User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 114
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Een klein wondertje erbij...  (gelezen 46968 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mamav2

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 406
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #90 Gepost op: november 26, 2010, 14:13:33 »
goed dat je je wensen kenbaar hebt gemaakt! Wordt zeker rekening mee gehouden!
Heerlijk dat de kleine zo goed ligt en er bijna klaar voor is!!!

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #91 Gepost op: november 26, 2010, 16:56:07 »
Goed om kenbaar te maken wat je wilt. Zet het ook op papier. Mocht je dan een andere vk hebben, of arts dan kun je ze daarmee om de oren slaan ipv dat je alles opnieuw uit moet leggen op dat moment (tip van mijn vk, hebben samen een geboortplan opgesteld)
Fijn dat alles weer goed is gekeurd.  :goei:



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #92 Gepost op: november 26, 2010, 17:00:46 »
Heb een printje hiervan bij de papieren zitten, dus dat komt wel goed.
Vk gaat me trouwens vanaf 37 weken een homeopatisch middel voorschrijven dat de baarmoedermond moet doen rijpen. Zodat ik niet met 40 weken nog potdicht zit en heel veel weeën nodig heb, voordat de actieve fase kan beginnen.
Ze verwachtte trouwens wel dat dit kleintje minder zwaar zou zijn dan Jochem (3930).


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #93 Gepost op: december 02, 2010, 09:41:13 »
Altijd handig om het in je papieren te hebben zitten toch.
Liep je met Jochem zo ver door zonder dat je ontsluiting had? Naar. Wel fijn dat je vk een mogelijke oplossing heeft. Hier eerder andersom, gaat een beetje te makkelijk.
Ook wel fijn dat ukkie wat minder zwaar is, bijna 8 pond mag dan tegenwoordig gemiddeld zijn, ik moet er niet aan denken.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #94 Gepost op: december 02, 2010, 10:14:42 »
Jochem was negen dagen te laat en over de eerste 6 centimeter heb ik zo'n 15 uur gedaan. Dus vandaar...


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #95 Gepost op: december 02, 2010, 11:32:18 »
Lang over doen is niet zo erg, als het maar redelijk gaat. Heb zelf 32 uur gedaan over de eerste 4,5 cm, maar ik kon nog aardig uit de weg (heb de eerste 20 uur echt gedacht dat het "gewoon"oefenweeen of indalingsweeen waren). Ben nog naar de stad geweest, naar een verjaardag en zelfs nog op de dansvloer gestaan. Lekker was anders, maar het was goed te doen. Met 38 uur weeen pas hoeven te gaan liggen en met 39 uur was Bo er. Maar als je 15 uur heftige weeen hebt dan is het een ander verhaal.
Hopelijk gaat het middeltje helpen. Wanneer weer naar de vk???



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #96 Gepost op: december 02, 2010, 11:48:52 »
As maandag, dan ben ik 36 weken, dus vanaf dan zal ik wel elke week gaan. Ben benieuwd of guppie dan nog steeds naar beneden ligt, af en toe lijkt het wel een volksverhuizing in mijn buik, alsof guppie 3 keer salto achterover doet. En natuurlijk benieuwd of het al wat ingedaald is...


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #97 Gepost op: december 02, 2010, 12:11:27 »
Spannend. hier ligt ukkie al vanaf een week of 27 ingedaald (met 30 weken bevesgtigd door vk), dus draaien is er niet meer bij. Koppie mooi beneden.
Is er bij jou nog ruimte dan voor een volksverhuizing?? Hier is het erg krap.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #98 Gepost op: december 02, 2010, 12:18:55 »
Heb een iets langer lijf, he ;-)
Grappig, was gisteren bij de kapper en die had in eerste instantie niet eens door dat ik zwanger was, alles zit echt aan de voorkant, aan de achterkant kun je bij mij niet zien dat ik zwanger ben. Ok, mijn billen zijn wat voller, maar taille zit er nog steeds.


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #99 Gepost op: december 02, 2010, 13:46:36 »
Hier gelukkig ook. Heb nog wat taille over, maar naar voren groeit het behoorlijk hard op het moment. Moet wel opletten dat ik niet voorover val, hihi



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #100 Gepost op: december 04, 2010, 11:52:33 »
Oei dat was geen fijne bevalling Babette! Zo lang al weeën, niet kunnen slapen, ontsluiting die niet opschiet... had ik bij Renée ook en dat is echt niet fijn! Hoop dat dit keer de ontsluiting sneller gaat voor je! En dan wellicht vliezen breken en uk naar beneden duwen??? Was bij Renée echt nodig, anders had het nog langer geduurd... ook iets te veel ruimte in mijn lijf en dus niet genoeg druk op de baarmoedermond.

Goed van je dat je al een geboorteplan hebt gemaakt! Nu mag manlief zorgen dat iedereen zich er aan houdt!!!!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Forum Admin
  • *****
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #101 Gepost op: december 04, 2010, 19:55:34 »
Spannend. hier ligt ukkie al vanaf een week of 27 ingedaald (met 30 weken bevesgtigd door vk), dus draaien is er niet meer bij. Koppie mooi beneden.
Is er bij jou nog ruimte dan voor een volksverhuizing?? Hier is het erg krap.

uhmm.. pin je daar niet te hard aan vast.. ik was 40 weken 1 dag en mevrouw schoot uit de bekken, om met 40,2 in stuit te gaan draaien..  :hmmm:
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #102 Gepost op: december 05, 2010, 00:09:03 »
dat wil ze niet weten... hihi

Ukkie blijft gewoon lekker liggen zoals het ligt nu!

 :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #103 Gepost op: december 05, 2010, 13:28:37 »
Spannend. hier ligt ukkie al vanaf een week of 27 ingedaald (met 30 weken bevesgtigd door vk), dus draaien is er niet meer bij. Koppie mooi beneden.
Is er bij jou nog ruimte dan voor een volksverhuizing?? Hier is het erg krap.

uhmm.. pin je daar niet te hard aan vast.. ik was 40 weken 1 dag en mevrouw schoot uit de bekken, om met 40,2 in stuit te gaan draaien..  :hmmm:

Lekker bemoedigend!! hihi ;-)
Hier is er nooit 1 teruggeschoten hoor......

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een klein wondertje erbij...
« Reactie #104 Gepost op: december 05, 2010, 19:34:52 »
Spannend. hier ligt ukkie al vanaf een week of 27 ingedaald (met 30 weken bevesgtigd door vk), dus draaien is er niet meer bij. Koppie mooi beneden.
Is er bij jou nog ruimte dan voor een volksverhuizing?? Hier is het erg krap.

uhmm.. pin je daar niet te hard aan vast.. ik was 40 weken 1 dag en mevrouw schoot uit de bekken, om met 40,2 in stuit te gaan draaien..  :hmmm:

Lekker bemoedigend!! hihi ;-)
Hier is er nooit 1 teruggeschoten hoor......

Kan volgens de vk nu niet meer omdat het al helemaal vast ligt, wat meestal vlak voor de bevalling pas gebeurd. Denk er maar niet bij na, hihi. Hoop om te beginnen die 40wkn+ niet te gaan halen op de manier waarop het nu gaat.