21:28:47 »
Ik ben inderdaad ook wat korter gaan werken per dag, maar heel erg veel haalde dat niet aan voor de harde buiken ( maar wel lekker) . Kan me voorstellen dat je om 5 uur kapot bent, harde buiken kunnen behoorlijk pijnlijk zijn.
Succes.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #53 Gepost op: september 02, 2010, 12:51:11 »
Bleh, naast de harde buiken nu ook last van mijn rug, mijn bekken en mijn schaambeen.  :nee:


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #54 Gepost op: september 02, 2010, 13:28:25 »
Hè bah wat vervelend! Verkeerde draai gemaakt of echt door de zwangerschap? Hoop op het eerste, dan trekt het hopelijk snel weg.

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #55 Gepost op: september 02, 2010, 14:34:00 »
Ben bang door de zwangerschap. Hoef maar een eindje te lopen en dan loop ik als een oud vrouwtje. Gisteren gezwommen, vooral bij schoolslag last, voor de rest wel lekker kunnen ontspannen. Maar eenmaal uit het bad was het gewoon weer terug. Zit te dubben wat te doen. Eerst VK bellen of maar meteen contact met fysio opnemen?


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #56 Gepost op: september 02, 2010, 23:10:06 »
Balen Babette,ik heb bij Wouter vanaf 20 weken last van mijn bekken gehad zo erg dat ik op mijn  werk soms niet eens kon lopen alles sloeg op slot,ik ben vanaf 22 weken volledig de ziekte wet in gegaan en heb fysio gehad om te zorgen dat het niet erger werd,veel rust nemen meid sterkte

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #57 Gepost op: september 03, 2010, 12:49:55 »
Dank je  :knuf:

Heb vanochtend de vk gebeld, die verwees me door voor bekkenbodemtherapie. Heb gelijk gebeld, wordt teruggebeld voor een afspraak.


Offline mamav2

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 406
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #58 Gepost op: september 03, 2010, 12:55:01 »
hopelijk kan je snel terecht! Want kan me voorstellen dat het behoorlijk vervelend is!

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #59 Gepost op: september 03, 2010, 23:38:05 »
Balen Babette!!!

Natalie (mamavanbo) heeft hele goede ervaringen met een orthomanueel (of zo iets) therapeut, zij heeft een goed adres, wellicht dat diegene iemand (een goede) weet bij jou in de buurt??

Het rechtzetten (kraken, manipuleren) van wervels durft niet iedereen aan tijdens zwangerschap... mijn manueel deed het ook liever niet, deed het alleen als ik anders echt niets meer kon. Hoor echter van Natalie andere verhalen. Misschien een PB waard? Weet niet of ze op alle boards meeleest...

Dikke :knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.