User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 71
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Zwanger van nummer 3!!!  (gelezen 15923 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rebeca

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 934
  • Geslacht: Vrouw
Zwanger van nummer 3!!!
« Gepost op: april 14, 2009, 15:12:06 »
Hoi allemaal,

tijdje al niet meer geweest, af en toe wel gekeken, maar heb het zo druk gehad met andere dingen. Wel altijd gedacht aan jullie. Zeker de lieve voicemail op Rosalinda haar verjaardag zal ik niet vergeten.

Maar zoals jullie lezen ben ik zwanger van smitje 3. Ik ben 31 oktober uitgerekend,weer een okt kindje.. Ik ben nu 11 weken en 3 dagen en het gaat "goed". Tussen week 6 en 10 alleen maar overgegeven, medicatie gekregen. met moeite van de apotheek, kon namelijk niet samen met de bv, advies was om te stoppen. ik moest denken aan mijn baby, andere waren al groot genoeg.. Ehm... maak ik zelf wel uit. Medicatie kon uiteindelijk wel.dus waarom zo moeilijk doen. Heeft wel erg goed geholpen, ben niet meer aan het overgeven, soms misselijk.
Vanaf week 10 heb ik last van mijn bekken, dus ik zit alweer bij mensendieck en werk vanaf deze week al minder. Dat is wel erg lekker.

Met de kids gaat het erg goed, beide drinken nog. Zie ze niet stoppen allebei kijken ze naar hun momentje uit.
Ik ga even verder kijken op het forum..


liefs Rebeca

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #1 Gepost op: april 14, 2009, 15:45:33 »
COOOOOOOL GAAAAF GEFELICITEERD Rebeca, Roy, Rodrigo en Rosalinda!!! Nog een brusje erbij, fantastisch!!!!! Ik vergeef het je gelijk dat je een tijdje niet meer geweest bent, je was te druk met klussen zeker  ;-)

Gaaf dat ze allebei nog drinken!!! Dat wordt ehm... ehm... tripplenursing!!! We verzinnen er gewoon een nieuw woord voor!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Rebeca

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 934
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #2 Gepost op: april 14, 2009, 16:00:15 »
hahaha...door het klussen idd. Ik zal het tegen Roy zeggen.
Menstruatie kwam op 2 kerstdag, daarna in januari..en toen niet meer..Smitje 3 wilde graag komen. Wij lieten het op zijn beloop, maar was toch wel erg schrikken voor Roy. Ik voelde het aan alles in mijn lichaam dat er een brusje was. Wel een stuk onzekerder dan de vorige 2 zwangerschappen. Had de eerste paar weken tijd over, de andere 2 vermaken zich prima met elkaar. Dus ja dan ga je van alles in je hoofd halen.Zeker omdat ik in het begin nog aan de medicijnen zat, vanaf ik het gevoel had dat ik zwanger was gelijk gestopt. Wat een afkickverschijnselen krijg je dan zeg..pff raad ik niemand aan. Maar gaat nu goed.  Daarna alleen maar overgeven en nu met de bekken, dus ben erg aan het genieten. Had een echo gehad met 7,5 week en een pinda met een hartslag zeg maar..hihi 29 april weer een echo..kan niet wachten.

 :knuf:

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #3 Gepost op: april 14, 2009, 16:01:03 »
Hee Rebeca, had je ook al gefeliciteerd op hyves maar bij deze dan nog een keertje, kei leuk joh.

Gaaf ook dat ze alle 2 nog drinken, zou wel heel bijzonder zijn als er straks 3 zijn die drinken.

Geniet van je zwangerschap en hopelijk niet teveel kwaaltjes meer erbij.

 :knuf:


Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #4 Gepost op: april 14, 2009, 16:05:26 »
wauw gefeliciteerd!!!!
Wel balen dat je nu al last hebt van je bekken  :( hopelijk wordt het niet al te erg in de rest van de zw.schap en kan je lekker genieten van alles wat komen gaat (grote buik, beweging.... leuk leuk leuk).

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #5 Gepost op: april 14, 2009, 16:19:04 »
Wat ontzettend fijn dat het zo snel gegaan is!!! Lijkt me een raar gevoel als je in één keer met de meds stopt, wel beter voor kleine uk... al zijn er misschien wel alternatieven te vinden die wel kunnen??? Heb je nu ook een goed gevoel erbij? Niet meer nodig?

Voor Roy is het ook anders, wij voelen het vaak al wel en onze hormonen gaan meespelen, bij de mannen gaan eerst die hersencellen draaien over hoe ze het allemaal moeten verzorgen/bekostigen/grootbrengen... pas als dat een beetje een plekje heeft, kunnen ze ook wat gaan genieten (al is het nog anders dan dat wij het beleven)

Wanneer vertel je het aan Rodrigo? Of heb je het al gedaan? Hoe reageert hij?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Melissa

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.201
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #6 Gepost op: april 14, 2009, 17:44:02 »
Wat fijn zeg!! Van harte gefeliciteerd!!
Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #7 Gepost op: april 14, 2009, 19:28:49 »
Gefeliciteerd Rebecca, wat leuk een kleintje erbij. Ik hoop dat je je beter voelt en je bekken je wat rust gunt!

Groetjes van marloes

Offline Yvonne

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 651
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #8 Gepost op: april 14, 2009, 20:01:32 »
Wat een leuk nieuws, Rebeca!! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je de komende maanden echt een fijne zwangerschap zult hebben en niet al te veel last van je bekken. Trouwens, wat gaaf dat Rodrigo en Rosalinda nog allebei bij je drinken!!

 :knuf:

Offline kirstenmv4

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 3.577
  • Geslacht: Vrouw
  • kiekeboe
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #9 Gepost op: april 14, 2009, 20:15:35 »
 :YEAH: :YEAH: Gefeliciteerd Rebeca wat leuk nr 3  :baby: :YEAH: :YEAH:

Liefs Kirsten  :knuf:

Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #10 Gepost op: april 14, 2009, 21:03:02 »
Gefeliciteerd!! Wat leuk nr 3!! :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #11 Gepost op: april 14, 2009, 21:35:15 »
Wauw! Wat gaaf!! Van harte!!!
 :YEAH: :YEAH: :YEAH:

Fijn om weer wat van je te horen, en dan ook nog zulk goed nieuws! Super!
Wat leuk dat je alle 2 nu nog voed, blijf je dat doen denk je?
Rodrigo is vast zo verslaafd dat ie nog niet wil stoppen.
Wel ontzettend balen van je bekken, voorzichtig aan hé?

Hele dikke knuf en succes en veel plezier bij je volgende echo!
 :knuf: Ageeth!
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #12 Gepost op: april 14, 2009, 22:06:02 »
Yoehoe wat een goed nieuws,van harte met jullie zwangerschap.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Forum Admin
  • *****
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #13 Gepost op: april 15, 2009, 11:34:55 »
wauw nog zo'; mooi kindje erbij, proficiat.
EN goed dat je  ze nog allebei de borst geeft!  :knuf:
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline Rebeca

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 934
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zwanger van nummer 3!!!
« Reactie #14 Gepost op: april 16, 2009, 16:52:04 »
Roy "accepteerde"het zeg maar toen hij de test , wel3 keer zag. En daarna toen hij de harstslag hoorde was hij helemaal om. Idd zijn hersenen gingen op hol. Want hoe moesten we dat dan straks regelen met opvang, auto..en ga zo maar door. inmiddels zijn we sinds gisteren trotse eigenaar van een Renault Kangoo en hij rijdt heerlijk, lekker ruim. Ik neem ouderschapsverlof op tot half maart en daarna anderhalve maand 2 dagen werken tot de  :baby: 6 maanden is. Ik vond de andere 2 nog zo klein toen ze naar het kdv moesten. Dus nu doen we het anders.

Ik principe blijf ik ze voeden zolang het van beide kanten nog goed aanvoelt. Rosalinda drinkt 3 keer overdag en in de nacht 1 a 2 keer. (behalve vanacht..maar dat terzijde...) Rodrigo drinkt in de ochtend en avond en die zijn vrij heilig voor hem. Hij is vrij dwingend in zijn vragen en soms krijgt hij niet als hij begint te slaan omdat het nog niet kan (0500 is toch echt te vroeg)
Verder kijk ik hoe het gaat.
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties!!!

liefs Rebeca